Випуск № 24
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 24 by Subject "corporate strategy"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Діджиталізація брендингу міжнародних корпорацій світового FMCG-ринку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021) Черницька, Тетяна Володимирівна; Chernytska, Tetiana; Черницкая, Татьяна Владимировна; Кривенко, Анастасія І.; Kryvenko, AnastasiiaСьогодні діджитал-інструменти та вплив споживачів на їх впровадження є одними з головних драйверів трансформації бізнес-стратегій компаній. Відтак, діджиталізація бізнес-процесів, взаємодії зі стейкхолдерами, а також формування брендингу за таких умов є актуальним питанням для міжнародної економіки. У боті досліджено сутність категорії «діджитал-технологій» та її основних складових. Авторами виділено три основні групи діджитал-інструментів: власні (особистий сайт компанії, мобільна версія сайту, акаунти в соцмережах), платні (контекстна реклама, партнерський маркетинг), напрацьовані («сарафанне радіо», «вірусна» реклама). За результатами аналізу чинників формування стратегії компаній на світовому ринку FMCG-товарів авторами визначено та охарактеризовано 10 глобальних споживчих трендів. Визначено роль діджитал-маркетингу в глобальних споживчих трендах. Проаналізовано детермінанти розвитку діджитал-технологій у брендингу компаній і проведено бенчмаркінг традиційних і діджитал інструментів у просуванні товарів. У статті наведено результати аналізу світового досвіду ефективності впровадження маркетингових компаній та ефективність застосування в них діджиталтехнологій, що сприяють підтримці брендингу, глобальними корпораціями, зокрема The Coca-Cola Company, Nestle S. A., L’Oréal Group, The Procter & Gamble Company, Unilever PLC. На базі аналізу брендингу досліджуваних корпорацій авторами виділено основні тренди діджиталізації глобальних учасників ринку FMCG-товарів. Значну увагу у статті приділено аналізу трансформації корпоративних стратегій у контексті глобальних викликів, зокрема Covid-19, та зміни підходів у маркетингу міжнародних компаній. Виділено основні стратегії компаній, що дозволяють їм адаптуватися в умовах глобальних викликів, а також сформовано рекомендації щодо підвищення ефективності корпоративного маркетингу за нових умов. Nowadays, digital tools and consumer influence on their implementation are one of the main drivers of transformation of business strategies of companies. Therefore, digitalization of business processes, interaction with stakeholders, as well as the formation of branding in such conditions is an urgent issue for the international economy. The work investigated the essence of the category of «digital technologies» and its main components. The authors identified three main groups of digital tools: own (personal website of the company, mobile version of the site, accounts in social networks), paid (contextual advertising, affiliate marketing), developed («word of mouth radio, «viral» advertising). Based on the results of analysis of factors of formation of companies’ strategy in the global market of FMCG-products, the authors identified and characterized 10 global consumer trends. The role of digital marketing in global consumer trends has been determined. The role of digital marketing in global consumer trends is determined. The determinants of the development of digital technologies in the branding of companies are analyzed and benchmarking of traditional and digital tools in the promotion of goods is carried out. The article presents the results of the analysis of world experience in the effectiveness of marketing companies and the effectiveness of digital technologies that support branding, global corporations, including The Coca-Cola Company, Nestle SA, L’Oréal Group, The Procter & Gamble Company, Unilever PLC. Based on the analysis of branding of corporations studied by the authors, the main trends of digitalization of global market participants in FMCG products are highlighted. Much attention is paid to the analysis of the transformation of corporate strategies in the context of global challenges, in particular Covid-19, and changes in marketing approaches of international companies. The main strategies of companies, allowing them to adapt to the conditions of global challenges, as well as formed recommendations for increasing the effectiveness of corporate marketing in new conditions.