Освітня програма «Бізнес-адміністрування (універсальна)»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Бізнес-адміністрування (універсальна)» by Subject "analysis"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Development of the financial management system of the enterprise (on the basis of «SPACE MEDIA» LLC)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Nesterenko, Oleksandr; Нестеренко, Олександр Олександрович; Tsarov, Vitalii; Царьов, Віталій МиколайовичПредметом дослідження є розвиток фінансового менеджменту підприємства. Мета дипломної роботи: удосконалити організацію фінансового менеджменту ТОВ «Спейс Медіа». З мети дипломної роботи випливає ряд завдань: 1. Вивчити теоретичну розробку проблеми організації фінансового менеджменту; 2. Проаналізувати досвід використання організації фінансового менеджменту в управлінні установою; 3. Розробити комплекс заходів, спрямованих на вдосконалення організації фінансового управління досліджуваним об’єктом. The subject of research is: the development of financial management of the enterprise. The purpose of the thesis: to improve the organization of financial management of «SPACE MEDIA». From the purpose of the thesis follows a number of tasks: 1. To study the theoretical development of the problem of organization of financial management; 2. Analyze the experience of using the organization of financial management in the management of the institution; 3. Develop a set of measures aimed at improving the organization of financial management of the studied object.Item Improving enterprise change management system (on the basis of «Eugene» LLC)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Bohdan, Vira; Moskaliuk, Nataliia; Москалюк, Наталія ПетрівнаThe object of research is the existing processes and change management system at EUGENE LLC in the face of military challenges. The purpose of the research is to substantiate the project of change management at the company «EUGENE» LLC and assess its effectiveness in today’s market competition. The subject of research is theoretical and methodological mechanisms and practices of change management in the enterprise. Working hypotheses are related to the need to implement development projects during martial law in Ukraine.Item Формування маркетингової стратегії страхового бізнесу компанії (на прикладі ТОВ «Євролайф Україна ЛТД»)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-08-29) Насолодіна, Альона Ігорівна; Nasolodina, Alona; Цимбал, Людмила ІванівнаВ кваліфікаційній магістерській роботі розглянуто теоретичні та практичні питання, окреслені завдання, функції та методологічний інструментарій маркетингових стратегій. Охарактеризуванні особливості страхового посередництва у страхуванні життя в Україні. В роботі відповідно до проведеного аналізу визначено альтернативні варіанти розвитку маркетингової стратегії компанії Євролайф Україна. В роботі проаналізовано ризики реалізації альтернативних варіантів виходячи з їх політичного, економічного, соціального, культурного підґрунтя та особливостей функціонування страхового ринку України. Theoretical and practical issues, task outline, functions and methodological toolkit of marketing strategies are considered in the qualifying master’s work. Characterized features of insurance mediation in life insurance in Ukraine. In accordance with the conducted analysis, alternative options for the development of the marketing strategy of the Eurolife Ukraine company were determined in the work. The paper analyzes the risks of implementation of alternative options based on their political, economic, social, cultural background and peculiarities of the functioning of the insurance market of Ukraine.