2023 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2023 рік by Subject "advertising"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Просування послуг підприємства в соціальних мережах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Мільо, Володимир Васильович; Milo, Volodymyr; Пилипчук, Володимир ПетровичУ роботі було розглянуто види та особливості соціальних мереж. Виділено найсучасніші інструменти просування послуг в соціальних мережах. Проаналізовано ефективність маркетингової діяльності підприємства «ЛІН ІНСТИТУТ УКРАЇНА», зокрема просування навчальних послуг в соціальних мережах. Запропоновані шляхи та заходи з покращення ефективності маркетингової діяльності в мережі Інтернет та розраховано їхню ефективність. The work considered the types and features of social networks. The most modern tools for promoting services in social networks are highlighted. The effectiveness of marketing was analyzed activities of the enterprise «LIN INSTITUTE UKRAINE», in particular the promotion of educational services in social networks. Suggested ways and measures for improvement effectiveness of marketing activity in Internet networks and calculated their efficiency.Item Управління комплексом маркетингу підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Авер’янова, Дар’я Олегівна; Averianova, Daria; Голіцин, Андрій МиколайовичУправління комплексом маркетингу є стратегічним підходом до розвитку підприємства, спрямованим на задоволення потреб ринку та досягнення конкурентної переваги. Ця робота висвітлює ключові аспекти управління маркетингом, включаючи розробку маркетингового плану, дослідження ринку, позиціонування на ринку, продуктовий маркетинг, цільову аудиторію, комунікації, цінову політику, рекламу та продажі, відстеження результативності, інновації та використання CRM. Здійснення цих стратегічних кроків сприяє ефективному взаємодії з клієнтами, підвищенню свідомості про бренд, розширенню ринкової долі та досягненню стійкої конкурентоспроможності. Управління маркетингом вимагає постійного аналізу та адаптації до змін в ринкових умовах для забезпечення успішного позиціонування підприємства. Managing the marketing mix is a strategic approach to enterprise development aimed at meeting market needs and achieving competitive advantage. This paper covers the key aspects of marketing management, including developing a marketing plan, market research, market positioning, product marketing, target audience, communications, pricing, advertising and sales, performance tracking, innovation, and CRM. Implementing these strategic steps contributes to effective customer engagement, increased brand awareness, expanded market share, and sustainable competitiveness. Marketing management requires constant analysis and adaptation to changes in market conditions to ensure the successful positioning of the enterprise.Item Управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Чіпко, Назар Ярославович; Chipko, Nazar; Єранкін, Олександр ОлександровичДипломна робота присвячена дослідженню управління маркетинговими комунікаціями ТОВ «БІ-ТЕХНОЛОДЖИ». У вступі визначено актуальність та практичну цінність обраної теми дослідження, його основну мету та завдання, зазначено предмет та об’єкт дослідження, вказано наукові методи дослідження. Перший розділ присвячено теоретичним основам управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві. У другому розділі наведена загальна характеристика ТОВ «БІ-ТЕХНОЛОДЖИ», проведено аналіз його господарської та маркетингової діяльності, а також аналіз комунікаційної діяльності компанії. У третьому розділі вказано пропозиції щодо вдосконалення процесу управління маркетинговими комунікаціями ТОВ «БІ-ТЕХНОЛОДЖИ», та проведено оцінку їх ефективності. У висновках узагальнено результати проведеного дослідження. The thesis is devoted to the study of marketing communications management of BI-TECHNOLOGY LLC. The introduction defines the relevance and practical value of the research topic, its main purpose and tasks, the subject and object, and the scientific methods of the research. The first chapter is devoted to the theoretical foundations of management of marketing communications. In the second section, general characteristics of BI-TECHNOLOGY LLC are given, an analysis of its economic and marketing activities and company’s marketing communications is carried out. The third section contains suggestions for improving the marketing communications management process of BI-TECHNOLOGY LLC, and an assessment of their effectiveness were made. The conclusions summarize the results of the study.Item Управління системою маркетингових комунікацій на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Чунис, Анастасія Віталіївна; Chunys, Anastasiia; Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаМета кваліфікаційної магістерської роботи полягає в розробці обґрунтовання пропозиції з покращення упраління системою маркетингових комунікацій на підприємстві на основі результатів дослідження основних теоретичних, методичних та практичних аспектів за даною темою. На основі проведеного дослідження отримано висновки, що дозволяють більш ефективно розробляти подальші заходи щодо управління системою маркетингових комунікацій: розроблено модель управління комплексом маркетингових комунікацій, розраховано результати оцінювання комунікаційної ефективності запропонованих маркетингових комунікаційних кампаній, розроблено ідею запровадження мобільного застосунку та функції «Додавання електронної пошти користувачем» для розвитку email-маркетингу. The purpose of the qualification master’s thesis is to develop a justification for a proposal to improve the management of the marketing communications system at an enterprise based on the results of a study of the main theoretical, methodological and practical aspects of this topic. Based on the research, conclusions were drawn that allow for more effective development of further measures to manage the marketing communications system: a model for managing the marketing communications complex was developed, the results of evaluating the communication effectiveness of the proposed marketing communications campaigns were calculated, and the idea of introducing a mobile application and the «Add Email by User» function for the development of email marketing was developed.Item Управління системою маркетингових комунікацій на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Лесько, Марія Олександрівна; Lesko, Mariia; Антонченко, Мирослава ЮріївнаПід час написання кваліфікаційної магістерської роботи досліджено поняття маркетингових комунікацій та визначено їх вплив на ефективність діяльності інноваційних компаній. Було задокументовано прагнення ТОВ «Центр дистанційної освіти «Джерело» та відзначено пропозиції щодо посилення маркетингових комунікацій компанії. During the writing of the qualifying master’s thesis, the concept of marketing communications was investigated and their impact on the efficiency of innovative companies was determined. The aspirations of the Limited Liability Company Distance Education Center Source «Dzherelo»were documented and suggestions for strengthening the company’s marketing communications were noted.