2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2024 рік by Subject "brand"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Просування брендів підприємства в соціальних мережах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Покушевська, Тетяна Ігорівна; Pokushevska, Tetiana; Шафалюк, Олександр КазимировичМагістерська робота розглядає стратегії просування брендів підприємства «Нексус Автомотів Україна» в соціальних мережах. Досліджено вплив контенту, активності та ключових показників ефективності на успішність просування. Аналізується використання платформ, таких як Instagram, Facebook, YouTube, TikTok, у контексті залучення аудиторії та підвищення уваги до брендів компанії. Робота включає в себе практичний аналіз результатів та рекомендації щодо оптимізації стратегій маркетингу в соцмережах для досліджуваного підприємства. The master’s paper examines the brand promotion strategies of Nexus Automotive Ukraine on social media. The influence of content, activity, and key performance indicators on the success of promotion is investigated. The use of platforms such as Instagram, Facebook, YouTube, TikTok is analyzed in the context of attracting an audience and increasing attention to the company’s brands. The work includes a practical analysis of the results and recommendations for optimizing social media marketing strategies for the company under study.Item Формування і розвиток стратегії просування брендів у соціальних мережах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Нечипоренко, Дарина Андріївна; Nechyporenko, Daryna; Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаДане дослідження присвячене вивченню та аналізу стратегій просування брендів у соціальних мережах. Теоретичний огляд розглядає поняття бренду, стратегії просування в соціальних мережах, види соціальних мереж та методи просування. Автор аналізує маркетингову діяльність ТОВ «Мері Кей (Україна)», включаючи організаційно-економічну характеристику підприємства, загальний аналіз маркетингової стратегії та особливості комунікаційної діяльності компанії в соціальних мережах. У магістерській роботі пропонуються перспективи розвитку та рекомендації для поліпшення діяльності компанії в соціальних мережах. Це включає розробку та реалізацію нової стратегії просування бренду, а також розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів. This study is devoted to the study and analysis of brand promotion strategies on social media. The theoretical review considers the concept of brand, social media promotion strategies, types of social media and promotion methods. The author analyzes the marketing activities of Mary Kay (Ukraine) LLC, including the organizational and economic characteristics of the company, a general analysis of the marketing strategy and the peculiarities of the company’s communication activities in social networks. The master’s thesis offers prospects for development and recommendations for improving the company’s activities in social networks. This includes the development and implementation of a new brand promotion strategy, as well as the calculation of the economic efficiency of the proposed measures.