Факультет маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет маркетингу by Subject "commercial activity"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Конкуренція та її вплив на комерційну діяльність промислового підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Головкевич, Геннадій Вікторович; Holovkevych, Hennadii; Кудирко, Ольга ВасилівнаНа основі аналізу наукових джерел визначено вплив конкуренції на комерційну діяльність промислового підприємства. Розглянуто особливості конкурентоспроможності підприємства як показника ефективної комерційної діяльності. Наведено інструменти конкурентоспроможності підприємства, які допомагають здійснювати комерційну діяльність. Конкурентоспроможність підприємства є показником ефективної комерційної діяльності та запорукою фінансової стійкості підприємства. Наразі ведеться сувора боротьба за кожного клієнта і найчастіше вона відбувається за допомогою різноманітних маркетингових заходів. Насамперед потрібно задіювати найефективніші та найсучасніші інструменти для покращення конкурентного становища комерційного підприємства та при цьому обов'язково користуватися принципами клієнтоорієнтованості. Based on the analysis of scientific sources, the impact of competition on the commercial activity of an industrial enterprise is determined. Peculiarities of the enterprise's competitiveness as an indicator of effective commercial activity are considered. The tools of the enterprise's competitiveness, which help to carry out commercial activities, are given. The competitiveness of the enterprise is an indicator of effective commercial activity and a guarantee of the financial stability of the enterprise. Currently, there is a tough fight for each client and most often it takes place with the help of various marketing activities. First of all, it is necessary to use the most effective and modern tools to improve the competitive position of a commercial enterprise, and at the same time, it is necessary to use the principles of customer orientation.Item Контроль та аналіз комерційної діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-18) Ромашева, Дар’я Ігорівна; Romasheva, Daria; Хмурковський, Геннадій ВолодимировичУ роботі розглядаються сутність та характеристики комерційної діяльності як специфічної сфери економіки, тобто окреслюються підходи до аналізу комерційної діяльності. Остання розглядається як система, як цілісне явище у взаємозв’язку всіх її елементів. Аналізуються функції комерційної діяльності та їх трансформація під впливом глобалізації ринку і принципів та інструментів сучасного маркетингу. Виявляються специфічні особливості управління комерційною діяльністю підприємства залежно від різних підходів до її організації. Визначаються базові принципи вдосконалення управління комерційною діяльністю підприємства в сучасних умовах. The essence and characteristics of commercial activity as a specific sphere of economy are considered in the work, that is, approaches to the analysis of commercial activity are outlined. The latter is considered as a system, as a holistic phenomenon in the interconnection of all its elements. The functions of commercial activity and their transformation under the influence of market globalization and principles and tools of modern marketing are analyzed. The specific features of the management of commercial activity of the enterprise are revealed depending on different approaches to its organization. The basic principles of improving the management of commercial activities of the enterprise in modern conditions are determined.