2009 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2009 рік by Subject "339.138. (075.8)"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Інтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Литовченко, Ірина Л.Розглядаються можливості застосування інтернет-маркетингу для оптимізації витрат і підвищення конкурентоспроможності в діяльності комерційних структур в умовах економічної кризи. Пропонуються три напрями стратегічних рішень і інструментарій їх реалізації. Виявлені тенденції антикризових заходів у сфері комплексу інтернет-маркетингових комунікацій: контекстної реклами, пошукової оптимізації, інтернет-PR, формування і підтримка професійних і корпоративних інтернет-співтовариств. Вивчені форми «перетікання» бізнесу у віртуальний простір.