Факультет маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет маркетингу by Subject "commerce"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Конкуренція та її вплив на комерційну діяльність підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кохан, Олексій Іванович; Kokhan, OleksiiНа прикладі української компанії ТОВ "Сільпо-Фуд", що функціонує в умовах перехідної економіки та постійної конкуренції обґрунтовано вплив конкурентного середовища на стратегії розвитку та комерційну діяльність підприємства. Розглянуто ключові аспекти конкурентної боротьби, зокрема конкурентний аналіз, стратегії адаптації, роль інновацій, вплив ціноутворення та етичні питання. Дослідження спрямоване на розуміння конкурентного середовища і виділення дій, необхідних для підвищення конкурентоспроможності та досягнення сталого успіху на ринку. The influence of the competitive environment on the development strategy and commercial activity of the enterprise is justified on the example of the Ukrainian company "Silpo-Food" LLC, which operates in the conditions of a transitional economy and constant competition. Key aspects of competition are considered, including competitive analysis, adaptation strategies, the role of innovation, the impact of pricing, and ethical issues. The research is aimed at understanding the competitive environment and identifying the actions necessary to increase competitiveness and achieve sustainable success in the market.Item Сучасні Інтернет-технології в управлінні комерційною діяльністю підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-12) Мостова, Юлія Сергіївна; Mostova, Yuliia; Галиця, Ігор ОлександровичВ роботі досліджується питання впровадження сучасних Інтернет-технології в управлінні комерційною діяльністю підприємства на прикладі ПрАТ «Датагруп». ПрАТ «Датагруп» є українським оператором зв'язку, що також працює в сегменті телекомунікацій для великого бізнесу. The study examines the issue of the introduction of the modern Internet technologies in the management of the commercial activity of the enterprise on the example of PJSC "Datagroup". PJSC "Datagroup" is a Ukrainian communications operator that also works in the telecommunications segment for large businesses.