№ 5 (86)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 5 (86) by Issue Date
Now showing 1 - 13 of 13
Results Per Page
Sort Options
Item Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Полтавській області(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Item Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Дніпропетровській області(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Item Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Львівській області(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Item Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Харківській області(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Item Класифікація витрат на збут промислового підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09) Шиманська, АннаСтаття присвячена з’ясуванню сучасних підходів до класифікації витрат на збут промислового підприємства, розглянуто їх сутність та місце в системі бухгалтерського обліку. Дано критичний аналіз основних проблем та перспектив. Зокрема, запропоновано використовувати розгорнуту класифікацію витрат на збут промислового підприємства, що включає основні витрати на збут, додаткові витрати на збут, а також витрати на маркетинг; синтетичний рахунок 93 «Витрати на збут» авторка пропонує доповнити субрахунками відповідно до статей витрат пункту 19 П(С)БО 16 «Витрати»; а також замінити елемент даного пункту «витрати на рекламу, дослідження ринку (маркетинг)» на «витрати на маркетинг» з метою уникнення плутанини під час розмежування витрат на збут та витрат на маркетинг. Коротко визначено мету, джерела та напрямки класифікації витрат на збут промислового підприємства.Item Тренінги як ключ до успішної конкуренції(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09) Кулаковський, КирилоItem Резолюція конференції «Дуальна освіта як відповідь на виклики, що стоять перед сучасною системою української освіти»(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Item GLOBAL MARKET RESEARCH 2014. An ESOMAR Industry Report in cooperation with BDO Accountants & Advisors. Вийшов з друку 08.09.2014 року(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Звіт покриває 2013 рік та показує основні тренди розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі.Item Куди звертатися, якщо Вас образила реклама(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09)Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами створений в 2011 році. Основне завдання: розгляд скарг, які надходять від громадян на рекламу, яка ображає і принижує гіднисть людини за ознакою статі, раси, національності, віку і тд.Item Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09) Саніна, Ольга; Пирч, Мар’янаСтаттю присвячено алгоритму розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Авторами проаналізовано поняття «бренд міста» та «брендинг міста». Узагальнено вітчизняний досвід з даної теми і вдосконалено алгоритм розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Детально описано п’ять важливих етапів стратегії бренду, які рекомендовано використовувати малим містам України.Item Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій в період трансформації світового економічного середовища(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09) Жебровська, ОленаВ статті досліджено ґенезу та розвиток концепцій інтегрованих маркетингових комунікацій в світлі трансформації світового економічного середовища під час глобалізації та остаточного оформлення ринку споживача, а також зниження ефективності традиційних інструментів маркетингових комунікацій.Item Використання інтернет-технологій в маркетингу підприємств сфери послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09) Решетнікова, Ірина Леонідівна; Єременко, ЮліяРозглядається важливість використання інтернет-технологій при наданні індивідуального продукту та сервісу підприємствами сфери послуг. Уточнюються поняття «інтернет-технології», «інтернет-ресурси», «інструменти інтернет-маркетингу» та пропонується класифікація інтернет-технологій, що застосовуються в маркетингу; обґрунтовується ключова роль клієнтських баз даних в реалізації практиці концепції індивідуального маркетингу підприємствами сфери послуг.Item Сучасні напрями рекламно-інформаційного тренду(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09) Ковальчук, СвітланаСучасні тенденції розвитку реклами свідчать про її креативність та можливість подальшого удосконалення та отримання синергійного ефекту за рахунок інтегрованого використання різноманітних засобів комунікацій.