Маркетинг в Україні
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Маркетинг в Україні by Subject "331.54"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Проблеми професійної адаптації молодих фахівців на ринку праці регіону(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03) Дробиш, ЛюдмилаЗагалом по Україні у 2009 р. пропозиція висококваліфікованої праці значно перевищувала попит на неї, що відобразилося на показнику навантаження на одне вільне робоче місце у розрізі окремих професійних груп і спеціальностей. За професійними групами цей по казник становив: законодавці, вищі державні службовці, керівники, менеджери керівники) - 8 осіб, і технічні службовці - 123 особи. За умов загального зменшення потреби у працівниках порівняно з 2000 р. (на 2,4 тис. осіб, або на 3,5%) за досліджуваний період збільшилася необхідність у працівниках на заміщення посад службовців на 70,3%, або на 11,6 тис. осіб, і становила у 2009 р. 28,1 тис. (42,7% від загального попиту на робочу силу). Така тенденція є характерною для більшості регіонів України і розцінюється нами позитивно. Однак до цього часу залишається тривожною ситуація з використанням випускників з вищою економічною освітою.