2023 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2023 рік by Title
Now showing 1 - 20 of 106
Results Per Page
Sort Options
Item Brand management in the business organization(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Dunaievskyi, Stanislav; Дунаєвський, Станіслав Сергійович; Dibrova, Oleksii; Діброва, Олексій ЮрійовичTherelevance of the research is substantiated; formulations of the topic, object, subject, goal and tasks of the research mutually agreed; the titles of the sections are consistent and correspond to the topic; the conclusions correspond to the tasks.The brand of Miratech company was defined based on Brand Onion approach, a thorough diagnosis of the brand management in the company was carried out,content plan for optimizing LinkedIn utilization in internal and external brand managementwas developed and author comments were provided to confirm the research results. Обґрунтовано актуальність дослідження; узгоджені формулювання теми, об’єкта, предмета, мети та завдань дослідження; назви розділів узгоджуються і відповідають темі; висновки відповідають завданням. Визначено бренд компанії Міратех на основі підходу BrandOnion, проведено ретельну діагностику бренд-менеджменту в компанії, розроблено контент-план для оптимізації використання LinkedIn у внутрішньому та зовнішньому бренд-менеджменті та надано авторські коментарі для підтвердження дослідження. результати.Item Brand management of the business organization(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Palonna, Anna; Пальонна, Анна; Lifintsev, Denys; Ліфінцев, Денис СергійовичTheoretical and empirical methods: systematization, analysis, comparison. The practical significance of the work lies in the developed recommendations, the full or partial implementation of which will attract new customers, consolidate a positive image among existing customers, andincrease the company's competitiveness and to explore theoretical issues of brand management and based on the empirical study develop recommendations to improve brand management at «Nova Poshta» LLC. Теоретико-емпіричніметоди: систематизація, аналіз, порівняння. Практична значущість роботи полягає в розробленнірекомендацій, повнеабочастковевпровадженняяких дозволить залучити нових клієнтів, закріпити позитивний імідж серед існуючих клієнтів, підвищити конкуренто спроможність компанії та дослідити теоретичні питання бренд-менеджменту та на основі емпіричних дослідження розробити рекомендації щодо вдосконалення бренд-менеджменту в ТОВ «Нова Пошта».Item Development of the business organization digital strategy(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Marynich, Mariia; Мариніч, Марія Євгеніївна; Kalinin, Oleksandr; Калінін, Олександр ВолодимировичУ роботі викладено та обґрунтовано теоретичні та практичні аспекти вдосконалення та розробки цифрової стратегії бізнес-організації. На основі компанії «ULIS DUDKY» було вдосконалено частину цифрової стратегії бізнес-організації, а саме вікна бронювання.Item Improvement of the business organization marketing policy’s formation process(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Andriievska, Kateryna-Varvara; Андрієвська, Катерина-Варвара Анатоліївна; Danyliuk, Viacheslav; Данилюк, В’ячеслав ОлексійовичУ роботі викладено та обґрунтовано теоретичні та практичні аспекти вдосконалення процесу формування маркетингової політики господарської організації. На основі діагностики IDS Groupcompany Ukraine розроблено заходи щодо вдосконалення та запропоновано елементи поточного формування процесу маркетингової політики компанії.Item Quality management improvement in a business organization(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Mammadova, Nuriiia; Маммадова, Нурійя Джейхун КИЗИ; Sobolieva, Tetiana; Соболєва, Тетяна ОлександрівнаThe work describes the theoretical and practical aspects of quality management improvement in business organizations. The practical methods described were proposed, and what is required to implement them was shown in a real-life example using the LLC «Smachni Traditsii». У роботі описано теоретичні та практичні аспекти вдосконалення управління якістю в бізнес-організаціях. Було запропоновано описані практичні методи та показано, що потрібно для їх реалізації на прикладі з реального життя ТОВ «Смачні Традиції».Item Адаптація бізнес-організації до роботи в умовах воєнного стану(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Думнич, Руслан Іванович; Dumnych, Ruslan; Щербина, Ольга ВолодимирівнаМетою кваліфікаційної бакалаврської роботи було розробка системи заходів, що підвищить рівень стійкості бізнес-організації та адаптують її до діяльності в умовах воєнного стану. Проаналізованийпоточний стан ТОВ «ТЕРВІКНОПЛАСТ» та йогосередовище. Розроблено систему заходів для підвищеннярівняйогоадаптації до умов воєнногосередовища. The purpose of the qualifying bachelor's thesis was to develop a system of measures that will increase the level of sustainability of a business organization and adapt it to activities under martial law. The current state of TERVIKNOPLAST LLC and its environment are analyzed. A system of measures has been developed to increase the level of its adaptation to the conditions of the military environment.Item Адаптація системи мотивації персоналу бізнес-організації до кризових явищ(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Грищенко, Анна Вячеславівна; Hryschenko, Anna; Решетняк, Тетяна ІванівнаУ роботі досліджується адаптація системи мотивації персоналу бізнес-організації до кризових явищ. Методологічна основа роботи: теоретичними й методичними засадами є спостереження, порівняльний метод, метод статичного аналізу та метод відображення наукових досліджень у графічній та табличній формах. У роботі проведено дослідженнярезультативності функціонування системи мотивації ТОВ «Удача 1» в умовах кризи. Запропоновано способи адаптації елементів системи мотивації персоналу ТОВ «Удача 1» до кризових явищ. The paper examines the adaptation of the motivation system of business organization personnel to crisis phenomena. Methodological basis of the work: theoretical and methodological foundations are observation, comparative method, static analysis method and method of displaying scientific research in graphical and tabular forms. The paper examines the effectiveness of the functioning of the motivation system of LLC «luck 1»in times of crisis. Methods of adaptation of elements of the personnel motivation system of LLC «luck 1» to crisis phenomena are proposed.Item Адаптація системи управління персоналом бізнес-організації до умов воєнного стану(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-06) Кучман, Анна Андріївна; Kuchman, Anna; Колос, Ірина ВасилівнаЗдійснено порівняльну характеристику методичного інструментарію управління персоналом і їх адаптація до умов воєнного стану. Проведено діагностику системи управління персоналом в організації. Обґрунтовано напрями і розроблено заходи з адаптації системи управління персоналом до умов воєнного стану.Item Адаптація стратегії управління персоналом бізнес-організації до умов воєнного стану(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-05) Резуненко, Станіслав Андрійович; Rezunenko, Stanislav; Щербина, Ольга ВолодимирівнаКваліфікаційна бакалаврська робота присвячена темі адаптації стратегії управління персоналом в умовах воєнного стану виконана на базі компанії ТОВ «Лаба». Під час написання використовувалася наукова література на тему стратегічного управління персоналом, а також статті й інтернет-публікації, що розкривають специфіку управління персоналом підприємств в умовах воєнного стану в Україні та в інших країнах з подібним досвідом. Основною метою роботи було запропонувати комплекс заходів щодо адаптації стратегії управління персоналом компанії до умов воєнного стану. The qualifying bachelor's thesis is devoted to the topic of adaptation of the strategy of personnel management in the conditions of martial law and was performed on the basis of the LLC «Laba» company. Scientific literature on the topic of strategic personnel management, as well as articles and Internet publications that reveal the specifics of personnel management of enterprises under martial law in Ukraine and other countries with similar experience, were used during writing. The main goal of the work was to propose a set of measures to adapt the company's personnel management strategy to the conditions of martial law.Item Екологічне управління бізнес-організацією в умовах євроінтеграції(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-05) Яцина, Анастасія Анатоліївна; Yatsyna, Anastasiia; Костинець, Валерія ВолодимирівнаКваліфікаційна бакалаврська робота присвячена темі екологічного управління бізнес-організацією в умовах євроінтеграції виконана на матеріалах підприємства ПАТ «Електромаш». Під час написання використовувалася наукова література на тему екологічного управління, численні нормативно-правові акти, державні стандарти, а також статті й інтернет-публікації, що розкривають специфіку екологічного управління бізнес-організацією. Основною метою роботи було визначено розробку системи екологічного управління бізнес-організацією в умовах євроінтеграції. The qualifying bachelor's thesis is devoted to the topic of environmental management of a business organization in the conditions of European integration and was made on the materials of PJSC «Electromash» . Scientific literature on the topic of environmental management, numerous normative legal acts, state standards, as well as articles and Internet publications revealing the specifics of environmental management of a business organization were used during writing. The main goal of the work was the development of a system of environmental management of a business organization in the conditions of European integration.Item Обґрунтування входження бізнес-організації на європейський ринок(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-06) Гоголенко, Богдан Володимирович; Hoholenko, Bohdan; Прохорова, Єлєна ВікторівнаВ роботі висвітлено теоретичні і практичні аспекти входження на нові ринки підприємства ТОВ «Нова Пошта». Виконано економічне обґрунтування створення філії компанії в Польщі. Розроблено управлінські заходи щодо входження компанії на європейський ринок. The theoretical and practical foundations of entering new markets for the enterprise «Nova Poshta» LLC. The economic justification for the creation of a branch of the company in Poland has been completed. Management measures for the company's entry into the European market have been developed.Item Розвиток цифрових конкурентних переваг бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Свірідова, Анастасія Ігорівна; Sviridova, Anastasiia; Шатілова, Олена ВолодимирівнаУ роботі обґрунтовано теоретичні і прикладні аспекти розвитку цифрових конкурентних переваг бізнес-організації. За результатами дослідження сформульовані та обґрунтовані пропозиції щодо впровадження цифрової технології (GPS-датчиків стеження палива на тракторі) на агропідприємстві «Нива-Імпульс», що скоротить витрати на паливні ресурси та збільшить цифрову зрілість підприємства, що є цифровими конкурентними перевагами. The theoretical and applied aspects of the development of digital competitive advantages in business organization were substantiated in the work. Based on the research results, the introduction of digital technology proposals at «Niva-Impulse» agricultural company were formulated and substantiated (GPS fuel tracking sensors installation on the tractor). Provided proposals may reduce fuel expenses and increase the digital maturity of the enterprise, that are digital competitive advantages.Item Розвиток цифрових конкурентних переваг бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-05) Кушнарьова, Олександра Геннадіївна; Kushnarova, Olexandra; Данилюк, Вʼячеслав ОлексійовичМетою дослідження було обґрунтування теоретичних і прикладних аспектів розвитку цифрових конкурентних переваг бізнес-організації. За результатами дослідження були визначені шляхи розвитку бренду компанії бути застосовані безпосередньо і в практичній діяльності ТОВ «МЕТРО» з метою підвищення рівня конкурентоспроможності та інноваційної діяльності підприємства. The purpose of the studywas to substantiate the theoretical and appliedaspects of the development of digital competitiveadvantages of a businessorganization. Based on the results of the research, ways of developing the company'sbrandweredetermined to be applieddirectly and in the practicalactivities of «METRO» LLC in order to increase the level of competitiveness and innovativeactivity of the enterprise.Item Розробка заходів підсилення вмотивованості працівників ресторану(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-05) Шевчук, Софія Олександрівна; Shevchuk, Sofiia; Щербина, Ольга ВолодимирівнаКваліфікаційна бакалаврська робота присвячена темі розробки заходів підсилення вмотивованості працівників ресторану виконана на базіресторану «THE TABLE».Під час написання використовувалася наукова література на тему стратегічного управління персоналом, а також статті й інтернет-публікації, що розкривають специфіку мотивації персоналу підприємств в Польщі. Основною метою роботи було запропонувати комплекс заходів щодопідсилення вмотивованості працівників ресторану «THE TABLE».Item Розробка маркетингової стратегії бізнес організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Куріпко, Павло Володимирович; Kuripko, Pavlo; Шершньова, Зоя ЄвгенівнаВ умовах воєнного стану підвищується значення забезпечення функціонування закладів охорони здоров’я. Брак коштів, процеси міграції населення висувають низку проблем перед лікарнями, які навіть в умовах нормального функціонування економіки мало уваги приділяли дослідженням потреб наявних та потенційних клієнтів.Маломісцевих фахівців володіють прийомами маркетингової діяльності. На основі аналізу робіт вітчизняних та зарубіжних дослідників уточнено сутність та види маркетингових стратегій, а також сучасні концепції, що дозволило сформувати теоретико методологічну базу для розробки маркетингової стратегії бізнес-організації сфери медичних послуг. Проведено аналіз маркетингового середовища компанії, що дозволив уточнити актуальний стан, проблеми та перспективи розвитку бізнес-організації у зовнішньому середовищі. Запропоновано рекомендації, спрямовані на формування маркетингової стратегії компанії у сучасних умовах. На основі вивчення науково– методичної літератури визначити роль маркетингової стратегії у бізнес організації ,навести визначення базових категорій по обраній проблематиці, охарактеризувати класифікаційні підходи до змістовних характеристик маркетингових стратегій у БО різного типу. Теоретична значущість дослідження визначається актуальністю постановки проблеми, і полягає у узагальненні та доповненні наукових знань у галузі теорії та методики розробки маркетингової стратегії компанії для забезпечення її результативності. Інформаційну базу дослідження склали нормативно-правові акти, що регламентують питання маркетингової діяльності, наукові статті та монографії з проблеми дослідження, ресурси Інтернету. Практична значимість дослідження полягає у можливості застосування розроблених рекомендацій у діяльності КНП «Окнянська БПЛ». In the conditions of martial law, the importance of ensuring the functioning of health care institutions increases. Lack of funds, processes of population migration pose a number of problems for hospitals, which, even in conditions of normal functioning of the economy, paid little attention to researching the needs of existing and potential clients. Few local specialists know the techniques of marketing activity. On the basis of the analysis of the works of domestic and foreign researchers, the essence and types of marketing strategies, as well as modern concepts, were clarified, which made it possible to form a theoretical and methodological basis for developing a marketing strategy of a business organization in the field of medical services. An analysis of the company's marketing environment was carried out, which made it possible to clarify the current state, problems and prospects of the business organization's development in the external environment. Recommendations aimed at forming the company's marketing strategy in modern conditions are offered. Based on the study of scientific and methodical literature, determine the role of marketing strategy in a business organization, define the basic categories for the chosen issue, characterize the classification approaches to the meaningful characteristics of marketing strategies in BO of different types. The theoretical significance of the research is determined by the relevance of the problem statement, and consists in the generalization and addition of scientific knowledge in the field of theory and methods of developing the company's marketing strategy to ensure its effectiveness. The information base of the research was made up of normative and legal acts regulating the issues of marketing activity, scientific articles and monographs on the research problem, Internet resources. The practical significance of the research lies in the possibility of applying the developed recommendations in the activities of the «Oknyansk BPL» KNP.Item Розроблення конкурентної стратегії бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-05) Балицька, Вероніка Сергіївна; Balytska, Veronika; Баніт, Ольга ВасилівнаМетою кваліфікаційної бакалаврської роботи єобґрунтування теоретичних і практичних засад розроблення конкурентної стратегії бізнес-організації. За результатами дослідження були запропоновані та обґрунтовані конкретні заходи з покращення конкурентної стратегії ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен», реалізація яких дозволить не лише отримати додатковий дохід, але й збільшити кількість споживачів, розширити сегменти цільової аудиторії. Thepurposeofthequalifyingbachelor’sthesisistosubstantiatethetheoreticalandpracticalprinciplesofdeveloping a competitivestrategyof a businessorganization. Basedontheresultsofthestudy, specificmeasurestoimprovethecompetitivestrategyof PJSC «KyivConfectioneryFactory «Roshen» wereproposedandsubstantiated, theimplementationofwhichwillallownotonlytoobtainadditionalincome, butalsotoincreasethenumberofconsumersandexpandthesegmentsofthetargetaudience.Item Розроблення проєкту реінжинірингу бізнес-процесів організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Моськін, Анастасія Володимирівна; Moskin, Anastasiia; Данилюк, В’ячеслав ОлексійовичУ роботі обґрунтовано теоретичні та прикладні аспекти реінжинірингу бізнес-процесів організації. На основі діагностики ТОВ «Про-консалтінг» було визначено наявні бізнес-процеси, а також проблеми, які виникають під час функціонування організації. На основі цього автором було запропоновано проєкт реінжинірингу бізнес-процесу «написання звіту з дослідження ринку». The research substantiates the theoretical and applied aspects of reengineering business processes of an organization. Based on the diagnostics of «Pro-Consulting» LLC, the existing business processes and the problems that arise during the functioning of the organization were identified. Based on this, the author proposed a project to reengineer the business process of «writing a market research report».Item Удосконалення HR-менеджменту в бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Шкапенко, Олександр Іванович; Shkapenko, Oleksandr; Дем’яненко, Сергій ІвановичВизначено сутність та складові HR-менеджменту в бізнес - організаціях охорони здоров'я. Вивчено основні напрямки роботи з управління персоналом в закладах охорони здоров'я. Здійснено аналіз системи HR-менеджменту в медичному закладі та вплив на неї цифрових технологій. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення системи управління персоналом установи охорони здоров'я. The essence and components of HR management in health care business organizations are determined. The main directions of work on personnel management in health care institutions were studied. An analysis of the HR management system in a medical institution and the impact of digital technologies on it was carried out. Recommendations for improving the personnel management system of the health care institution have been developed.Item Удосконалення бізнес-процесів підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Одегова, Валерія Геннадіївна; Odehova, Valeriia; Прохорова, Єлена ВікторівнаУ роботі розкрито поняття «бізнес-процес», наведено класифікацію бізнес-процесів підприємства; проаналізовано методи розробки бізнес-процесів підприємства; виділено основні етапи управління впровадженням удосконалених бізнес-процесів. Наведена коротка характеристика КСДЮШ «Авангард», проаналізовано основні показники результатів діяльності за три останніх роки; проаналізовано основні бізнес-процеси організації, виявлено можливі напрями удосконалення бізнес-процесів. Обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення одного або двох бізнес-процесів, спрогнозовано потенційний економічний ефект від упровадження удосконалених бізнес-процесів, розроблені заходи щодо управління впровадженням удосконалених бізнес-процесів.Item Удосконалення маркетингової стратегії бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-06) Шевченко, Валерія Олександрівна; Shevchenko, Valeriia; Банщиков, Петро ГавриловичМаркетинг - важливий елемент сучасної організації. Його цілі: підвищення впізнаваності бренду, збільшення ринкової частки, виведення на нові ринки, підвищення рентабельності та залучення нових клієнтів. Маркетингова стратегія включає ціннісну пропозицію, повідомлення про бренд та інші елементи. Крамниця «Yak Sobi» пропонує оформлення букетів, подарункове пакування та догляд за рослинами. В умовах негативного макросередовища їй важливо використовувати свої сильні сторони, розширювати співпрацю та проводити майстер-класи з флористики. Marketing is an essential element of modern organizations. Its goals include enhancing brand recognition, increasing market share, expanding into new markets, improving profitability, and attracting new customers. A marketing strategy encompasses value proposition, brand messaging, and other elements. «Yak Sobi» store offers bouquet arrangements, gift packaging, and plant care services. In an unfavorable macro environment, it is important for them to leverage their strengths, expand partnerships, and conduct floral design workshops.