Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка by Subject "analytics"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Інтернет-маркетинг і особливості його застосування в маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-20) Боронко, Анастасія Максимівна; Boronko, Anastasiia; Романенко, Лариса ФедорівнаЕфективність використання інтернет-маркетингу може бути значно підвищена за рахунок правильного аналізу трафіку та конверсій на веб-сайті. Прогнозна оцінка результативності підтверджує потенціал збільшення прибутку підприємства за рахунок оптимізації його інтернет-присутності. The effectiveness of using internet marketing can be greatly increased by properly analyzing website traffic and conversions. The predictive assessment of effectiveness confirms the potential of increasing the company’s profit due to the optimization of its Internet presence.