№ 27
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 27 by Subject "339.138»313»:658.5:338.121"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегічний маркетинг як концепція післякризового управління підприємствами(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-02-16) Зайчук, Тетяна ОлександрівнаСтаття присвячена висвітленню особливостей стратегічної маркетингової діяльності вітчизняних підприємств в умовах виходу економічної системи країни з кризи. У статті систематизовано передумови розвитку стратегічного маркетингу, сформульовані сучасні пріоритети виробничо-господарської діяльності підприємств. Також автор представив модель стратегічного маркетингу як окремого бізнес-процесу підприємства, систематизував та сформулював зміст комплексу стратегічного маркетингу, його інструментів та їх різновидів.