Освітня програма «Маркетинг»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Маркетинг» by Subject "brand communication activities"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Бренд і брендинг у маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Федіна, Ольга Сергіївна; Fedina, Olha; Василькова, Наталія ВолодимирівнаДосліджено теоретичні основи бренду та процес брендингу в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства. Проведено аналіз особливостей застосування стратегій бренду та брендингу в діяльності ТОВ «Ян де Райк Лоджистікс Україна». Запропоновано напрями вдосконалення брендингу та оцінено їх вплив на маркетингову діяльність ТОВ «Ян де Райк Лоджистікс Україна». The theoretical foundations of brand and the process of branding in the system of management of marketing activities of enterprise are researched. The features of application of brand strategies and branding in the activities of LLC «Jan de Rijk Logistics Ukraine» are analyzed. Directions for improving branding are proposed and their impact on the marketing activities of «Jan de Rijk Logistics Ukraine» LLC is assessed.Item Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Бузило, Аміна Ігорівна; Buzylo, Amina; Савич, Олександр ПетровичОб’єктом дослідження є процес брендингу у маркетинговій діяльності ТОВ «СТУД-ПОІНТ». Предметом дослідження є конкретні стратегії та інструменти удосконалення брендингу в межах об'єкта дослідження, зосереджені на діяльності підприємства «СТУД-ПОІНТ». Метою кваліфікаційної бакалаврської роботи є систематизація теоретико-методичних основ брендингу в маркетинговій діяльності підприємства та розроблення науково-практичних рекомендацій з удосконалення брендингу в маркетинговій діяльності ТОВ «СТУД-ПОІНТ». Відповідно до поставленої мети були визначені такі завдання: визначити економічну сутність та значення брендингу як засобу маркетингових комунікацій підприємства; проаналізувати принципи і методи побудови бренд-комунікацій; систематизувати підходи й показники оцінки ефективності брендингової діяльності; дослідити діяльність ТОВ «СТУД-ПОІНТ», проаналізувати його маркетингове середовище та існуючі інтегровані маркетингові комунікації; оцінити ефективність застосування брендингу в комунікаційній діяльності підприємства; визначити вектор подальшої маркетингової діяльності підприємства та рекомендації з покращення його стану та позицій на ринку; обґрунтувати напрями та маркетингові заходи щодо покращення застосування брендингу в комунікаційній діяльності підприємства. The object of the study is the branding process in the marketing activities of LLC «STUD-POINT». The subject of the study is specific strategies and tools for improving branding within the scope of the study, focused on the activities of the enterprise «STUD-POINT». The purpose of the bachelor's qualification work is to systematize the theoretical and methodological foundations of branding in the marketing activities of the enterprise and to develop scientific and practical recommendations for improving branding in the marketing activities of LLC «STUD-POINT». In accordance with the set goal, the following tasks were defined: to determine the economic essence and significance of branding as a means of marketing communications of the enterprise; to analyze the principles and methods of building brand communications; to systematize approaches and indicators for evaluating the effectiveness of branding activities; to study the activities of LLC «STUD-POINT», to analyze its marketing environment and existing integrated marketing communications; to assess the effectiveness of branding in the communication activities of the enterprise; to determine the vector of the company's further marketing activities and recommendations for improving its status and market positions; to substantiate directions and marketing measures for improving the use of branding in the communication activities of the enterprise.