Випуск № 97
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 97 by Subject "65.014.1"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Використання привентивного антикризового управління в діяльності підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Давиденко, В. В.; Davydenko, V. V.У статті розглянуто роль превентивного антикризисного управління на основі комплексних заходів до подолання кризових ситуацій. Розглядаються причини і моменти настання кризи, а у разі об’єктивної неможливості уникнути входження в кризовий період, зазначені підходи до їх подолання. Визначені основні поняття антикризового управління, превентивного управління та превентивного антикризового управління, що є дієвими інструментами управління кризовими станами, в умовах циклічності кризових явищ. Розкрито основні завдання превентивного антикризового управління, та представлено оцінку ймовірності виникнення та аналізу наслідків впливу потенційних кризових явищ та ситуацій, при розробці антикризової стратегії, реалізації планів заходів щодо попередження криз. Виділено ключові напрямки превентивного управління та необхідні інструменти, при реалізації антикризових заходів на підприємстві. Представлено застережні функції при загрозі кризи, які будуть виконуватись службою кризового попередження. Превентивне антикризове управління розуміє здатність прогнозувати причини і момент настання кризи, а в разі об’єктивної неможливості уникнути входження у кризовий період, вжити необхідних заходів щодо протидії кризовим явищам. Його перевага полягає в наявності триваліших проміжків часу між моментами прийняття, реалізації та появи відповідних рішень у керованій системі. Наукова новизна отриманих результатів полягає у визначенні комплексу заходів і ключових форм інновацій при превентивному управлінні, враховуючи які можна запобігати кризовим проблемам при їх виникненні. Перспективами подальших досліджень у цьому напрямку є глибоке вивчення антиципативного антикризисного управління та визначення його переваг в діяльності підприємств. The article discusses the role of preventive crisis management on the basis of comprehensive measures to overcome the crisis. The reasons and aspects of the crisis, as in the case of objective impossibility to avoid the occurrence of the crisis period, these approaches to overcoming them. The basic concepts of crisis management, preventive management and preventive crisis management, which are effective crisis management instruments states, in conditions of cyclical crises. It outlines the main tasks of preventive crisis management, and provides an assessment of the likelihood and consequences of the analysis of the impact of potential crises and situations in the development of anti-crisis strategy, the implementation of action plans to prevent crises. Highlight key areas of preventive management and the necessary tools in the implementation of anti-crisis measures in the enterprise. Presented measure function when the threat of the crisis, which will be performed the service of crisis prevention. Preventive crisis management, understands the ability to predict the causes and moment of the crisis, and in case of objective impossibility to avoid entering a crisis period, take the necessary measures to counteract the crisis phenomena. Its advantage is the presence of longer, intervals between the moments of adoption, implementation and appearance of appropriate decisions in the managed system. The scientific novelty of the results obtained is to identify a set of measures and key forms of innovation in preventive management, taking into account which can prevent crisis problems in their occurrence. The prospect of further research in this area is a deep study of anti-crisis anti-crisis management and determination of its advantages in the activity of enterprises.