Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка by Subject "Internet marketing"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Рекламна діяльність підприємства в Інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Святко, Ілля Сергійович; Sviatko, Illia; Голіцин, Андрій МиколайовичІнтернет-маркетинг з кожним днем створює усе більше можливостей для взаємодії зі споживачами. Саме тому усе більше компаній почитають звертати увагу на цю сферу, перерозподіляючи на інтернет більше половини бюджету на маркетинг. В першому розділі роботи вивчено поняття та особливості інтернет-маркетингу. Досліджено особливості ведення рекламних компаній в месенджерах. Проаналізовано правила просування товарів за допомогою відео контенту. В другому розділі проведено аналіз конкурентної ситуації, досліджено комплекс маркетингу, проаналізовано маркетингові комунікації ТОВ «Родон-агро» в мережі інтернет. В третьому розділі розроблено рекомендації з покрашення реклами в мережі інтернет. Підготовлено пропозиції з підвищення інформативності та якості візуальних та текстових матеріалів по товарам компанії. Розроблено заходи з побудова довготривалої взаємодії зі споживачами. Internet marketing creates more opportunities to interact with consumers every day. That is why more and more companies are choosing to pay attention to this area, redistributing more than half of their marketing budget specifically towards online marketing. In the first section of the paper, the concepts and features of Internet marketing were researched. Peculiarities of running advertising companies in messengers were studied and the rules for product promotion using video content have been analyzed. In the second section, an analysis of the "Rodon-agro" LLC competitive position was carried out. Followed by investigtaion of the marketing complex and analysis of the marketing communications on the Internet. Lastly, in the third section, recommendations for placing advertisements on the Internet have been developed. Proposals for improving the informativeness and quality of visual and text materials on the company's products have been prepared. As well as, measures to build long-term interaction with consumers have been developed.