Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка by Subject "330.322"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетинг регіонів у формуванні інвестиційної привабливості України(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-08-18) Грамотнєв, В. Е.; Бобрицька, Наталія ДмитрівнаУ статті розглянуто значення маркетингу регіонів у формуванні інвестиційної привабливості України.Item Маркетинг у підвищенні конкурентоспроможності регіонів України(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-10-19) Бобрицька, Наталія ДмитрівнаУ статті розглянуто маркетинг як концепцію ринкового стратегічного управління регіоном, досліджено поняття «маркетинг регіонів» та визначено його роль у підвищенні конкурентоспроможності регіонів України.