№ 2 (101) березень – квітень
Browse by
Recent Submissions
-
Застосування інноваційних методів навчання в формуванні компетентності майбутніх маркетологів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) -
Розроблення стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017)У даній статті представлений спеціально створений загальний хід розробки стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок у вигляді структурно-логічної схеми, яка складається з окремих блоків: доцільність та ... -
Особливості гендерних чинників у сучасній рекламі
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) -
Ринок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017)Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на данні, які ...