№ 2 (101) березень – квітень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 2 (101) березень – квітень by Title
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Застосування інноваційних методів навчання в формуванні компетентності майбутніх маркетологів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Баша, Інна Миколаївна; Баша, Инна Николаевна; Манойло, ВіталійItem Особливості гендерних чинників у сучасній рекламі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Булатова, Аліна; Река, ОлександрItem Ринок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Лилик, Ірина Вікторівна; Liluk, Iryna; Лылык, Ирина ВикторовнаДослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на данні, які дослідницькі компанії надають для аналізу та експертні думки. У 2017 році результати дослідження були презентовані на засіданні Клубу директорів дослідницьких агенцій, яке відбулося 27 квітня 2017 року. Ми сподіваємося, що таке обговорення стане доброю традицією асоціації.Item Розроблення стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Зозульов, Олександр; Афанасьєва, КатеринаУ даній статті представлений спеціально створений загальний хід розробки стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок у вигляді структурно-логічної схеми, яка складається з окремих блоків: доцільність та передумови для виведення інтернет-магазину на промисловий ринок; формування концепції бізнесу; формування digital-стратегії; розроблення концепції інтернет-магазину; просування інтернет-магазину; розроблення системи контролю досягнутих результатів (KPI). Запропоновані авторські алгоритми розроблення концепції сайту, які включають у себе процес вибору платформи для розміщення сайту: окремий комерційний сайт (як сукупність взаємопов’язаних за змістом та навігацією веб-сторінок, доступних у мережі Інтернет під єдиним доменним ім'ям) або SaaS-платформа («software as a service» — програмне забезпечення як послуга – певна модель обслуговування, при якій клієнтам надається контрольований провайдером доступ до користування певним програмним забезпеченням, яке провайдер повністю обслуговує). Визначений перелік якісних та кількісних критеріїв, які впливатимуть на здійснення вибору типу платформи для інтернет-магазину, на якій функціонуватиме сайт.