2024 рік

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 230
  • Item
    Маркетингова діяльність підприємств в умовах глобалізації
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Савонюк, Мар’яна Вадимівна; Savoniuk, Mariana; Шевчук, Олег Анатолійович
    Дипломна робота досліджує маркетингову діяльність компанії «Nestlé» в умовах глобалізації. Основною метою роботи є комплексний аналіз маркетингових стратегій компанії та розробка рекомендацій для їх оптимізації та підвищення ефективності. Значення цієї роботи полягає в узагальненні існуючих концепцій маркетингу, що допомагає глибше розуміти, як глобалізація впливає на маркетингові стратегії міжнародних корпорацій. Робота аналізує, як глобальні тенденції формують маркетингові практики. Робота включає детальний аналіз маркетингових операцій «Nestlé» та розробку рекомендацій для їх оптимізації, що може бути корисним для інших міжнародних компаній. The thesis examines «Nestlé's» marketing activities in the context of globalization. The main goal of the work is a comprehensive analysis of the company's marketing strategies and the development of recommendations for their optimization and efficiency improvement. The value of this work lies in the generalization of existing concepts of marketing, which helps to better understand how globalization affects the marketing strategies of international corporations. The work analyzes how global trends shape marketing practices. The work includes a detailed analysis of «Nestlé's» marketing operations and the development of recommendations for their optimization, which may be useful for other international companies.
  • Item
    Маркетингове просування товарів/послуг/підприємства в соціальних мережах (SMM)
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Прокопенко, Катерина; Prokopenko, Kateryna; Зимбалевська, Юлія Вікторівна
    Метою дипломної роботи є дослідження теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо покращення системи просування у соціальних мережах на підприємстві ТОВ «Інтитут Гіалуаль» ТМ INSTYTUTUM.
  • Item
    Товарна політика промислового підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Щербуха, Анастасія Юріївна; Shcherbukha, Anastasiia; Литюга, Юлія Володимирівна
    Мета кваліфікаційної роботи полягає в розробці комплексу рекомендацій, спрямованих на загальне підвищення ефективності діяльності підприємства. У процесі теоретичного та практичного аналізу розглядаються різні джерела наукової інформації. The purpose of the qualification work is to develop a set of recommendations aimed at improving the overall efficiency of the enterprise. In the process of theoretical and practical analysis, various sources of scientific information are considered.
  • Item
    Маркетинг торговельного підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Щербак, Аліна Олександрівна; Shcherbak, Alina; Зозульов, Олександр Вікторович
    Маркетинг торговельного підприємства на прикладі ТОВ «ОРТО ЛАЙН». Розглянуто теоретико-методичні засади маркетингу торговельного підприємства, наведено методичні підходи до аналізу ефективності маркетингу торговельного підприємства. Досліджено маркетингову діяльність підприємства ТОВ «ОРТО ЛАЙН», проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства, за результатами цього аналізу здійснено узагальнення та проведена організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства на ринку товарів медичного призначення . Запропоновано заходи з підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства, здійснено прогнозування економічної ефективності реалізації розроблених заходів. Marketing of a trade enterprise on the example of «ORTO LINE» LLC. The theoretical and methodological principles of marketing of a trade enterprise are considered, methodical approaches to the analysis of the effectiveness of marketing of a trade enterprise are given. The marketing activity of the LLC «ORTHO LINE» enterprise was studied, an analysis of the marketing activity of the enterprise was carried out, based on the results of this analysis, a generalization was made and an organizational and economic characterization of the enterprise's activity on the market of medical products was carried out. Measures to improve the efficiency of the enterprise's marketing activities were proposed, and the economic efficiency of the implementation of the developed measures was forecast.
  • Item
    Маркетинг в управлінні конкурентоспроможністю підприємства на ринку
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Шульга, Владислав Сергійович; Shulga, Vladyslav; Ляденко, Тетяна Володимирівна
    Мета бакалаврської роботи - удосконалення управління конкурентоспроможністю ТОВ «Нова Пошта» через аналіз зовнішнього середовища та розробку оптимізаційних заходів. Результати досліджень дають висновки та рекомендації. Робота включає аналіз конкурентоспроможності, теорії відомих учених, конкурентність та ключові поняття, такі як конкурентна перевага та конкурентний потенціал. Також розглядається роль управління конкурентоспроможністю в системі управління підприємством, його принципи та функції. The aim of the bachelor's thesis is to improve the management of the competitiveness of «Nova Poshta» LLC through the analysis of the external environment and the development of optimization measures. Research results provide conclusions and recommendations. The work includes competitive analysis, theories of famous scientists, competitiveness and key concepts such as competitive advantage and competitive potential. The role of competitiveness management in the enterprise management system, its principles and functions are also considered.
  • Item
    Управління ризиками в маркетинговій діяльності підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Шилова, Дар’я Сергіївна; Shylova, Daria; Кужель, Вячеслав Миколайович
    Підсумовуючи проведене дослідження, можна стверджувати, що будь-яка виробнича, комерційна та фінансова діяльність завжди пов’язана з ризиком, який виникає під впливом зовнішніх і внутрішніх факторів та характеризується невизначеністю. У першому розділі роботи розглянуто основні поняття ризиків, їх сутність, а також теоретичні основи управління ризиками в маркетинговій діяльності. Аналіз інструментів ризик-менеджменту проведений на прикладі ТОВ «Сільпо-Фуд», однієї з найбільших продуктових торговельних мереж України. Виявлено, що диверсифікація діяльності підприємства та вихід на зовнішні ринки, зокрема у Польщу, може значно знизити фінансові ризики та підвищити конкурентоспроможність. Запропоновано застосування методики сітьового планування для ефективного управління ризиками інвестиційного проекту. Summarizing the conducted research, it can be concluded that any production, commercial, and financial activity is always associated with some risk, which arises from external and internal factors and is characterized by uncertainty. The first chapter of the work examines the basic concepts of risks, their essence, and the theoretical foundations of risk management in marketing activities. The analysis of risk management tools was carried out using the example of «Silpo-Food» LLC, one of the largest national food retail chains in Ukraine. It was found that diversifying the company's activities and entering external markets, particularly in Poland, can significantly reduce financial risks and increase competitiveness. The use of network planning methodology is proposed for effective risk management of the investment project.
  • Item
    Нейромаркетинг в діяльності підприємства та шляхи його розвитку
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Чубар, Діана Юріївна; Chubar, Diana; Шарко, Віталій Вікторович
    Метою роботи є дослідити маркетингову діяльність українського необанку «Monobank» і визначити можливість впровадження нейромаркетингу в маркетингову діяльність підприємства.
  • Item
    Стратегія створення і розвитку бренду
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Чичкань, Лада Сергіївна; Chychkan, Lada; Слюсарева, Людмила Валеріївна
    Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи – обґрунтування стратегії створення і розвитку бренду, на прикладі французької мережі косметичних магазинів «Sephora». The purpose of the bachelor's thesis is to substantiate the strategy for creating and developing a brand, using the example of the French cosmetics chain «Sephora».
  • Item
    Цифрова стратегія підприємства та шляхи її розвитку
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Усик, Катерина Андріївна; Usyk, Kateryna; Кужель, Вячеслав Миколайович
    В даній кваліфікаційній роботі було проведено теоретичний аналіз сутності, складових та етапів формування цифрової стратегії підприємства. Можна відзначити загальну ефективність присутності ТОВ «ЮНІТ БІ» у цифровому середовищі та високий рівень якості його цифрової стратегії в цілому. Основним напрямком удосконалення цифрової стратегії ТОВ «ЮНІТ БІ» має бути підвищення рівня відвідуваності веб-сайту базового підприємства шляхом активного застосування методів зовнішньої та внутрішньої SEO оптимізації. In this qualification work, a theoretical analysis of the essence, components and stages of the formation of the company's digital strategy was carried out. We can note the overall effectiveness of the presence of «UNIT BI» LLC in the digital environment and the high level of quality of its digital strategy as a whole. The main direction of improving the digital strategy of «UNIT BI» LLC should be to increase the level of visits to the base company's website through the active use of external and internal SEO optimization methods.
  • Item
    Маркетингова цінова політика торговельного підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Ткачук, Вероніка Максимівна; Tkachuk, Veronika; Шевченко, Ольга Валеріївна
    В роботі розглянуто основні концепції антикризового маркетингу та їх роль у забезпеченні стійкості підприємства в умовах кризи. Досліджено структуру та організацію системи антикризового управління в ТОВ «СІЛЬПО-ФУД». Розроблено пропозиції щодо вдосконалення маркетингових інструментів, які використовує підприємство для протидії кризовим явищам. The paper examines the main concepts of anti-crisis marketing and their role in ensuring the stability of the enterprise in crisis conditions. The structure and organization of the anti-crisis management system at «SILPO-FOOD» LLC was studied. Proposals for improving the marketing tools used by the enterprise to combat crisis phenomena have been developed.
  • Item
    Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Стовбчата, Ірина Анатоліївна; Stovbchata, Iryna; Чабан, Віталій Григорович
    Кваліфікаційна бакалаврська робота виконується на матеріалах СФГ «БУШТРУК». Ця бакалаврська робота розглядає теоретичні та практичні аспекти брендингу в маркетинговій діяльності підприємства на прикладі компанії СФГ «БУШТРУК» із спеціалізацією на продукції паста «Golden Pasta». Вона складається з трьох розділів. У першому розділі розглядаються теоретичні основи формування бренду та його роль у маркетинговій діяльності підприємства. Автор досліджує сутність та значення брендів, а також їх місце в структурі маркетингової стратегії. Другий розділ присвячений аналізу операційної та маркетингової діяльності бренду «Golden Pasta" компанії «БУШТРУК» та її стратегічного розвитку. Автор проводить аналіз фінансово-економічної та маркетингової діяльності компанії, а також розглядає стратегію розвитку та оцінює конкурентні переваги. У третьому розділі висуваються стратегічні рішення для подальшого розвитку бренду «Golden Pasta" компанії «БУШТРУК». На основі проведеного дослідження визначено ефективність застосування брендингу в маркетинговій діяльності «Golden Pasta». Оцінено перспективи й шляхи покращення бренд-маркетингової діяльності компанії. Розроблено стратегію, спрямовану на підвищення стратегічного розвитку бренду. Автор обґрунтовує ці рішення, проводить удосконалення маркетингових стратегій розвитку бренду на основі логістичного підходу та розробляє систему управління якістю для забезпечення конкурентоспроможності компанії. The bachelor's thesis is conducted based on the materials of SFG «BUSTRUK». This thesis explores the theoretical and practical aspects of branding in enterprise marketing activities using the example of SFG «BUSTRUK», specializing in «Golden Pasta» production. It consists of three chapters. The first chapter examines the theoretical foundations of brand formation and its role in enterprise marketing activities. The author investigates the essence and significance of brands, as well as their place in the structure of marketing strategy. The second chapter is devoted to analyzing the operational and marketing activities of the «Golden Pasta» brand of the «BUSTRUK» company and its strategic development. The author analyzes the financial-economic and marketing activities of the company, as well as examines the development strategy and evaluates competitive advantages. The third chapter proposes strategic decisions for the further development of the «Golden Pasta" brand of the «BUSTRUK» company. Based on the conducted research, the effectiveness of branding application in the marketing activities of «Golden Pasta" is determined. The prospects and ways to improve the brand marketing activities of the company are assessed. A strategy aimed at enhancing the strategic development of the brand is developed. The author justifies these decisions, improves marketing development strategies for the brand based on a logistic approach, and develops a quality management system to ensure the company's competitiveness.
  • Item
    Брендинг в маркетинговій діяльності підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Соломаха, Лідія Андріївна; Solomakha, Lidiia; Шевченко, Ольга Валеріївна
    Кваліфікаційну бакалаврську роботу присвячено дослідженню теоретичних аспектів брендингу та розробки напрямів підвищення ефективності просування бренду мережі магазинів техніки та електроніки. На підставі аналізу діяльності підприємства розроблено заходи удосконалення брендингу мережі магазинів «Цитрус». Запропоновано основні напрями удосконалення підвищення ефективності просування бренду «Цитрус», що включають рекомендації щодо удосконалення та подальшого розвитку брендингу підприємства. The qualifying bachelor's thesis is devoted to the study of theoretical aspects of branding and the development of directions for increasing the effectiveness of the promotion of the brand of the chain of appliances and electronics stores. Based on the analysis of the company's activities, measures were developed to improve the branding of the «Citrus» chain of stores. The main directions for improving the effectiveness of promoting the «Citrus» brand are proposed, including recommendations for improving and further developing the company's branding.
  • Item
    Система управління взаємовідносинами з клієнтами та шляхи її розвитку
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Скурська, Валерія Юріївна; Skurska, Valeriia; Чабан, Віталій Григорович
    Робота виконувалась на основі матеріалів підприємства «Netpeak». В першому розділі розглянуто теоретичні основи управління взаємовідносинами з клієнтами та методи підвищення лояльності. У другому розділі була проаналізована маркетингова діяльність підприємства «Netpeak», конкурентна середа компанії. Також проведений аналіз економічних показників бренду. У третьому розділі запропоновані шляхи покращення взаємовідносин з клієнтами та підвищення лояльності покупців, рішення обґрунтовані фінансовими розрахунками. The work was performed on the basis of the materials of the enterprise «Netpeak». The first chapter deals with the theoretical foundations of customer relationship management and methods of increasing loyalty. In the second chapter, the marketing activity of the enterprise «Netpeak», the competitive environment of the company was analyzed. An analysis of the economic indicators of the brand was also carried out. In the third section, ways to improve relations with customers and increase customer loyalty are proposed, the decisions are justified by financial calculations.
  • Item
    Управління просуванням бренду на зовнішніх ринках
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Сканцев, Владислав Сергійович; Skantsev, Vladyslav; Шевченко, Ольга Валеріївна
    Робота систематизує й узагальнює основні теоретичні та практичні інструменти управління просуванням бренду ТОВ «Нова пошта» на зовнішніх ринках . The paper systematizes and summarizes the main theoretical and practical tools for managing the promotion of the brand of LLC «Nova Poshta» in foreign markets.
  • Item
    Контроль та аналіз маркетингової діяльності підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Семененко, Лілія Вікторівна; Semenenko, Liliia; Радіонова, Антоніна Сергіївна
    Дослідження маркетингового контролю ТОВ «НК Демаркус» виявило, що підприємство стабільне, але стикається з проблемами відсутності маркетингової інформаційної системи та онлайн-присутності. Рекомендації включають найм фахівця з маркетингу, впровадження CRM-системи та створення корпоративного вебсайту з онлайн-магазином. Ці заходи сприятимуть підвищенню доходів та рентабельності підприємства. The study of marketing control for LLC «NK Demarcus» revealed that the company is stable but faces challenges due to the lack of a marketing information system and online presence. Recommendations include hiring a marketing specialist, implementing a CRM system, and developing a corporate website with an online store. These measures will enhance the company's revenue and profitability.
  • Item
    Пошукова оптимізація (SEO) в Інтернет-маркетингу підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Севастьянова, Карина Вячеславівна; Sevastianova, Karyna; Шевченко, Ольга Валеріївна
    На основі проведеного дослідження визначено ефективність застосування пошукової оптимізації в інтернет середовищі ТОВ «НОВА ПОШТА». Оцінено перспективи й шляхи покращення оптимізації та конкурентоспроможності на ринку доставок. Аналіз та узагальнення існуючих теоретичних знань про використання пошукової оптимізації в маркетинговій діяльності в онлайн середовищі. On the basis of the study, the efficiency of search engine optimization in the Internet environment of «Nova Poshta» LLC is determined. The prospects and ways to improve optimization and competitiveness in the delivery market are assessed. Analysis and generalization of existing theoretical knowledge about the use of search engine optimization in marketing activities in the online environment.
  • Item
    Управління номенклатурою та товарним асортиментом підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Свистун, Анастасія Андріївна; Svystun, Anastasiia; Шевчук, Олег Анатолійович
    У роботі було проведено аналіз теоретичних аспектів в управлінні номенклатурою та товарним асортиментом підприємства. Зокрема, досліджено сутність понять «номенклатура» та «асортимент» та встановлено відмінність між цими поняттями. Описано етапи та фактори впливу на формування асортиментної політики підприємства; проаналізовано методи формування асортиментної політики на підприємстві. Проаналізовано фінансову звітність підприємства за останні три роки; досліджено асортимент органічної продукції за допомогою методу ABC. Проведено опитування, на основі якого розроблено пропозиції щодо вдосконалення товарного асортименту підприємства. The article analyzes the theoretical aspects of managing the nomenclature and product assortment of the enterprise. In particular, the essence of the concepts of "nomenclature" and "assortment" is studied and the difference between these concepts is established. The stages and factors of influence on the formation of the assortment policy of enterprise are described; the methods of forming the assortment policy at the enterprise are analyzed. The financial statements of the enterprise for the last three years are analyzed; the assortment of organic products is studied using the ABC method. A survey was conducted, on the basis of which proposals for improving the product range of the enterprise were developed.
  • Item
    Екологічний маркетинг та особливості його застосування в ринковій діяльності підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Роюк, Ксенія Олександрівна; Roiuk, Kseniia; Зимбалевська, Юлія Вікторівна
    У роботі досліджено стратегічне значення екологічного маркетингу для ПрАТ «Оболонь» в умовах зростаючої екологічної свідомості споживачів. Проаналізовано позитивні тенденції, а також виявлено недоліки, зокрема, низьку ефективність реклами. Запропоновані стратегії розвитку екологічного маркетингу, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності та прибутковості компанії, з урахуванням росту екологічної свідомості споживачів. The strategic importance of environmental marketing for «Obolon» in the context of growing environmental awareness of consumers is investigated. Positive trends are analyzed, and shortcomings are identified, in particular, the low effectiveness of advertising. Strategies for the development of environmental marketing aimed at increasing the competitiveness and profitability of the company, taking into account the growth of environmental awareness of consumers, are proposed.
  • Item
    Інтернет-маркетинг у просуванні продукції промислового підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Радченко, Анна-Марія Сергіївна; Radchenko, Anna-Mariia; Чабан, Віталій Григорович
    Визначено сутність та основні аспекти використання інтернет-середовища для просування продукції сучасного промислового підприємства. Проаналізовано господарську діяльність та надання загальної характеристики маркетингу підприємства ПРАТ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД». Визначено ефективності використання інструментарію інтернет-маркетингу для просування продукції компанії. Сформовано комплекс рекомендацій. The essence and main aspects of the use of the Internet environment for the promotion of the products of a modern industrial enterprise are defined. Analyzed the economic activity and provided the general characteristics of the marketing of the enterprise «TERNOPIL'S DAIRY FACTORY» PJSC. The effectiveness of the use of Internet marketing tools for the promotion of the company's products has been determined. A set of recommendations was formed.
  • Item
    Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства на ринку
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Проценко, Анастасія Павлівна; Protsenko, Anastasiia; Шевчук, Олег Анатолійович
    У кваліфікаційній бакалаврській роботі проаналізовано теоретичні аспекти маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємства, проведено оцінку ефективності маркетингової діяльності та конкурентоспроможності Приватного Акціонерного Товариства «Мономах» та обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення діяльності ПрАТ «Мономах» з метою підвищення його конкурентоспроможності. The bachelor's thesis analyzes the theoretical aspects of marketing in the management of enterprise competitiveness, evaluates the effectiveness of marketing activities and competitiveness of the Private Joint Stock Company «Monomakh» and substantiates proposals for improving the activities of PrJSC «Monomakh» in order to increase its competitiveness.