Кафедра іноземних мов ФЕФ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра іноземних мов ФЕФ by Subject "37.032"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Амбівалентність розуміння феномена «готовність»(Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», 2009) Остапенко, Ельвіра Олексіївна; Ostapenko, Elvira; Остапенко, Эльвира АлексеевнаСтаття присвячена дослідженню поняття «готовність» і має оглядовий характер. Автор зазначає, що існуюча амбівалентність розумінь поняття «готовність» являє собою деталізовану і диверсифіковану картину досліджень дефініції і акцентує увагу на трьох узагальнюючих підходах до вивчення феномена, досліджує існуючі види готовності, пропонує структурно-логічні схеми до викладеного матеріалу.Item Виокремлення компонентів готовності до професійного саморозвитку: інтеграція існуючих підходів(Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського», 2011) Остапенко, Ельвіра Олексіївна; Ostapenko, Elvira; Остапенко, Эльвира АлексеевнаШляхом аналізу та узагальнення визначено основні тенденції виділення компонентів готовності до навчальної, професійної діяльності, готовності до саморозвитку та професійного саморозвитку. На основі інтегративного підходу визначено компоненти та показники готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку. Through the analysis and generalization the basic tendencies of allocation of components of readiness for educational, professional activity, readiness for self-development and professional self-development are defined. Based on the integrative approach, the components and indicators of readiness of future economists for professional self-development are determined.Item Дослідження підходів до визначення поняття «саморозвиток»(Чорноморський державний університет імені Петра Могили, ТОВ «ДКС Центр», 2010) Остапенко, Ельвіра Олексіївна; Ostapenko, Elvira; Остапенко, Эльвира АлексеевнаСтаття присвячена дослідженню проблеми саморозвитку. Ґрунтуючись на результатах аналізу праць вітчизняних та закордонних науковців з педагогіки, психології і філософії, автор стверджує, що сутність саморозвитку вивчається на основі різних підходів щодо ключових ознак, у той час, як акцентуація залежить від ракурсу дослідження проблеми. Автором запропоновано узагальнюючі класифікації поняття «саморозвиток». Особлива увага приділяється психологічному та процесуальному аспектам саморозвитку, що дозволило виділити два комплексні підходи: процесуально-організаційний та психологічний, кожен з яких містить свої складові.