Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка by Subject "automation"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Рекламна діяльність підприємства в Інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-07) Носик, Ксенія Олексіївна; Nosyk, Kseniia; Голіцин, Андрій МиколайовичУ кваліфікаційній магістерській роботі розглянуто теоритичні та практичні аспекти рекламної діяльності, з фокусом на розвиток та функціонування в Інтернет-середовищі. У ході дослідження були зʼясовані основні особливості та тенденції рекламного ринку в Інтернеті, а також визначено проблемні аспекти рекламної діяльності ТОВ «Нова Пошта». На основі отриманих результатів розроблені рекомендації щодо вдосконалення та ефективного використання Інтернет-реклами підприємства. Під час дослідження використовуються сучасні методи аналізу, що дозволяє отримати об’єктивний огляд ситуації та забезпечити підстави для подальших стратегічних рішень у галузі Інтернет-реклами. The master’s thesis explores theoretical and practical aspects of advertising activities, focusing on development and functioning within the online environment. Throughout the research, the main features and trends of the online advertising market were elucidated, and problematic aspects of the advertising activities of «Nova Poshta» LLC were identified. Based on the obtained results, recommendations were developed for the improvement and effective utilization of online advertising by the company. Modern methods of analysis were employed during the investigation, providing an objective overview of the situation and laying the groundwork for further strategic decisions in the field of online advertising.Item Управління маркетинговою системою автоматизації товарної та цінової політик підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Ніронов, Дмитро Андрійович; Nironov, Dmytro; Савич, Олександр ПетровичУ роботі було досліджено суть та значення маркетингової товарної та цінової політики підприємства. Визначені сучасні інструменти автоматизації товарної та цінової політик компанії. Наведені методичні основи автоматизації товарної та цінової політик. Здійснено діагностику господарської та маркетингової діяльності підприємства. Проведений маркетингових аналіз бізнес середовища підприємства. Проведено дослідження наявної структури управління маркетингової системою автоматизації товарної та цінової політик ТзОВ «Авто Стандард Україна», а також розроблені методики для автоматичної системи товарної та цінової політик підприємства. Сформований план та бюджет впровадження систем автоматизації товарної та цінової політик компанії. Оцінено економічну ефективність впровадження систем автоматизації. The work explored the essence and significance of the company’s marketing product and price policy. State-of-the-art automation tools for the company’s product and price policies have been identified. The methodical foundations of the automation of commodity and price policies are presented. Diagnostics of the business and marketing activities of the enterprise were carried out. Conducted marketing analysis of the business environment of the enterprise. A study of the existing management structure of the marketing system for the automation of product and price policies of «Auto Standard Ukraine» LLC was conducted, as well as methods for the automatic system of product and price policies of the enterprise were developed. A plan and budget for the introduction of automation systems for the company’s product and price policies have been formed. The economic efficiency of the introduction of automation systems was evaluated.