Випуск № 17
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 17 by Subject "658.8 : 339.1-051"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Оцінка факторів ситуаційного впливу на процес формування стратегій розвитку підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Данніков, Олег Володимирович; Dannikov, Oleg; Данников, Олег ВладимировичМетою дослідження є розробка методології вивчення факторів ситуаційного впливу в процесі розробки маркетингової стратегії на вітчизняному ринку. На думку автора, стратегічний аналіз ринку повинен базуватись на визначенні пріоритетів у діяльності стратегічних бізнес-підрозділів підприємства з проекцією на ринок продажу з урахуванням впливу турбулентності зовнішнього середовища. Це передбачає розробку антикризових стратегічних рішень залежно від розвитку подій, для збалансування продуктового портфелю підприємства та нівелювання ризиків. Опрацювання резервної стратегії та альтернативних сценаріїв розвитку на випадок настання непередбачених ситуацій. Під «сценарієм розвитку» в даному випадку розуміється ймовірність зміни ситуації в майбутньому під впливом турбулентності зовнішнього середовища та опис бажаного варіанту розвитку розглянутих подій.