Кафедра педагогіки та психології
Browse by
Recent Submissions
-
Фактори впливу на ліквідність підприємств
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-11-18) -
Коучинг як сучасна технологія підвищення особистісної самоефективності
(Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2019) -
Особливості допомоги особам, що переживають психологічну травму
(Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2019) -
Метод проектів як засіб розвитку ідентичності студентів на заняттях з психології здоров’я
(Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2019) -
Особливості надання психологічної допомоги особам з психосоматичними розладами
(Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2019) -
До проблеми соціально-психологічної адаптації студентів закладів вищої освіти
(Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2019) -
Соціальне благополуччя самотніх жінок у сучасному світі
(ТОВ «Інформаційно-науковий центр «Лікарська справа», 2017)Метою даної роботи є виявлення чинників соціального благополуччя самотніх жінок. З’ясовано, що велике значення для переживання соціального благополуччя має соціальне середовище, в якому перебувають самотні жінки, ставлення ... -
Конструкт «здоров’я» у структурі свідомості студентської молоді
(ТОВ «Інформаційно-науковий центр «Лікарська справа», 2017)У статті наведено результати емпіричного дослідження соціальних уявлень студентської молоді щодо здоров’я. Система цих уявлень, представлена репрезентативною вибіркою (більше 150 студентів І–ІV курсів), дозволяє осмислити ... -
Досвід психотерапії психосоматичних розладів
(ТОВ «Інформаційно-науковий центр «Лікарська справа», 2017)У статті проведено огляд динаміки теоретичних поглядів та психотерапевтичних тенденцій щодо психосоматичних розладів з позиції психодинамічних теорій особистості. Авторами узагальнені та описані організаційні та змістовні ... -
Управління навчанням студентів як вид професійно-педагогічної діяльності викладача
(Київський національний лінгвістичний університет, 2012)У статті проаналізовано історію становлення теорії управління, розкрито сутність поняття «управління» та структурні елементи моделі управління викладачем навчанням студентів. The history of management theory establishing ... -
Соціально-психологічний тренінг як засіб формування комунікативної компетенції
(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2005)Розглянуто поняття комунікативної компетенції, головні принципи, методичні прийоми соціально-психологічних тренінгів, місце тренінгу в системі освіти. The article is devoted to the concept of communicative competence. ... -
Практики впровадження корпоративної соціальної відповідальності як запорука сталого розвитку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-04)Проаналізовано погляди на корпоративну соціальну відповідальність бізнесу. Розглянуто розвиток та найпоширеніші практики впровадження корпоративної соціальної відповідальності на підприємствах України. Визначено напрями ... -
Коучинг як інноваційна технологія особистісно-розвивального навчання: особливості застосування в професійному навчанні
(Видавничий дім «Гельветика», 2015-02)Обґрунтовано доцільність використання коучингу як технології особистісно-розвивального навчання в системі професійної освіти. Розширено та доповнено бачення концепції освітнього коучингу. Виділено системи, взаємодія в ... -
Особливості системи освіти Китаю у ХХІ столітті
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017-09-26) -
Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх економістів засобами інноваційних технологій навчання
(Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2014-04-03)У статті порушується проблема формування науково-дослідницької компетентності майбутніх економістів засобами інноваційних технологій навчання, оскільки одним із головних завдань вищих економічних навчальних закладів є ... -
Навчання підприємництву засобами електронних освітніх ресурсів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019-10) -
Групова взаємодія як чинник розвитку професійної культури майбутніх економістів
(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2018)У статті на основі аналізу наукових досліджень і власного практичного досвіду викладання дисципліни «Психологія та педагогіка» показано можливості використання групової взаємодії як чинника розвитку професійної культури ... -
Результати впровадження експериментальної програми підвищення ефективності групової проектної діяльності студентів
(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2012)У статті представлені основні результати та висновки емпіричного дослідження психологічних умов підвищення ефективності групової проектної діяльності студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін у ВНЗ. ... -
Визначення ефективності групової проектної діяльності студентів
(Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2012)У статті розглядається проблема пошуку психологічних засобів оцінювання групових студентських проектів, що здійснюються у складі малих груп і є на сьогодні одним із сучасних високоефективних засобів навчання. Наводиться ... -
Дослідження особливостей утворення навчальних малих груп у процесі організації групової проектної діяльності студентів
(Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2015)The article deals with the problem of small training group formation during organization of student group projects as a key factor in projects' effectiveness which determines such important group characteristics as ...