Кафедра соціології
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра соціології by Subject "005.35"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Organization of higher education in Ukraine’s modern information space(ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2015) Haievska, Oksana; Гаєвська, Оксана Борисівна; Гаевская, Оксана БорисовнаThe major historical human error of the state organization lies in the fact that people have always viewed education as a sector of the economy or culture. Neither the former nor the latter is correct because education is not a branch, but a way of human existence, and the basic condition of people’s existence, because only education allows people to create and master the tools of production, without which our physical existence as a species is not possible, as it is impossible without the transfer of experience from generation to generation (meaningful or not). Therefore, the organization of education as a global civilization foundation of the society, including its spiritual production, should be fundamentally based on aspects corresponding to its organizational clarity. Education doesn’t follow the way other industries are supposed to do because they appeared as a result of the social division of labor and specialization. So consequently they can depart as ahistorical phenomenon, if they do not meet public needs, so thus products are those that are not in demand. After all, education must be considered to be as one of the main conditions of physical and spiritual existence of mankind and should be presented as the main argument for its definition as a self governing social subsystems. This understanding is initially important as education is not just part of the social system and its fundamental basis as the process of transmitting meaningful human experience, our sufficient Knowledge, which provide society’s information security. It is a prerequisite for its civilization movement. In this context, particularly, educational institutions are not a simple means of acquiring needed for particular profession expertise, they are perceived as the most efficient means of transmitting the array of scientific and experiential information, certain guarantee of the survival of humanity as a bio-social species. And survival takes place at both national and global levels, as a spiritually meaningful life of any social formation of the perfect organizational principles which should eventually become the sole source of human development. And therefore managing a national educational system is supposed to be on the basis of universal civilization managerial experience as the basics of management science, and at the same time, the theoretical interpretation of national managerial experience dealing with true management problems of education. This approach should be fundamental in reforming education in Ukraine.Item Методологічні міркування щодо кризового стану соціальної системи України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017-04) Гаєвська, Оксана Борисівна; Haievska, Oksana; Гаевская, Оксана БорисовнаItem Наука соціального управління в системі професійної підготовки(Харківський державний політехнічний університет, 2014) Гаєвська, Оксана Борисівна; Haievska, Oksana; Гаевская, Оксана БорисовнаУ статті пропонується аналіз стану науки соціального управління, яка належить до знання, що уособлює самоуправління найбільш складною системою – людським суспільством, визначальним елементом якого є людина. Це знання має загальноцивілізаційний соціально-системний зміст і саме в такий спосіб має допомагати українському управлінському корпусу здійснювати свою місію – організацію в Україні сучасної високорозвиненої соціальної системи. Ідеться про продовження процесу формування найбільш адекватного цьому змістові знання – науки соціального управління, використання якої дає можливість суттєво послабити політичний тиск на самоуправління суспільства. Пропонується авторська концепція реформування системи освіти і науки в Україні як необхідного складника процесу становлення нової соціальної системи, створення професійної і наукомісткої системи державного управління та формування організаційного (системного) мислення суспільства.Item Соціальне управління(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Гаєвська, Оксана Борисівна; Haievska, Oksana; Гаевская, Оксана Борисовна; Гаевський, Б. А.Перший вітчизняний підручник з соціального управління, в якому досить повно представлене управління як соціально-системний феномен, визначене місце науки соціального управління в системі наук, які формують організаційне мислення суспільства. Викладені методологічні та науково-організаційні засади соціального управління як знання, користуючись яким функціонування і розвиток системи управління Україною має більш надійні засади розрахованої соціальної ефективності.Item Соціальний діалог в Україні: необхідність інституційних змін на шляху до стійкого розвитку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017-04) Ільченко, Богдан Валерійович; Ильченко, Богдан ВалерьевичItem Українська національна ідея в контексті науки соціального управління(Харківський державний політехнічний університет, 2015) Гаєвська, Оксана Борисівна; Haievska, Oksana; Гаевская, Оксана БорисовнаПропонується науково виважене з точки зору соціального управління бачення української національної ідеї, яка, з одного боку, набула у процесі соціальних перетворень неабиякого значення, а з іншого - спекулятивне політичне використання якої сьогодні призводить до зниження ефективності провадження реформаційних процесів в Україні. Організаційний розвиток як національна ідея достатньо переконливо проявляє себе в Україні в одній із форм сучасної самоорганізації українства — управлінській діяльності. Управлінська діяльність як прояв управлінської цивілізації українства — головна умова та інструмент організаційного розвитку, за допомогою яких такий розвиток взагалі можливий. Крім того, саме в управлінській діяльності, особливо в її професійній формі, виявляється рівень організаційного розвитку суспільства, його окремих структур (підструктур).