Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка by Title
Now showing 1 - 20 of 38
Results Per Page
Sort Options
Item Комплекс маркетингу в системі управління продажем товарів і послуг підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Подройкін, Євгеній Олегович; Podroikin, Yevhenii; Баюра, Дмитро ОлександровичДосліджена маркетингова діяльність ТОВ “Алло” в системі управління продажем товарів. Сформувано рекомендації для вітчизняного суб’єкта господарювання в контексті підвищення ефективності його комплексу маркетингу в системі управління продажами. Проведено теоретико-практичні дослідження предмету наукової роботи. The marketing activity of LLC "Allo" in the system of managing the sale of goods was studied. Recommendations for a domestic business entity in the context of increasing the effectiveness of its marketing complex in the sales management system have been formulated. Theoretical and practical studies of the subject of the scientific work were carried out.Item Конкурентоспроможність продукції підприємства і резерви її підвищення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Шершнєв, Олександр Володимирович; Shershniev, Oleksandr; Василькова, Наталія ВолодимирівнаItem Маркетингова комунікаційна діяльність підприємства в сучасних умовах та її ефективність(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Баранець, Анна Андріївна; Baranets, Anna; Пилипчук, Володимир ПетровичItem Маркетингова товарна політика в системі маркетингового управління підприємством(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Корніцька, Аліна Геннадіївна; Kornitska, Alina; Єранкін, Олександр ОлександровичItem Маркетингове забезпечення підтримки виведення нового товару на ринок(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Шафран, Валерія Олегівна; Shafran, Valeriia; Василькова, Наталія ВолодимирівнаItem Маркетингове забезпечення підтримки виведення нового товару на ринок(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Пастушенко, Вікторія Валентинівна; Pastushenko, Viktoriia; Зозульов, Олександр ВікторовичItem Маркетингові дослідження та оптимізація маркетингової діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Малюк, Руслан Андрійович; Maliuk, Ruslan; Баюра, Дмитро ОлександровичДипломна робота викладена на 79 сторінках, містить в собі 26 ілюстрацій, 9 таблиць, та 31 використане джерело Об’єктом дослідження є маркетингові дослідження та оптимізація маркетингової діяльності на підприємстві. Предметом дослідження є процес впровадження та використання маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі ресторанів “KFC” в Україні та компанії ТОВ “ГРГ-Україна”. Метою роботи є розробка напрямів вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві, створення умов які дозволять продавати конкурентоспроможний товар з метою отримання прибутку. Diploma work is expounded on 79 pages, contains 26 illustrations, 9 tables, and 31використане source The object of follow-up and propaganda is follow-up taizatsiya propaganda activity on the sub-company. The subject of the report is the process of distribution and issuance of advertising messages at the enterprises of the applied restaurant "KFC" in Ukraine and the company LLC "GRG-Ukraine".. The aim of work is development of directions of perfection of marketing activity on an enterprise, conditioning that will allow to sell a competitive commodity with the aim of receipt.Item Медіапланування в маркетинговій комунікаційній політиці підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Фролова, Валерія Максимівна; Frolova, Valeriia; Голiцин, Андрiй МиколайовичItem Організація маркетингової діяльності на підприємстві та шляхи її вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Хілінський, Сергій Олександрович; Khilinskyi, Serhii; Архипова, Тетяна ВасилівнаItem Організація маркетингової діяльність підприємства та шляхи її вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Безлюда, Дарія Костянтинівна; Bezliuda, Dariia; Антонченко, Мирослава ЮріївнаItem Організація інтернет-маркетингу на підприємстві ТОВ «Інтертоп Україна»(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Лужна, Інна Володимирівна; Luzhna, Inna; Дима, Олександр ОлексійовичItem Побудова системи управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку інженерних товарів та послуг(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Рудуха, Валерія Володимирівна; Rudukha, Valeriia; Савич, Олександр ПетровичItem Просування брендів підприємства в соціальних мережах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Бузіна, Аліна Олександрівна; Buzina, AlinaItem Просування брендів підприємства в соціальних мережах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Авраменко, Вікторія Вячеславівна; Avramenko, Viktoriia; Равікович, Ілля ЄвгеновичItem Рекламна діяльність підприємства в Інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Кібліцький, Артем Русланович; Kiblitskyi, Artem; Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаItem Рекламна діяльність підприємства в Інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Святко, Ілля Сергійович; Sviatko, Illia; Голіцин, Андрій МиколайовичІнтернет-маркетинг з кожним днем створює усе більше можливостей для взаємодії зі споживачами. Саме тому усе більше компаній почитають звертати увагу на цю сферу, перерозподіляючи на інтернет більше половини бюджету на маркетинг. В першому розділі роботи вивчено поняття та особливості інтернет-маркетингу. Досліджено особливості ведення рекламних компаній в месенджерах. Проаналізовано правила просування товарів за допомогою відео контенту. В другому розділі проведено аналіз конкурентної ситуації, досліджено комплекс маркетингу, проаналізовано маркетингові комунікації ТОВ «Родон-агро» в мережі інтернет. В третьому розділі розроблено рекомендації з покрашення реклами в мережі інтернет. Підготовлено пропозиції з підвищення інформативності та якості візуальних та текстових матеріалів по товарам компанії. Розроблено заходи з побудова довготривалої взаємодії зі споживачами. Internet marketing creates more opportunities to interact with consumers every day. That is why more and more companies are choosing to pay attention to this area, redistributing more than half of their marketing budget specifically towards online marketing. In the first section of the paper, the concepts and features of Internet marketing were researched. Peculiarities of running advertising companies in messengers were studied and the rules for product promotion using video content have been analyzed. In the second section, an analysis of the "Rodon-agro" LLC competitive position was carried out. Followed by investigtaion of the marketing complex and analysis of the marketing communications on the Internet. Lastly, in the third section, recommendations for placing advertisements on the Internet have been developed. Proposals for improving the informativeness and quality of visual and text materials on the company's products have been prepared. As well as, measures to build long-term interaction with consumers have been developed.Item Рекламна діяльність підприємства в Інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Бондарук, Вероніка Андріївна; Bondarchuk, Veronika; Архипова, Тетяна ВасилівнаItem Система маркетингового менеджменту на підприємстві та шляхи її вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Хохлова, Ганна Сергіївна; Khokhlova, Hanna; Ларіна, Ярослава СтепанівнаItem Управління PR-заходами в маркетинговій комунікаційній політиці підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Панченко, Олег Сергійович; Panchenko, Oleh; Романенко, Лариса ФедорівнаКваліфікаційна магістерська робота містить 81 сторінку, 11 таблиць, 14 рисунків, список використаних джерел з 50 найменувань. Об’єктом дослідження є, процес управління pr заходами в маркетинговій комунікаційній політиці TM «Netsle». Предметом виступають теоретичні, методичні і практичні аспекти управління pr заходами в маркетинговій комунікаційній політиці. Метою і завданням дослідження є дослідити діяльність ТОВ «Nestle Україна» і розробити подальшу оптимізацію та удосконалення засобів комунікації між компанією та її споживачами. The sertification master's work includes 81 pages, 11 tables, 14 images, and a list of 50 references. The object of the research is the process of pr events management in the marketing communication policy of TM "Netsle". The subject of the research is theoretical, methodological and practical aspects of pr events management in marketing communications policy. The purpose and objective of the study is to investigate the activities of LLC "Nestle Ukraine" and to develop further optimization and improvement of means of communication between the company and their customers.Item Управління відносинами з клієнтами в ланцюгах створення споживчої цінності(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Савченко, Аліса Олексіївна; Savchenko, Alisa; Луцій, Олександр Павлович