Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка by Subject "interaction"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Управління PR-заходами в маркетинговій комунікаційній політиці підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Панченко, Олег Сергійович; Panchenko, Oleh; Романенко, Лариса ФедорівнаКваліфікаційна магістерська робота містить 81 сторінку, 11 таблиць, 14 рисунків, список використаних джерел з 50 найменувань. Об’єктом дослідження є, процес управління pr заходами в маркетинговій комунікаційній політиці TM «Netsle». Предметом виступають теоретичні, методичні і практичні аспекти управління pr заходами в маркетинговій комунікаційній політиці. Метою і завданням дослідження є дослідити діяльність ТОВ «Nestle Україна» і розробити подальшу оптимізацію та удосконалення засобів комунікації між компанією та її споживачами. The sertification master's work includes 81 pages, 11 tables, 14 images, and a list of 50 references. The object of the research is the process of pr events management in the marketing communication policy of TM "Netsle". The subject of the research is theoretical, methodological and practical aspects of pr events management in marketing communications policy. The purpose and objective of the study is to investigate the activities of LLC "Nestle Ukraine" and to develop further optimization and improvement of means of communication between the company and their customers.