№ 2 (60) березень – квітень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 2 (60) березень – квітень by Subject "innovative development"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингова концепція формування транскордонного кластера здорового життя(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Бакушевич, Іванна; Блажевич, Наталя; Бакушевич, Дар’яУ статті розглядаються тенденції посилення міжрегіональних інтеграційних процесів та їх вплив на формування нової регіональної економіки, що базується на знаннях. На основі аналізу існуючих систем охорони здоров'я запропоновано модель розвитку ринку соціально - медичних послуг на основі формування інноваційного транскордонного кластера здорового життя. Досліджено можливі маркетингові підходи та інструменти територіальної взаємодії знань на різних етапах розвитку кластера.