Випуск № 17
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 17 by Subject "339.92"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості формування та функціонавання глобальних ланцюгів доданої вартості у туристичній сфері(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Лютак, О. М.; Liutak, О.У статті розглянуто особливості формування та сучасні тенденції щодо створення глобальних ланцюгів доданої вартості у виробничій, інвестиційній, інноваційній і фінансовій сфері. Виходячи з виокремлених визначальних характеристик та ознак здійснено екстраполяцію механізмів і факторів поглиблення спеціалізації та кооперації у туристичній галузі. Здійснено кваліфікацію категорії «глобальні туристичні мережі» і показано її конкурентні переваги у контексті можливості пов’язати географічно дисперсні стадії в єдину глобальну туристичну індустрію, посилити спеціалізацію країн на цілях і функціях туристичної бізнес-діяльності більшою мірою, ніж на виробництві певних товарів, проведення чіткого розмежування між ланцюгами, ініційованими продуцентами і споживачами туристичних послуг в умовах використання новітніх механізмів щодо здешевлення туристичного продукту.