Випуск № 41
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 41 by Subject "338.242"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Потенціал розвитку партнерських програм маркетингу за зміни контингентів і досвіду спільнот споживачів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafalyuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр Казимирович; Шафалюк, М. С.; Shafalyuk, M. S.В статті показано значущість і роль розвитку спільнот споживачів й ком’юніті-менеджменту для сучасного маркетингу. Досліджено актуальні проблеми і можливості прогресивного розвитку партнерських маркетингових програм за модернізації інформаційно-комунікаційних систем, зміни контингентів і досвіду спільнот споживачів. Встановлено необхідність нової систематизації наукових знань і практичного досвіду щодо організації взаємодії учасників сучасних соціально-економічних систем, повномасштабного використання потенціалу інноваційних технологій для маркетингу. Акцентовано увагу на перспективних напрямках і стратегічних аспектах підвищення ефективності маркетингової оптимізації взаємодії підприємств зі споживачами та іншими учасниками ринку. Опрацьовано особливості і складності розвитку маркетингового менеджменту мережевого бізнесу у створенні цінності для споживачів. Доводиться результативність концептуального базису маркетингового ком’юніті-менеджменту у гармонізації параметрів і процесів взаємодії учасників соціально-економічних систем.