Випуск № 95
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 95 by Subject "004.07"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз та використання технологій VoIP-телефонії в банківських системах(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Устенко, Станіслав Веніамінович; Ustenko, Stanislav; Устенко, Станислав Вениаминович; Остапович, Т. В.; Ostapovych, T.Стаття присвячена використанню технологій VoIP-телефонії у банківських системах. VoIP – дослівно розшифровується як голосовий дзвінок за допомогою Інтернет протоколу. В статті розгля-нуто найпоширеніші Інтернет протоколи, які використовуються для здійснення дзвінка, висвітлено їхні недоліки та переваги. На простому прикладі пояснено принцип роботи VoIP-телефонії та технологій, які необхідні для здійснення дзвінка софтсвітч, білінгову систему, та здійснено короткий огляд тих ризиків та небезпек, які виникають під час здійснення телефонного дзвінка в мережі Інтернет. Також здійснено спробу в межах виділеної теми описати ті технології, які можна використати для захисту телефонного дзвінка в мережі Інтернет, зокрема мова йде про шифрування та автентифікацію, встановлення з’єднання за допомогою ключів. Для цього було здійснено аналіз принципів побудови та технологій використання VoIP-телефонії. Зокрема описано порівняння такої технології, та способи її практичного використання в банківській системі, як реалізація принципу єдиного інформаційного вікна для спрощення роботи оператора терміналу, збільшення надійності використання даних, так як відпадає потреба копіювати інформацію в межах різних інформаційних систем, тобто наголос робиться на тому, що створюється єдина система з єдиним потоком трафіку і як наслідок виникає можливість збільшити безпеку використання інформації. Єдине інформаційне вікно дає можливість створити фільтрацію адрес робочих станцій, що в свою чергу виключає використання несанкціонованих точок доступу до самої системи та запобігає витоку інформації. Крім цього було розглянуто впровадження цілісної системи VoIP-телефонії на прикладі роботи Публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України». Надано структурні схеми реалізації VoIP-телефонії в роботі банківської системи та реалізації єдиного інформаційного вікна. The article is devoted to the use of VoIP telephony technologies in banking systems. VoIP – literally stands for Voice over Internet Protocol. The article deals with the most common Internet protocols used to make a call, their shortcomings and advantages are highlighted. The simple explanation of the principle of VoIP-telephony and technologies required for making a call to thewholesaler, billing system, and a brief overview of the risks and dangers that arise when making a phone call on the Internet is explained. It also attempts to describe, within the topic, the technologies that can be used to protect a telephone call on the Internet, in particular, encryption and authentication, and the establishment of a connection using keys. For this purpose, an analysis of the principles of construction and technologies for the use of VoIP telephony was carried out. In particular, a comparison of such tenology and methods of its practical use in the banking system, such as the implementation of the principle of a single information window for simplifying the operation of the terminal operator, and increasing the reliability of the use of data is described, since there is no need to copy information within the various information systems, that is, the emphasis is on that creating a single system with a single stream of traffic and as a consequence there is an opportunity to increase the security of the use of information. The only information window allows you to create filtering addresses of workstations, which makes it possible to exclude the use of unauthorized access points to the system itself, and to prevent the leakage of information. An example of the implementation of the whole VoIP telephony system was described, for example, Public Joint Stock Company "State Savings Bank of Ukraine". Structural schemes for the implementation of VoIP telephony on the example of the banking system, and the implementation of a single information window are provided.