Маркетинг в Україні
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Маркетинг в Україні by Subject "331.108"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03) Окунєва, Ольга Володимирівна; Okuneva, OlgaТрадиційний маркетинг нівелює постійну зміну функцій "постачальник споживач" для однієї і тієї ж людини в процесі виробництва та обміну. Логічним постає запитання, чи взагалі позбувається людина своїх потреб у момент, коли вона працює. Поява внутрішнього маркетингу спростовує цю гіпотезу, і він стає невіддільним елементом в системі задоволення потреб учасників ринку працівників як внутрішніх споживачів. Сьогодні особливого інтересу набуває адаптація та ефективне практичне застосування маркетингових інструментів до внутрішнього ринку. На основі даних, представлених компанією TNS в Україні, автор вперше представляє сегментацію працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.