№ 5 (86)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 5 (86) by Subject "339.13:338.46:37.046"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09) Саніна, Ольга; Пирч, Мар’янаСтаттю присвячено алгоритму розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Авторами проаналізовано поняття «бренд міста» та «брендинг міста». Узагальнено вітчизняний досвід з даної теми і вдосконалено алгоритм розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Детально описано п’ять важливих етапів стратегії бренду, які рекомендовано використовувати малим містам України.