Кафедра педагогіки та психології
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра педагогіки та психології by Subject "2521-6449"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Аспекти управління самостійною роботою студентів в умовах ступеневої освіти(Подільський державний аграрно-технічний університет, 2017) Журавська, Лариса Миколаївна; Zhuravska, Larysa; Журавская, Лариса Николаевна; Бондар, М. М.; Bondar, M. M.; Черниш, М. О.; Chernysh, M. O.Вступ. У статті досліджуються особливості управління самостійною роботою студентів на різних рівнях вищої професійної освіти. Ступенева освіта з одного боку є необхідною умовою: для підвищення пізнавальної мотивації студентів та свідомого інтересу до самостійної навчальної діяльності; значно впливає на формування комунікативності, на тип мислення та реальну оцінку індивідуальних особливостей студента; обумовлює більш якісне поглиблення знань з відповідних напрямів науки; відкриває перспективу поліпшення якості навчання. З іншого впливає на: вирішення проблеми управління самостійною роботою студентів; вибір форм та засобів для досягнення кінцевої мети навчання. Мета: дослідження особливостей управління самостійною роботою студентів вищих навчальних закладів на різних рівнях освіти, що є надзвичайно широкою проблемою, яка потребує глибокого вивчення. Методи. Аналіз психолого-педагогічної літератури, педагогічне спостереження, самоаналіз. Результати. Нині існуюча ступенева система підготовки фахівців згідно з цільовими та змістовними настановами передбачає створення умов для розвитку особистості і творчої самореалізації майбутніх фахівців, оновлення змісту освіти та організації освітнього процесу відповідно до демократичних цінностей, ринкових засад економіки, сучасних науково-технічних досягнень. При виборі засобів управління самостійною роботою студентів необхідно враховувати й уміло застосовувати технології учіння, поділ навчального матеріалу на навчальні одиниці, вибір системи контролю, типи самостійних робіт залежно від рівня самостійності та рівня засвоєння знань, рівня складності завдань. Перспективи. ступенева система підготовки фахівців згідно з цільовими та змістовними настановами передбачає створення умов для розвитку особистості і творчої самореалізації майбутніх фахівців, оновлення змісту освіти та організації освітнього процесу відповідно до демократичних цінностей, ринкових засад економіки, сучасних науково-технічних досягнень.