2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2024 рік by Subject "analysis"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Контроль та аналіз маркетингової діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кір’як, Валерія Володимирівна; Kiriak, Valeriia; Ус, Роман ЛеонідовичУ сучасних умовах швидко змінюваного ринку маркетинг перетворюється не лише на важливий інструмент, на центральну стратегію розвитку компанії. Із загостренням конкуренції та збільшенням насиченості ринку, фірми змушені активно застосовувати маркетингові стратегії для ефективної роботи. Для цього важливо мати систему аналізу та контролю маркетингової діяльності. Це питання буде досліджено у даній роботі на прикладі підприємства ТОВ «Чойс». In the modern conditions of the rapidly changing market, marketing is becoming not only an important tool, but also a central strategy of the company's development. With competition intensifying and market saturation increasing, firms are forced to actively apply marketing strategies for effective work. For this, it is important to have a system of analysis and control of marketing activities. This issue will be investigated in this work on the example of the company «Choice» LLC.Item Маркетингова інформаційна система підприємства та напрями її розвитку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Кручинська,3 Дарья Сергіївна; Kruchinska, Daria; Пилипчук, Володимир ПетровичМаркетингова інформаційна система є ключовим інструментом управління маркетинговою діяльністю підприємства. Вона забезпечує збір, аналіз та обробку інформації про ринок, конкурентів, споживачів та власний бізнес з метою розробки та реалізації ефективних маркетингових стратегій. Таким чином, дипломна робота спрямована на вивчення та аналіз ключових аспектів маркетингової інформаційної системи підприємства з метою визначення шляхів оптимізації її роботи та підвищення конкурентоспроможності організації в умовах сучасного ринкового середовища. В сучасному світі, де конкуренція посилюється, а споживачі стають все вибагливішими, ефективна маркетингова інформаційна система стає стратегічною перевагою для будь-якого підприємства. Здатність оперативно реагувати на зміни у споживчому попиті, уміння аналізувати конкурентну ситуацію та правильно прогнозувати тенденції ринку - це основні складові успішного бізнесу. The marketing information system is a key tool for managing the marketing activities of the enterprise. It provides collection, analysis and processing of information about the market, competitors, consumers and own business in order to develop and implement effective marketing strategies. Thus, the thesis is aimed at the study and analysis of key aspects of the enterprise's marketing information system in order to determine ways to optimize its work and increase the competitiveness of the organization in the conditions of the modern market environment.Item Маркетингове забезпечення виведення нового товару на ринок(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Григор’єв, Микита Юрійович; Hryhoriev, Mykyta; Литюга, Юлія ВолодимирівнаУ рамках даної бакалаврської роботи було детально розглянуто процес маркетингового забезпечення виведення нового товару на ринок у компанії «CHER’17». Дослідження включало аналіз стратегічних цілей бренду, визначення цільової аудиторії та розробку маркетингових стратегій для досягнення поставлених завдань. This bachelor's thesis examined in detail the process of marketing support for the launch of a new product at «CHER'17». The research included an analysis of the brand's strategic goals, identification of the target audience, and development of marketing strategies to achieve the objectives.Item Маркетинговий комплекс торговельного підприємства і шляхи його розвитку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Золотова, Валерія Олексіївна; Zolotova, Valeriia; Савицький, Едуард ЕдуардовичОб’єктом дослідження кваліфікаційної бакалаврської роботи є маркетинговий комплекс торгового підприємства ТОВ «Комфі Трейд». Предметом дослідження кваліфікаційної бакалаврської роботи є інструменти, методи та показники маркетингової діяльності торговельного підприємства в контексті їх прояву в окремих складових маркетингового комплексу. Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи полягає у розробцірекомендацій, спрямованих на підвищення ефективності маркетингового комплексу, які можуть бути впроваджені у практичну діяльність вітчизняного торгового підприємства. The object of research of the qualification bachelor's work is the marketing complex of the trading enterprise «Comfy Trade» LLC. The subject of the bachelor's thesis is the tools, methods and indicators of marketing activities of a trading enterprise in the context of their manifestation in individual components of the marketing complex. The purpose of the bachelor's thesis is to develop recommendations aimed at improving the efficiency of the marketing complex, which can be implemented in the practical activities of a domestic trading enterprise.Item Маркетингові стратегії в управлінні підприємством(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Яресько, Анастасія Володимирівна; Yaresko, Anastasiia; Кудирко, Ольга ВасилівнаУ кваліфікаційній бакалаврській роботі досліджено маркетингові стратегії в управлінні підприємством на прикладі ТОВ «Coral Travel». Основною метою є удосконалення маркетингової стратегії компанії шляхом аналізу її сутності, ролі в управлінні, а також розробки маркетингового плану. В роботі визначено організаційно-економічні характеристики господарської та маркетингової діяльності ТОВ «Coral Travel», досліджено та проаналізовано чинні маркетингові стратегії. Запропоновано заходи щодо підвищення ефективності маркетингової стратегії, а також оцінено економічну ефективність їх реалізації. Практичне значення дослідження полягає у розробці бізнес-плану відкриття готелю у Львівській області, спрямованого на розширення бізнесу ТОВ «Coral Travel». This bachelor's thesis investigates marketing strategies in enterprise management, focusing on «Coral Travel». The primary aim is to improve the company's marketing strategy by analyzing its essence, role in management, and developing a marketing plan. The study identifies the organizational and economic characteristics of Coral Travel's business and marketing activities, examines and analyzes current marketing strategies. Measures to enhance the marketing strategy's effectiveness are proposed, and their economic efficiency is assessed. The practical significance of the study lies in the development of a business plan for opening a hotel in the Lviv region, aimed at expanding «Coral Travel»'s business.