Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка by Subject "digital-стратегія"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Формування та розвиток стратегії просування бренду у цифровому середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Мурга, Анастасія Олександрівна; Murha, Anastasiia; Зозульов, Олександр ВікторовичItem Цифровий маркетинг на підприємстві в сучасних умовах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Гончар, Катерина Олександрівна; Honchar, Kateryna; Лилик, Ірина ВікторівнаМагістерська робота складається із трьох розділів, 78 сторінок. Загальна кількість таблиць 22, ілюстрацій – 10, кількість використаних джерел – 55, 6 додатків (містять таблиці). У першому (теоретичному) розділі проаналізовано сутність поняття «цифрова економіка», «цифровий маркетинг», «інтернет маркетинг», досліджено інструменти цифрового маркетингу, його переваги та підходи до аналізу ефективності цифрового маркетингу. У другому розділі досліджено стан використання сучасних інструментів цифрового маркетингу та його вплив на маркетингову діяльність підприємства. У третьому розділі наявна інформація щодорозробки стратегії цифровізації маркетингової діяльності, розроблено кошторис діджитал стратегії та надано рекомендації з удосконалення. The master's thesis consists of three sections, 78 pages. The total number of tables is 22, illustrations – 10, the number of used sources – 55, 6 appendices (contain tables). In the first (theoretical) section, the essence of the concept of "digital economy", "digital marketing", "Internet marketing" is analyzed, digital marketing tools, their advantages and approaches to analyzing the effectiveness of digital marketing are investigated. The second chapter examines the state of use of modern digital marketing tools and its impact on the marketing activities of the enterprise. In the third section, there is information on the development of a strategy for the digitalization of marketing activities, an estimate of the digital strategy is developed and recommendations for improvement are provided.