Кафедра банківської справи та страхування
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра банківської справи та страхування by Subject "159.98:[17.022.1:796.071.2]"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Роль інструментів психотехнологій у формуванні та просуванні іміджу суб'єктів спортивної діяльності(Рівненський державний гуманітарний університет, 2017) Позднишев, Євген В’ячеславович; Pozdnyshev, Yevhen; Позднышев, Евгений ВячеславовичСтаття присвячена аналізу ролі інструментів психотехнологій (імідж-технологій) у формуванні та просуванні іміджу суб'єктів спортивної діяльності, до яких автор відносить спортсменів, тренерів, спортивні команди та уболівальників. Автор поділяє інструменти імідж-технологій на психологічні та медійні. До психологічних інструментів імідж-технологій він відносить: архаїзацію, вербалізацію, візуалізацію, впровадження моделей сприйняття, деталізацію, дистанціювання, емоціоналізацію, контекстне введення знаків, маніпулювання, міфологізацію, позиціонування, самопрезентацію, саморекламу. До медійних інструментів імідж-технологій відповідно: акцентування інформації, заміну цілей, когнітивне картування, стереотипізацію, опитування громадської думки, формат вигідних контекстів, аватари і статуси. Автор розглядає інсрументи імідж-технологій як ключові елементи формування іміджу. The article presents an analysis of the role of the psychotechnological tools in the creation and progressing of image of sport subjects such as sportsmen, coaches, sport teams and fans. The conducted researches have shown that image-technologies should be included in a list of the socio-psychological factors influencing the creation of the sport subjects’ image. Sports image is a result of professional and amateur image-technologies. The author distinguishes between psychological and media image-technologies. The main tools of image-technologies are archaisation, verbalization, visualization, implementation of perception models, detailing, distancing, emotionalisation, contextual introduction of signs, manipulation, mythologization, positioning, self-presentation, self-advertisement, information highlighting, goal replacement, cognitive mapping, stereotyping, opinion polls, advantageous context format, avatars and statuses. The author considers tools of image-technologies as crucial elements of image creation. Further researches in this field consist in determination of application specificities for each tool in sports image making. Статья посвящена анализу роли инструментов психотехнологий (имидж-технологий) в формировании и продвижении имиджа субъектов спортивной деятельности, к которым автор относит спортсменов, тренеров, спортивные команды и болельщиков. Автор разделяет инструменты имидж-технологий на психологические и медийные. К психологическим инструментам имидж-технологий он относит: архаизацию, вербализацию, визуализацию, внедрение моделей восприятия, детализацию, дистанцирование, эмоционализацию, контекстное введение знаков, манипулирование, мифологизацию, позиционирование, самопрезентацию, саморекламу. К медийным инструментам имидж-технологий соответственно: акцентирование информации, замену целей, когнитивное картирование, стереотипизацию, опросы общественного мнения, формат выгодных контекстов, аватары и статусы. Автор рассматривает инструменты имидж-технологий как ключевые элементы формирования имиджа.