№ 2 (48) березень – квітень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 2 (48) березень – квітень by Subject "658.8"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Головкіна, НаталіяСучасні маркетингові комунікації все частіше розглядаються як інтерактивний діалог між компанією та її покупцями. Персоналізація комунікацій, так само як і вміння говорити й робити потрібні речі для потрібних людей у потрібний час, має вирішальне значення. У статті розглянуто можливі дії, переваги та проблеми компанії з персоналізації своїх маркетингових комунікацій і посилення їхнього впливу через маркетинг баз даних, прямий маркетинг, зокрема, дозволений маркетинг, програми частоти маркетингового звернення та управління взаєминами з клієнтами.