Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка by Subject "advertising activity"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Рекламна діяльність підприємства в Інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Телятник, Яна Василівна; Teliatnyk, Yana; Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаВ дипломній роботі розглянуто рекламну діяльність підприємства в мережі Інтернет. Робота виконана на базі ТОВ «Сільпо». В процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо обґрунтування напрямків вдосконалення рекламної діяльності в мережі Інтернет ТОВ «Сільпо». In the diploma work consider advertising activity in the Internet. The work is carried out on the basis of the «Silpo» LLC. In the process of work the conclusion and proposals on substantiation of directions of improvement of advertising activity in Internet network of «Silpo» LLC were made.Item Управління рекламною діяльністю підприємства та шляхи її розвитку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Дерев’янко, Вікторія Олександрівна; Derevianko, Viktoriia; Василькова, Наталія ВолодимирівнаУ кваліфікаційній магістерській роботі розглянуто актуальні питання рекламної діяльності. Дослідження базується на внеску вітчизняних і зарубіжних вчених, які досліджують рекламний ринок та психологічний вплив реклами на споживача. Метою роботи є розробка стратегії рекламної діяльності підприємства. Отримані результати роботи сприяють розвитку нових підходів до рекламної стратегії на підприємстві. The qualifying master’s thesis examines the current advertising issues. The study is based on the contribution of domestic and foreign scientists who study the advertising market and the psychological impact of advertising on the consumer. The work aims to develop a strategy for the company’s advertising activity. The obtained work results contribute to the development of new approaches to the advertising strategy at the enterprise.