2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2024 рік by Title
Now showing 1 - 20 of 230
Results Per Page
Sort Options
Item Cучасні Інтернет-технології в маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Якимець, Ольга Андріївна; Yakymets, Olha; Василькова, Наталія ВолодимирівнаУ кваліфікаційній бакалаврській роботі досліджено сутність, напрямки та інструменти Інтернет-маркетингу. Визначено, що використання Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємств має численні переваги, зокрема можливість досягнення широкої аудиторії, точне визначення цільової аудиторії, тісніший контакт зі споживачами через соціальні мережі та детальний аналіз ефективності кампаній. Досліджено методи застосування Інтернет-технологій у маркетингу медичних послуг на прикладі ТОВ «Сімейний Центр Здоров'я» у Києві. Проаналізовано проблеми Інтернет-маркетингу клініки. Запропоновано заходи для вирішення цих проблем, включаючи удосконалення веб-сайту, розробку мобільного додатку та підвищення активності в соціальних мережах. In the qualifying bachelor's work, the essence, directions and tools of Internet marketing were investigated. It was determined that the use of Internet technologies in the marketing activities of enterprises has numerous advantages, in particular, the possibility of reaching a wide audience, accurate definition of the target audience, closer contact with consumers through social networks and detailed analysis of the effectiveness of campaigns. The methods of using Internet technologies in the marketing of medical services were studied using the example of «Family Health Center» LLC in Kyiv. The problems of Internet marketing of the clinic were analyzed. Measures have been proposed to address these issues, including improving the website, developing a mobile app, and increasing social media activity.Item Бренд і брендинг в комунікаційній діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Багіров, Мамедага Ільгар Огли; Bahirov, Mamedaha; Радіонова, Антоніна СергіївнаБренд та брендинг у комунікаційній стратегії ТОВ «Ред Булл Україна». У цій роботі досліджується роль бренду та брендингу в комунікаційній стратегії ТОВ «Ред Булл Україна», лідера на ринку енергетичних напоїв. Аналіз фінансових показників за 2021-2023 роки свідчить про динамічне зростання компанії та її лідируючу позицію на ринку. Оцінка позиціонування показала, що Red Bull виділяється як лідер серед конкурентів. Інші бренди, такі як PitBull та Non Stop, мають менш виражені позиції, тоді як Burn та Monster залишаються на менш конкурентоспроможних місцях. Для покращення ситуації рекомендовано:- Вдосконалити маркетингову комунікаційну діяльність.- Змінити позиціонування продуктів у портфелі компанії.- Використовувати сучасні канали та інструменти просування, зокрема платну рекламу в Google, рекламу на основі ремаркетингу Google, рекламу на платформі TikTok та рекламу на основі ремаркетингу у Facebook. Розрахунок NPV проекту за стандартною методикою впровадження рекламної кампанії показує позитивний результат, що свідчить про його потенційну прибутковість. Brand and Branding in the Communication Strategy of «Red Bull Ukraine». This bachelor's thesis examines the role of brand and branding in the communication strategy of Red Bull Ukraine, a leader in the Ukrainian energy drinks market. The research analyzes financial indicators, brand positioning, and develops recommendations for improvement. The results show that Red Bull Ukraine has a strong brand position and an effective communication strategy. Recommendations:- Improve marketing communication activities.- Change the positioning of portfolio products.- Use modern communication channels and tools. The NPV of the project is positive, indicating its potential profitability.Item Бренд і брендинг у комунікаційній діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Тищенко, Владислава Сергіївна; Tyshchenko, Vladyslava; Романенко, Лариса ФедорівнаКваліфікаційна робота виконується на матеріалах АТ КП «ПриватБанк». КБР складається з трьох розділів. У першому розділі досліджуються теоретичні основи, методи та особливості бренду та брендингу у комунікаційній діяльності підприємства. У другому розділі розглядаються маркетингові характеристики досліджуваного підприємства, його фінансове становище та конкурентоздатність. У третьому розділі пропонуються шляхи вдосконалення бренду та брендингу, а також оцінюється економічна ефективність цих пропозицій. The qualification work is based on the materials of JSC CB «PrivatBank». The Bachelor’s Qualification Work consists of three sections.In the first section, the theoretical foundations, methods, and features of brand and branding in the communication activities of an enterprise are studied. In the second section, the marketing characteristics of the studied enterprise, its financial position, and competitiveness are examined. In the third section, ways to improve the brand and branding are proposed, and the economic efficiency of these proposals is evaluated.Item Бренд і брендинг у комунікаційній діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Благуш, Діана Ігорівна; Blahush, Diana; Архипова, Тетяна ВасилівнаВ сучасних ринкових умовах роль бренда і брендингу в комунікаційній діяльності підприємства набуває виняткового значення. У роботі досліджено бренд-комунікації ТОВ «Сільпо-Фуд» та надано рекомендації з їх покращення: створення програми лояльності для ВПО для збільшення кількості клієнтів та підвищення довіри вже існуючих клієнтів до бренда «Сільпо». In modern market conditions, the role of the brand and branding in the communication activities of the enterprise acquires exceptional importance. The work examines the brand communications of «Silpo-Food» LLC and provides recommendations for their improvement: creating a loyalty program for IDPs to increase the number of customers and increase the confidence of existing customers in the «Silpo» brand.Item Бренд і брендинг у маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Федіна, Ольга Сергіївна; Fedina, Olha; Василькова, Наталія ВолодимирівнаДосліджено теоретичні основи бренду та процес брендингу в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства. Проведено аналіз особливостей застосування стратегій бренду та брендингу в діяльності ТОВ «Ян де Райк Лоджистікс Україна». Запропоновано напрями вдосконалення брендингу та оцінено їх вплив на маркетингову діяльність ТОВ «Ян де Райк Лоджистікс Україна». The theoretical foundations of brand and the process of branding in the system of management of marketing activities of enterprise are researched. The features of application of brand strategies and branding in the activities of LLC «Jan de Rijk Logistics Ukraine» are analyzed. Directions for improving branding are proposed and their impact on the marketing activities of «Jan de Rijk Logistics Ukraine» LLC is assessed.Item Брендинг в маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Соломаха, Лідія Андріївна; Solomakha, Lidiia; Шевченко, Ольга ВалеріївнаКваліфікаційну бакалаврську роботу присвячено дослідженню теоретичних аспектів брендингу та розробки напрямів підвищення ефективності просування бренду мережі магазинів техніки та електроніки. На підставі аналізу діяльності підприємства розроблено заходи удосконалення брендингу мережі магазинів «Цитрус». Запропоновано основні напрями удосконалення підвищення ефективності просування бренду «Цитрус», що включають рекомендації щодо удосконалення та подальшого розвитку брендингу підприємства. The qualifying bachelor's thesis is devoted to the study of theoretical aspects of branding and the development of directions for increasing the effectiveness of the promotion of the brand of the chain of appliances and electronics stores. Based on the analysis of the company's activities, measures were developed to improve the branding of the «Citrus» chain of stores. The main directions for improving the effectiveness of promoting the «Citrus» brand are proposed, including recommendations for improving and further developing the company's branding.Item Брендинг в маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Джваршеішвілі, Марія Зазаївна; Dzhvarsheishvilli, Mariia; Ремезь, Юлія БорисівнаУ дипломній роботі досліджено роль брендингу в маркетинговій діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні основи брендингу, його складові та значення. Досліджено загальну організаційно-економічну, маркетингову діяльность та брендингову стратегію підприємства ТОВ «УЯВИ!». Розроблено практичні рекомендації та напрями удосконалення брендингової стратегії в маркетинговій діяльності підприємства. The thesis examines the role of branding in the marketing activities of an enterprise. The theoretical foundations of branding, its components and significance are considered. The general organisational and economic, marketing activities and branding strategy of the enterprise «UYAVY!» LLC are studied. Practical recommendations and directions for improving the branding strategy in the marketing activities of enterprise.Item Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Бузило, Аміна Ігорівна; Buzylo, Amina; Савич, Олександр ПетровичОб’єктом дослідження є процес брендингу у маркетинговій діяльності ТОВ «СТУД-ПОІНТ». Предметом дослідження є конкретні стратегії та інструменти удосконалення брендингу в межах об'єкта дослідження, зосереджені на діяльності підприємства «СТУД-ПОІНТ». Метою кваліфікаційної бакалаврської роботи є систематизація теоретико-методичних основ брендингу в маркетинговій діяльності підприємства та розроблення науково-практичних рекомендацій з удосконалення брендингу в маркетинговій діяльності ТОВ «СТУД-ПОІНТ». Відповідно до поставленої мети були визначені такі завдання: визначити економічну сутність та значення брендингу як засобу маркетингових комунікацій підприємства; проаналізувати принципи і методи побудови бренд-комунікацій; систематизувати підходи й показники оцінки ефективності брендингової діяльності; дослідити діяльність ТОВ «СТУД-ПОІНТ», проаналізувати його маркетингове середовище та існуючі інтегровані маркетингові комунікації; оцінити ефективність застосування брендингу в комунікаційній діяльності підприємства; визначити вектор подальшої маркетингової діяльності підприємства та рекомендації з покращення його стану та позицій на ринку; обґрунтувати напрями та маркетингові заходи щодо покращення застосування брендингу в комунікаційній діяльності підприємства. The object of the study is the branding process in the marketing activities of LLC «STUD-POINT». The subject of the study is specific strategies and tools for improving branding within the scope of the study, focused on the activities of the enterprise «STUD-POINT». The purpose of the bachelor's qualification work is to systematize the theoretical and methodological foundations of branding in the marketing activities of the enterprise and to develop scientific and practical recommendations for improving branding in the marketing activities of LLC «STUD-POINT». In accordance with the set goal, the following tasks were defined: to determine the economic essence and significance of branding as a means of marketing communications of the enterprise; to analyze the principles and methods of building brand communications; to systematize approaches and indicators for evaluating the effectiveness of branding activities; to study the activities of LLC «STUD-POINT», to analyze its marketing environment and existing integrated marketing communications; to assess the effectiveness of branding in the communication activities of the enterprise; to determine the vector of the company's further marketing activities and recommendations for improving its status and market positions; to substantiate directions and marketing measures for improving the use of branding in the communication activities of the enterprise.Item Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Напрєєнко, Дарія Андріївна; Naprieienko, Dariia; Голіцин, Андрій МиколайовичДосліджено теоретичні основи дослідження брендингу у маркетинговій діяльності підприємства. Проведено аналіз брендингу ТОВ «Бюро маркетингових технологій». Запропоновано напрями підвищення ефективності брендингу ТОВ «Бюро маркетингових технологій». The theoretical foundations of the study of branding in the marketing activities of enterprise have been researched. An analysis of the branding of LLC «Bureau of Marketing Technologies» has been carried out. Directions for improving the efficiency of branding of LLC «Bureau of Marketing Technologies» have been proposed.Item Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Задерей, Богдан Олександрович; Zaderei, Bohdan; Діченко, Анна ЛеонідівнаКваліфікаційна бакалаврська робота виконується на матеріалах етнографічного комплексу «Українське Село», - ресторану, що поєднує в собі географічні, культурні та етнічні особливості різних регіонів України. Перший розділ присвячений теоретичному дослідженню питання бренду та брендингу, їх відмінностям та розвитку бренду в контексті маркетингової діяльності підприємства (закладу чи ресторану в даному випадку). В другому розділі проведено аналіз фінансово-економічних показників етнографічного комплексу «Українське Село» та проведено оцінку маркетингової діяльності, з подальшим виявленням напрямів та перспектив розвитку бренду. Третій розділ присвячений розробці рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності та розвитку власного бренду з урахуванням особливостей сфери гостинності та ресторанних комплексів етнічного спрямування. Автор використовує логічні підходи для обґрунтування запропонованих рекомендацій, що мають на меті вдосконалення маркетингової політики та бренду аналізованого етнографічного комплексу «Українське Село». The bachelor's thesis is based on the materials of the ethnographic complex «Ukrainian Village», a restaurant that combines geographical, cultural and ethnic features of different regions of Ukraine. The first section is devoted to the theoretical study of the issue of brand and branding, their differences and brand development in the context of marketing activities of an enterprise (an institution or a restaurant in this case). The second section analyzes the financial and economic indicators of the ethnographic complex «Ukrainian Village» and evaluates marketing activities, with further identification of directions and prospects for brand development. The third section is devoted to the development of recommendations for improving the efficiency of marketing activities and developing one's own brand, taking into account the peculiarities of the hospitality sector and ethnic restaurant complexes. The author uses logical approaches to substantiate the proposed recommendations aimed at improving the marketing policy and brand of the analyzed ethnographic complex «Ukrainian Village».Item Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Вапняр, Владислав Олегович; Vapniar, Vladislav; Згурська, Оксана МихайлівнаКваліфікаційна робота виконується на матеріалах ТОВ «АВТОСВІТ-В». КБР складається з трьох розділів. У першому розділі досліджуються теоретичні аспекти брендингу у маркетинговій діяльності підприємства. У другому розділі розглядається дослідження брендингу у маркетинговй діяльності ТОВ «АВТОСВІТ-В». У третьому розділі розлядаюсться напрями вдосконалення брендигу у маркетинговій діяльності ТОВ «АВТОСВІТ-В». The qualification work is performed on the materials of the «AVTOSVIT-V» LLC . CBD consists of three sections. The first chapter examines the theoretical aspects of branding in the marketing activities of the enterprise. The second chapter examines the research of branding in the marketing activities of «AVTOSVIT-V» LLC. In the third section, I discuss directions for improving branding in the marketing activities of «AUTOSVIT-V» LLC.Item Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Олефіренко, Дмитро Олександрович; Olefirenko, Dmytro; Євтушенко, Наталя ОлександрівнаУ даній кваліфікаційній бакалаврській роботі досліджується брендинг у маркетинговій діяльності підприємства на прикладі ТОВ «Нексус Автомотів Україна». У першому розділі розглянуто теоретичні основи брендингу, його сутність та роль у маркетинговій діяльності. Другий розділ присвячено аналізу економічної діяльності та управління брендингом на підприємстві, зокрема, характеристиці господарської та маркетингової діяльності ТОВ «Нексус Автомотів Україна» та аналізу їх брендингу. У третьому розділі пропонуються заходи з удосконалення управління брендингом та оцінка його економічної ефективності. This bachelor's thesis explores branding in the marketing activities of an enterprise, specifically focusing on LLC «Nexus Automotive Ukraine». The first section delves into the theoretical foundations of branding, its essence, and its role in marketing activities. The second section is dedicated to analyzing the economic activities and brand management of the enterprise, including the organizational and economic characteristics of «Nexus Automotive Ukraine» LLC's operations and an analysis of their branding efforts. The third section proposes measures to improve brand management and assesses their economic effectiveness.Item Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Редько, Дар’я Юріївна; Redko, Daria; Пилипчук, Володимир ПетровичЦя кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена вивченню ролі брендингу у маркетинговій діяльності підприємства. У роботі аналізуються основні теоретичні підходи до управління брендингом, розглядаються особливості створення та підтримки бренду на прикладі ТОВ «Транс Стоун». Також проводиться оцінка економічної ефективності впроваджених маркетингових стратегій. Робота надає рекомендації щодо вдосконалення системи брендингу для підвищення конкурентоспроможності підприємства. This bachelor's thesis is dedicated to studying the role of branding in the marketing activities of an enterprise. The paper analyzes the main theoretical approaches to brand management, examines the features of brand creation and maintenance using the example of «Trans Stone» LLC. An assessment of the economic efficiency of the implemented marketing strategies is also conducted. The work provides recommendations for improving the branding system to enhance the enterprise's competitiveness.Item Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Стовбчата, Ірина Анатоліївна; Stovbchata, Iryna; Чабан, Віталій ГригоровичКваліфікаційна бакалаврська робота виконується на матеріалах СФГ «БУШТРУК». Ця бакалаврська робота розглядає теоретичні та практичні аспекти брендингу в маркетинговій діяльності підприємства на прикладі компанії СФГ «БУШТРУК» із спеціалізацією на продукції паста «Golden Pasta». Вона складається з трьох розділів. У першому розділі розглядаються теоретичні основи формування бренду та його роль у маркетинговій діяльності підприємства. Автор досліджує сутність та значення брендів, а також їх місце в структурі маркетингової стратегії. Другий розділ присвячений аналізу операційної та маркетингової діяльності бренду «Golden Pasta" компанії «БУШТРУК» та її стратегічного розвитку. Автор проводить аналіз фінансово-економічної та маркетингової діяльності компанії, а також розглядає стратегію розвитку та оцінює конкурентні переваги. У третьому розділі висуваються стратегічні рішення для подальшого розвитку бренду «Golden Pasta" компанії «БУШТРУК». На основі проведеного дослідження визначено ефективність застосування брендингу в маркетинговій діяльності «Golden Pasta». Оцінено перспективи й шляхи покращення бренд-маркетингової діяльності компанії. Розроблено стратегію, спрямовану на підвищення стратегічного розвитку бренду. Автор обґрунтовує ці рішення, проводить удосконалення маркетингових стратегій розвитку бренду на основі логістичного підходу та розробляє систему управління якістю для забезпечення конкурентоспроможності компанії. The bachelor's thesis is conducted based on the materials of SFG «BUSTRUK». This thesis explores the theoretical and practical aspects of branding in enterprise marketing activities using the example of SFG «BUSTRUK», specializing in «Golden Pasta» production. It consists of three chapters. The first chapter examines the theoretical foundations of brand formation and its role in enterprise marketing activities. The author investigates the essence and significance of brands, as well as their place in the structure of marketing strategy. The second chapter is devoted to analyzing the operational and marketing activities of the «Golden Pasta» brand of the «BUSTRUK» company and its strategic development. The author analyzes the financial-economic and marketing activities of the company, as well as examines the development strategy and evaluates competitive advantages. The third chapter proposes strategic decisions for the further development of the «Golden Pasta" brand of the «BUSTRUK» company. Based on the conducted research, the effectiveness of branding application in the marketing activities of «Golden Pasta" is determined. The prospects and ways to improve the brand marketing activities of the company are assessed. A strategy aimed at enhancing the strategic development of the brand is developed. The author justifies these decisions, improves marketing development strategies for the brand based on a logistic approach, and develops a quality management system to ensure the company's competitiveness.Item Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Клименко, Катерина Вадимівна; Klymenko, Kateryna; Архипова, Тетяна ВасилівнаДосліджено організаційно-економічну та маркетингову характеристику діяльності ресторану Ішак. Проведено аналіз процесу управління брендом ресторану Ішак. Запропоновано варіанти удосконалення брендингу ресторану «Ішак». The organizational, economic and marketing characteristics of the Ishak restaurant were studied. An analysis of the Ishak restaurant brand management process was carried out. Options for improving the branding of the «Ishak» restaurant are offered.Item Дослідження поведінки споживачів на ринку споживчих товарів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Ващенко, Крістіна Олександрівна; Vashchenko, Kristina; Романенко, Лариса ФедорівнаКваліфікаційна робота присвячена аналізу та моделюванню динаміки споживачів у сучасному товарному ринку. Робота включає в себе дослідження як первинних, так і вторинних джерел інформації, зокрема аналіз відгуків клієнтів компанії "Apple". Нами був проведений фінансовий аналіз діяльності компанії та її маркетингово середовища. Ми висвітлили проблеми, з якими стикаються споживачі Apple, такі як високі ціни, застарілі моделі, проблеми з пристроями та конфіденційність даних. Робота містить цінні теоретичні висновки та практичні рекомендації щодо використання сучасних інструментів маркетингу. The thesis is devoted to the analysis and modeling of consumer dynamics in the modern commodity market. The work includes the study of both primary and secondary sources of information, including the analysis of Apple's customer feedback. We conducted a financial analysis of the company and its marketing environment. We have highlighted the problems faced by Apple consumers, such as high prices, outdated models, device problems, and data privacy. The work contains valuable theoretical conclusions and practical recommendations on the use of modern marketing tools.Item Екологічний маркетинг та особливості його застосування в ринковій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Роюк, Ксенія Олександрівна; Roiuk, Kseniia; Зимбалевська, Юлія ВікторівнаУ роботі досліджено стратегічне значення екологічного маркетингу для ПрАТ «Оболонь» в умовах зростаючої екологічної свідомості споживачів. Проаналізовано позитивні тенденції, а також виявлено недоліки, зокрема, низьку ефективність реклами. Запропоновані стратегії розвитку екологічного маркетингу, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності та прибутковості компанії, з урахуванням росту екологічної свідомості споживачів. The strategic importance of environmental marketing for «Obolon» in the context of growing environmental awareness of consumers is investigated. Positive trends are analyzed, and shortcomings are identified, in particular, the low effectiveness of advertising. Strategies for the development of environmental marketing aimed at increasing the competitiveness and profitability of the company, taking into account the growth of environmental awareness of consumers, are proposed.Item Екологічний маркетинг та особливості його застосування в ринковій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Перерядкіна, Єлизавета Сергіївна; Pereriadkina, Yelyzaveta; Ларіна, Ярослава СтепанівнаРобота систематизує та узагальнює основні теоретично-методичні та практичні аспекти екологічного маркетингу як основи сталого розвитку підприємства у сучасних умовах, а також надає пропозиції щодо вдосконалення та підвищення ефективності інструментів екологічного маркетингу в діяльності ТОВ «САНДОРА» . The work systematizes and summarizes the main theoretical, methodological and practical aspects of environmental marketing as the basis for the sustainable development of the enterprise in modern conditions, and also provides proposals for improving and increasing the effectiveness of environmental marketing tools in the activities of «Sandora».Item Комплекс маркетингових комунікацій підприємства в просуванні товарів і послуг на ринку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Козлов, Ярослав Олександрович; Kozlov, Yaroslav; Архипова, Тетяна ВасилівнаУ роботі розглянуті основні поняття маркетингових комунікацій та їх роль у просуванні продукції підприємства; визначено основні інструменти маркетингових комунікацій; проаналізовано структуру та особливості діяльності підприємства ТОВ «Інком Інтергруп»; проведено аналіз існуючих маркетингових комунікацій підприємства та оцінено ефективність використання різних інструментів маркетингових комунікацій; розроблено пропозиції щодо оптимізації маркетингових комунікацій підприємства та проаналізовано можливості впровадження нових методів та технологій у маркетингові комунікації; проведено оцінку ефективності запропонованих заходів з оптимізації маркетингових комунікацій. The work considers the basic concepts of marketing communications and their role in promoting the company's products; identifies the main tools of marketing communications; analyses the structure and features of the activities of «Incom Intergroup» LLC; analyses the existing marketing communications of the company and evaluates the effectiveness of using various marketing communications tools; develops proposals for optimising the marketing communications of an enterprise are developed and the possibilities of introducing new methods and technologies into marketing communications are analysed; the effectiveness of the proposed measures to optimise marketing communications is evaluated.Item Комплекс маркетингових комунікацій підприємства в просуванні товарів і послуг на ринку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-12) Сідніна, Наталія Олегівна; Sidnina, Nataliia; Євтушенко, Наталія ОлександрівнаМета кваліфікаційної бакалаврської роботи – теоретичне обґрунтування комплексу маркетингових комунікацій підприємства та розробка рекомендацій щодо їх оптимізації та удосконалення. Завдання: визначити сутність і види маркетингових комунікацій, їх роль у просуванні товарів і послуг; надати організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства; дослідити управління комплексом маркетингових комунікацій; запропонувати заходи для підвищення їх ефективності; розрахувати економічну ефективність реалізації пропозицій. Робота має теоретичну, методичну та практичну значущість. The purpose of the qualifying bachelor's work is the theoretical substantiation of the complex of marketing communications of the enterprise and the development of recommendations for their optimization and improvement. Task: to determine the essence and types of marketing communications, their role in the promotion of goods and services; provide an organizational and economic description of the enterprise's activity; to investigate the management of the complex of marketing communications; propose measures to increase their effectiveness; calculate the economic efficiency of the implementation of proposals. The work has theoretical, methodical and practical significance.