Факультет маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет маркетингу by Subject "consumer needs"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Управління процесом продажу на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-12) Мельник, Євгенія Сергіївна; Melnyk, Yevheniia; Олексюк, Олексій ІвановичВизначено поняття, цілі та стратегію управління продажами на підприємстві; виділено елементи та інструменти системи управління продажами; проаналізовано показники ефективності системи управління продажами; здійснено господарсько-економічну характеристику діяльності ПП "ПАН-БУД"; зроблено оцінку ефективності збутової та цінової політики для забезпечення продажів на ПП "ПАН-БУД"; надано рекомендації щодо покращення рівня продажів в умовах використання цифрових технологій; розраховано економічну ефективність запропонованих заходів. The elements and tools of the sales management system have been identified; the performance indicators of the sales management system have been analyzed; а economic characterization of the activities of the "PAN-BUD" private enterprise has been carried out; аn analysis of the sales management system at the enterprise has been conducted; аn evaluation of the effectiveness of the sales and pricing policy to ensure sales at "PAN-BUD" has been made; recommendations for improving the sales level in the context of utilizing digital technologies have been given; the economic efficiency of the proposed measures has been calculated.Item Управління процесом продажу на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-18) Морожик, Олександра Андріївна; Morozhyk, Oleksandra; Литюга, Юлія ВолодимирівнаРозкрито сутність процесу продажу на підприємстві; охарактеризовано принципи управління продажем та методи, що сприяють оптимізації; визначено можливі напрямки розвитку управління процесом продажу. Надано загальну характеристику ТОВ «Юнігран»; проведено аналіз рівня управління процесом продажу; сформовано і обґрунтовано напрямки покращення для компанії та визначений економічний ефект від запропонованих заходів. The essence of the sales process at the enterprise is disclosed; the principles of sales management and methods contributing to optimization are characterized; possible directions of development of sales process management are defined. A general description of «Unigran» LLC is given; an analysis of the level of management of the sales process was carried out; improvement directions for the company were formed and substantiated, and the economic effect of the proposed measures was determined.