№ 5 (86)
Browse by
Recent Submissions
-
Резолюція конференції «Дуальна освіта як відповідь на виклики, що стоять перед сучасною системою української освіти»
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09) -
Використання інтернет-технологій в маркетингу підприємств сфери послуг
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Розглядається важливість використання інтернет-технологій при наданні індивідуального продукту та сервісу підприємствами сфери послуг. Уточнюються поняття «інтернет-технології», «інтернет-ресурси», «інструменти ... -
Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій в період трансформації світового економічного середовища
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)В статті досліджено ґенезу та розвиток концепцій інтегрованих маркетингових комунікацій в світлі трансформації світового економічного середовища під час глобалізації та остаточного оформлення ринку споживача, а також ... -
Тренінги як ключ до успішної конкуренції
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09) -
Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Статтю присвячено алгоритму розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Авторами проаналізовано поняття «бренд міста» та «брендинг міста». Узагальнено вітчизняний досвід з даної теми і вдосконалено алгоритм ... -
Класифікація витрат на збут промислового підприємства
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Стаття присвячена з’ясуванню сучасних підходів до класифікації витрат на збут промислового підприємства, розглянуто їх сутність та місце в системі бухгалтерського обліку. Дано критичний аналіз основних проблем та перспектив. ... -
Куди звертатися, якщо Вас образила реклама
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами створений в 2011 році. Основне завдання: розгляд скарг, які надходять від громадян на рекламу, яка ображає і принижує гіднисть людини за ознакою статі, раси, національності, віку і тд. -
Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Львівській області
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09) -
Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Харківській області
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09) -
Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Полтавській області
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09) -
Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Дніпропетровській області
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09) -
Сучасні напрями рекламно-інформаційного тренду
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Сучасні тенденції розвитку реклами свідчать про її креативність та можливість подальшого удосконалення та отримання синергійного ефекту за рахунок інтегрованого використання різноманітних засобів комунікацій. -
GLOBAL MARKET RESEARCH 2014. An ESOMAR Industry Report in cooperation with BDO Accountants & Advisors. Вийшов з друку 08.09.2014 року
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Звіт покриває 2013 рік та показує основні тренди розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі.