Browse
Recent Submissions
Item Управління закупівельною діяльністю бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Яцишин, Максим Вадимович; Yatsyshyn, Maksym; Колос, Ірина ВасилівнаУ роботі розкрито теоретичні положень і обґрунтовані заходи, спрямовані на покращення результатів закупівельної діяльності бізнес-організації. Була проаналізована діяльність ТОВ «База Компані», у результаті якої було ідентифіковано таку проблему – великі витрати часу пов’язані з процесом закупівлі. На основі цього було запропоновано автоматизувати процес закупівлі.Item Управління людським капіталом бізнес-організації в умовах цифровізації економіки(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Шуляк, Христина Ростиславівна; Shuliak, Khrystyna; Гончар, Вікторія ВасилівнаМетою роботи є узагальнення теоретико-методичних основ управління людським капіталом та розробка рекомендацій щодо вдосконалення наявної системи управління бізнес-організації. За результатами дослідження були запропоновані та обґрунтовані конкретні заходи для покращення системи управління людським капіталом підприємства «Campus Community» з використанням цифрових технологій. The purpose of this work is to summarise the theoretical and methodological foundations of human capital management and develop recommendations for improving the existing management system of a business organization. Based on the results of the study, specific measures were proposed and substantiated to improve the human capital management system of the «Campus Community» using digital technologies.Item Управління закупівельною діяльністю бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Шульга, Анастасія Сергіївна; Shulga, Anastasiia; Решетняк, Тетяна ІванівнаУ роботі досліджено етапи планування закупівельної діяльності бізнес-організації та виражено сучасні підходи. У другому розділі проводиться аналіз закупівельної діяльності «АС-Інжгруп» , з метою виявлення слабких місць в організації. Що в подальшому призвело до внесення пропозицій для прокращення роботи підприємства в закупівельній діяльності. The work examines the stages of planning procurement activities of a business organization and expresses modern approaches. In the second section, an analysis of the purchasing activity of «AС-Inzhgroup» is carried out in order to identify weak points in the organization. What later led to suggestions for improving the company's purchasing activities.Item Управління брендом бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Шуберт, Марія Пилипівна; Shubert, Maria; Калінін, Олександр ВолодимировичМета кваліфікаційної бакалаврської роботи – дослідити та розробити систему управління брендом. За результатами дослідження сформульовані та обґрунтовані пропозиції щодо можливих шляхів розвитку бренду ТОВ «Медіа Група «Надія», наведені варіанти вдосконалення системи управління брендом, що дозволить організації в цілому перейти на новий ринок надання послуг, розширити вплив свого бренду та збільшити його впізнаваність. Запропонований шлях розвитку допоможе організації підвищити поточний рівень конкурентоспроможності та дасть можливість співпраці з різними компаніями, що позитивно вплине на фінансову складову і підвищить ефективність використання бренду організації. The purpose of the qualifying bachelor thesis is to research and develop a brand management system. Based on the results of the research, proposals were formulated and substantiated regarding possible ways of developing the brand of «Media Group «Nadia»LLC, options for improving the brand management system were given, which would allow the organization as a whole to move to a new market of service provision, expand the influence of its brand and increase its recognition. The proposed way development will help the organization to increase the current level of competitiveness and provide an opportunity to cooperate with various companies, which will positively affect the financial component and increase the effectiveness of using the organization's brand.Item Удосконалення HR-менеджменту в бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Шкапенко, Олександр Іванович; Shkapenko, Oleksandr; Дем’яненко, Сергій ІвановичВизначено сутність та складові HR-менеджменту в бізнес - організаціях охорони здоров'я. Вивчено основні напрямки роботи з управління персоналом в закладах охорони здоров'я. Здійснено аналіз системи HR-менеджменту в медичному закладі та вплив на неї цифрових технологій. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення системи управління персоналом установи охорони здоров'я. The essence and components of HR management in health care business organizations are determined. The main directions of work on personnel management in health care institutions were studied. An analysis of the HR management system in a medical institution and the impact of digital technologies on it was carried out. Recommendations for improving the personnel management system of the health care institution have been developed.Item Формування маркетингової стратегії енергопостачальної компанії(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Шарко, Антон Олегович; Sharko, Anton; Віннікова, Інна ІгорівнаУ роботі викладено та обґрунтовано теоретичні та практичні аспекти вдосконалення процесу формування маркетингової стратегії енергопостачальної компанії. На основі аналізу роботи ТОВ «Перший енергетичний оператор» розроблено заходи та пропозиції щодо формуваннямаркетингової стратегії підприємства. Theoreticalandpracticalaspectsofimprovingtheprocessofforming a marketingstrategyofanenergysupplycompanyareexplainedandsubstantiatedinthework. Basedontheanalysisoftheworkof «FirstEnergyOperator» LLC, measuresandproposalsfortheformationofthecompany'smarketingstrategyhavebeendeveloped.Item Удосконалення організаційної структури підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Хилюк, Денис Геннадійович; Khyliuk, Denys; Омельяненко, Тетяна ВолодимирівнаУ роботі розглянуто сутність організаційної структури та ключові елементи, що впливають на її ефективність. Проаналізовано організаційно – економічний стан та розроблено пропозиції щодо удосконалення організаційної структури підприємства. The work considers the essence of the organizational structure and key elements that affect its efficiency. The organizational and economic status is analyzed and proposals for improving the organizational structure of the enterprise are developed.Item Управління стимулюванням персоналу бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Харитонова, Дар’я Денисівна; Kharytonova, Daria; Колос, Ірина ВасилівнаРозкрито економічну сутність стимулювання персоналу і систематизовано існуючі підходи до стимулювання персоналу. Встановлено й охарактеризовано елементи процесу управління стимулюванням персоналу. Охарактеризовано господарську діяльність SwivlInc. і Google та їх результати. Розроблено заходи з удосконалення управління системи стимулювання персоналу SwivlInc. The economic essence of personnel stimulation is disclosed and the existing approaches to personnel stimulation are systemized. Elements of the process of management of personnel stimulation are identified and described. The economic activity of Swivl Inc. and Google and its results are characterized. Several incentive programs for employees of Swivl Inc. are developed.Item Управління товарним асортиментом бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Фісун, Владислава Ігорівна; Fisun, Vladyslava; Ліщинська, Вікторія ВалеріївнаРобота розкриває сутність товарної політики підприємства та характеризує поняття «товарного асортименту» разом з методичними підходам до його аналізу. Також в роботі розглядаються особливості управління товарним асортиментом промислового підприємства на прикладі ТОВ «Данон Дніпро". Було проведено «АВС-аналіз» асортименту, що дозволяє оцінити значення окремих категорій продуктів у загальному прибутку компанії, та використано матрицю BCG, відомий інструмент для формування портфеля. Завдяки цьому, були розроблені заходи для покращення управління товарним асортиментом ТОВ «Данон Дніпро. This paper reveals the essence of the enterprise's product policy and characterizes the concept of «product assortment» along with methodological approaches to its analysis. The paper also considers the peculiarities of managing the product assortment of an industrial enterprise on the example of «Danone Dnipro»LLC. An «ABC-analysis» of the assortment was conducted to assess the value of individual product categories in the company's overall profit, and the BCG matrix, a well-known tool for portfolio formation, was used. This allowed us to develop measures to improve the management of the product assortment of «Danone Dnipro».Item Управління стимулюванням персоналу бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Федорченко, Владислав Сергійович; Fedorchenko, Vladyslav; Шершньова, Зоя ЄвгенівнаДосліджено сутність понять, пов'язаних з управлінням персоналу, та стимулюванням його роботи. Проаналізовано поняття менеджменту персоналу, мотивації персоналу та його стимулювання. Також проаналізовано різні підходи та методи управління стимулюючої кадрової політики, висвітлено принципи та стратегії менеджменту персоналу, а також виявлено ключові етапи процесу адаптації системи стимулювання персоналу під сучасні ринкові умова. Було проведено діагностику системи управління персоналом ТОВ «КЛО». Надано характеристику діяльності підприємства за останні три роки та проаналізовано ключові фактори впливу на бізнес-організацію. Використовуючи різні методики та інструменти діагностики, виявлено основні проблеми та недоліки, що потребують вирішення. Визначено перспективні напрямкиу досконалення політики стимулювання персоналу підприємства. Запропоновано конкретні стратегії та заходи, спрямовані на вирішення проблем, виявлених у в системі стимулювання персоналу Обґрунтовано вибір цих напрямків, визначено їх економічний вплив ТОВ «КЛО». The essence of the concepts related to personnel management and stimulation of its work was studied. The concepts of personnel management, personnel motivation and stimulation are analyzed. Various approaches and methods of management of the stimulating personnel policy were also analyzed, the principles and strategies of personnel management were highlighted, and key stages of the process of adapting the personnel stimulation system to modern market conditions were also identified. Diagnostics of the personnel management system of «KLO» LLC was carried out. A description of the company's activity over the past three years is given and the key factors influencing the business organization are analyzed. Using various diagnostic methods and tools, the main problems and shortcomings that need to be solved have been identified. Prospective directions for improvement of the company's personnel incentive policy have been determined. Specific strategies and measures aimed at solving the problems identified in the personnel incentive system were proposed. The choice of these directions was justified, and their economic impact of «KLO» LLC was determined.Item Удосконалення оперативного управління виробництвом бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Тищенко, Анна Валеріївна; Tyshchenko, Anna; Дем’яненко, Сергій ІвановичГоловна мета оперативного управління полягає в регулярному підтриманні стійкості функціонування операційної системи для досягнення стабільності роботи та ретельно спланованих результатів. Це необхідно для створених певних технічних, організаційних та економічних умов, у тому числі передумов, які б сприяли ефективності та стабільності системи в цілому. Оперативність управлінського рішення передбачає своєчасну передачу актуальної інформації про стан та хід виробничої діяльності, її миттєва обробка, швидке прийняття можливих необхідних рішень та вплив, при належності на хід виробничого процесу.Активний розвиток нинішнього ринку та швидкий вплив науково-технічного прогресу збільшують потреби стратегічного плану розвитку виробничих підприємств. Під час військового стану розпочалися труднощі в економіці та значно знизилась купівельна спроможність громадян, яка почала впливати на продажі даної продукції, яку виготовляє товариство «ЮГВИНПРОМ» і відповідно це значно впливає на логістику. Міжнародна конкуренція, поширення іноземної продукції на українському ринку, недостатня кількість якісної сировини, зниження конкуренто спроможності продукції вітчизняного виробництва є основною оперативно-управлінською проблемою, вирішення, якої забезпечить виживання підприємства по виготовлені винних виробів в економічному середовищі. The main goal of operational management is to regularly maintain the stability of the functioning of the operating system in order to achieve stability of work and carefully planned results. This is necessary for the creation of certain technical, organizational and economic conditions, including prerequisites that would contribute to the efficiency and stability of the system as a whole. The effectiveness of the management decision involves the timely transfer of relevant information about the state and progress of production activities, its immediate processing, the rapid adoption of possible necessary decisions and influence, if appropriate, on the course of the production process.The active development of the current market and the rapid impact of scientific and technological progress increase the need for a strategic plan for the development of manufacturing enterprises. During the martial law, difficulties began in the economy and the purchasing power of citizens decreased significantly, which began to affect the sales of these products, which are manufactured by the company «YUGVYNPROM» and, accordingly, it significantly affects logistics.International competition, the spread of foreign products on the Ukrainian market, an insufficient amount of high-quality raw materials, a decrease in the competitiveness of domestically produced products are the main operational and management problems, the solution of which will ensure the survival of the enterprise for the production of wine products in the economic environment.Item Управління клієнтською базою бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Телятникова, Вікторія Олександрівна; Teliatnykova, Viktoriia; Діброва, Олексій ЮрійовичПроведено дослідження сутності та особливостей управління клієнтською базою, а також охарактеризовано CRM-систему як важливий інструмент для ефективного управління клієнтами. В роботі розглянуті сучасні тенденції та роль управління клієнтською базою в забезпеченні стійкого розвитку бізнес-організації. Проведений аналіз показників діяльності АТ «ДТЕК ДНІПРОЕНЕРГО», що дозволило отримати важливі висновки щодо ефективності управління клієнтською базою в даній компанії. Здійснено комплексний аналіз процесів управління клієнтською базою АТ «ДТЕК ДНІПРОЕНЕРГО» та розроблено практичні рекомендації для удосконалення цих процесів. Ці рекомендації допоможуть бізнес-організації покращити взаємодію з клієнтами, забезпечити більш ефективне використання ресурсів та досягти стійкого росту. The essence and features of customer base management were studied, and the CRM system was characterized as an important tool for effective customer management. The paper examines modern trends and the role of client base management in ensuring the sustainable development of a business organization. An analysis of performance indicators of «DTEK DNIPROENERGY» JSCwas carried out, which made it possible to obtain important conclusions regarding the effectiveness of managing the client base in this company. A comprehensive analysis of client base management processes of «DTEK DNIPROENERGY» JSCwas carried out and practical recommendations for improving these processes weredeveloped. These recommendations will help business organizations improve customer interactions, ensure more efficient use of resources, and achieve sustainable growth.Item Управління якістю реалізації проєктів бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Степанюк, Володимир Ігорович; Stepaniuk, Volodymyr; Осокіна, Алла ВікторівнаМетою кваліфікаційної бакалаврської роботисталодослідження теоретичних та практичних аспектів управління проєктами в бізнес-організації та обґрунтування пропозицій щодо підвищення якості їх реалізації.За результатами дослідження сформульовані та обґрунтовані пропозиції щодо розробки конкретних пропозицій для вдосконалення якості реалізації проєктів в організації ТОВ «АРДІС", за рахунок удосконалення процесів ведення проєктів, створенням пропозицій щодо методологій ведення проєктів, оптимізації часу та ресурсів які використовуються в проєктах. Це дозволить покращити загальну якість ведення проєктів та кількість успішно виконаних проєктів на підприємстві, що збільшить загальний прибуток компанії ТОВ «АРДІС». Thepurposeofthebachelor'sthesiswastostudythetheoreticalandpracticalaspectsofprojectmanagementin a businessorganizationandtosubstantiateproposalsforimprovingthequalityoftheirimplementation. Basedontheresultsofthestudy, proposalsforthedevelopmentofspecificproposalstoimprovethequalityofprojectimplementationintheorganizationof «ARDIS LLC wereformulatedandsubstantiated by improvingprojectmanagementprocesses, creatingproposalsforprojectmanagementmethodologies, optimizingthetimeandresourcesusedinprojects. Thiswillimprovetheoverallqualityofprojectmanagementandthenumberofsuccessfullycompletedprojectsattheenterprise, whichwillincreasetheoverallprofitof «ARDIS» LLC.Item Управління брендом бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Славіс, Роман Олександрович; Slavis, Roman; Ліщинська, Вікторія ВалеріївнаМетою кваліфікаційної бакалаврської роботи було дослідження теоретичних та практичних аспектів управління брендом в бізнес-організації та обґрунтування пропозицій щодо підвищення впізнаваності бренду компаній. За результатами дослідження сформульовані та обґрунтовані пропозиції щодо розробки конкретних пропозицій для формування іміджу та бренду компанії, що забезпечить їх ефективне функціонування в сучасних ринкових умовах та реалізація цих проєктів в організації ТОВ «Епіцентр К». Запропоновані заходи дозволять підвищити впізнаваність бренду ТОВ «Епіцентр К» та зміцнити конкурентну позицію компанії на ринку. The purpose of the qualifying bachelor's thesis was to study the theoretical and practical aspects of brand management in a business organization and to substantiate proposals for improving the quality of their implementation. According to the results of the research, proposals were formulated and substantiated for the development of specific proposals for the formation of the company's image and brand, which will ensure their effective functioning in modern market conditions and the implementation of these projects in the organization of «Epicenter K» LLC.The proposed measures will make it possible to increase the brand awareness of «Epicenter K» LLC and strengthen the company's competitive position on the market.Item Управління диверсифікацією діяльності бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Сівко, Марія Сергіївна; Sivko, Mariia; Ліфінцев, Денис СергійовичУ роботі розкрито сутність стратегії диверсифікації та досліджено основні підходи доуправління диверсифікацією діяльності бізнес-організації. На основі ПрАТ «МХП» проаналізовано процес диверсифікації та економічне становище компанії, в результаті чого надано рекомендаціїз перспективою підвищення її доходності та усунення проблемних питань, виявлених в ході досліджень. In this work the diversification strategy was analyzed, and the main aspects of business-organization’s diversification management were explored. On the basis ofPJSC «MHP» the process of diversification and the economic state of the company were analyzed. As a result, the recommendations were proposed with the perspective of income increase and elimination of problematic issues, discovered during research.Item Формування організаційної культури підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Сидорук, Катерина Миколаївна; Sydoruk, Kateryna; Батенко, Людмила ПавлівнаМетою кваліфікаційної бакалаврської роботи на основі узагальнення теоретичних і прикладних аспектів запровадження організаційної культури підприємства обґрунтувати пропозиції щодо її формування. Результатом дослідження буловивчення теоретичних основ формування організаційної культури та їх узагальнення для подальшого аналізу організаційної культури ДП «Медичні закупівлі України» й надання пропозицій щодо її формування.Item Управління процесами згладжування сезонності діяльності бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Сиворакша, Анастасія Юріївна; Syvoraksha, Anastasiia; Щербина, Ольга ВолодимирівнаКваліфікаційна бакалаврська робота на тему «Управління процесами згладжування сезонності діяльності бізнес-організації». Метою роботи є дослідження теоретико-методичних підходів до управління ритмічністю операційної діяльності та їх застосування для згладжування сезонності діяльності бізнес-організації.У роботі було надано сутнісну характеристику сезонності діяльності підприємства, її наслідки та методичні підходи до її згладжування. Також здійснено дослідження процесів згладжування сезонності діяльності ТОВ «СТК Авангард» та обґрунтовано доцільніст їх вдосконалення. Qualifying bachelor thesis on the topic of Management of seasonality smoothing processes in the business organization”. The purpose of the work is to research theoretical and methodological approaches ofto managing the rhythmicityrhythm of operationingal activity and their (utilization) to smooth out the seasonality of business organization’s activity. The work provided an essential description of the seasonality of the enterprise's activity, its consequences and methodical approaches to its smoothing. A study of the smoothinge processes of the seasonality . Management of Business Organizations conducted based on «Avangard» LLC operating activities and the feasibility of their improvement was substantiated.Item Управління збутовою діяльністю бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Семенов, Роман Віталійович; Semenov, Roman; Калінін, Олександр ВолодимировичРобота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів процесу управління збутовою діяльністю бізнес-організації. В роботі досліджено суть поняття й світові тенденції управління збутовою діяльністю бізнес-організації. Розкрито особливості системи управління збутовою діяльністю бізнес-організації. На прикладі ТОВ «Епіцентр К» проведено діагностику системи управління збутовою діяльністю. Обґрунтовано заходи щодо удосконалення системи управління збутовою діяльністюТОВ «Епіцентр К». The work is devoted to the study of theoretical and practical aspects of the process of managing sales activities of a business organization. The work examines the essence of the concept and global trends of management of sales activities of a business organization. The features of the sales management system of a business organization are disclosed. On the example of «Epicenter K» LLC, diagnostics of the sales activity management system was carried out. Measures to improve the management system of sales activities of«Epicenter K» LLC are substantiated.Item Розвиток цифрових конкурентних переваг бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Свірідова, Анастасія Ігорівна; Sviridova, Anastasiia; Шатілова, Олена ВолодимирівнаУ роботі обґрунтовано теоретичні і прикладні аспекти розвитку цифрових конкурентних переваг бізнес-організації. За результатами дослідження сформульовані та обґрунтовані пропозиції щодо впровадження цифрової технології (GPS-датчиків стеження палива на тракторі) на агропідприємстві «Нива-Імпульс», що скоротить витрати на паливні ресурси та збільшить цифрову зрілість підприємства, що є цифровими конкурентними перевагами. The theoretical and applied aspects of the development of digital competitive advantages in business organization were substantiated in the work. Based on the research results, the introduction of digital technology proposals at «Niva-Impulse» agricultural company were formulated and substantiated (GPS fuel tracking sensors installation on the tractor). Provided proposals may reduce fuel expenses and increase the digital maturity of the enterprise, that are digital competitive advantages.Item Управління бізнес-організацією на засадах превентивного регулювання(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Роднін, Руслан Романович; Rodnin, Ruslan; Банщиков, Петро ГавриловичДосліджено переваги та умови застосування превентивного регулювання в управлінні бізнес-організаціями. Превентивне регулювання в управліннібізнес-організаціями відноситься до системи заходів, які приймаються заздалегідь для уникнення можливих проблем, ризиків та небажаних ситуацій. Дана характеристика основних елементів системи превентивного регулювання та з’ясовано особливост іїхнього застосування в сучасних умовах. Превентивне управління має ґрунтуватися на стратегії захисту, провідним критерієм прийняття управлінських рішень за якою, як уже вказувалося, є забезпечення фінансової стійкості. Здійснена діагностика системи управління бізнес-організацією у ТОВ «ЛАН АГРОМІК» в контексті необхідност ізастосування процедур превентивного регулювання. Впродовж 2020-2022 рр. відбулося скорочення чистого доходу відреалізації продукції ТОВ «ЛАН АГРОМІК» на 389,3 тис. грн. або на 18,26%, що негативно вплинуло на наявність збитку на досліджуваному підприємстві (за 2022 р. ТОВ «ЛАН АГРОМІК» отримало чистий збиток -81,6 тис. грн), що свідчить про погіршення фінансового результату від діяльності підприємства. Впродовж 2020-2022 рр. спостерігаємо скорочення всіх показників рентабельності ТОВ «ЛАН АГРОМІК», що пов’язано із збитковою діяльністю підприємства у 2022 р. Скорочення показників рентабельності підприємства при оцінці превентивного регулювання системи управління ТОВ «ЛАН АГРОМІК» свідчить про наступні аспекти: проблеми з ефективністю виробничих процесів (зниження рентабельності є наслідком проблем з якістю та ефективністю виробничих процесів ТОВ «ЛАН АГРОМІК»; недостатня управлінська ефективність, недоцільність використання ресурсів або проблеми зі збутом призводить до зниження прибутковості підприємства); негативні зміни на ринку (зміни в ринкових умовах, зокрема, зменшення попиту, зростання конкуренції або зміни в ціновій політиці, можуть негативно вплинути на рентабельність підприємства. Це може вимагати превентивних заходів управління для адаптації до нових умов і підтримки прибутковості); фінансові проблеми (недостатність фінансових ресурсів, проблеми з управлінням кредиторською та дебіторською заборгованістю, високі витрати на фінансування або заборгованість можуть позначитися на рентабельності підприємства. Превентивні заходи управління в ТОВ «ЛАН АГРОМІК» можуть включати оптимізацію фінансових процесів, управління ризиками та пошук додаткових джерел фінансування). Розроблено заходи превентивного регулювання в системі управління ТОВ «ЛАН АГРОМІК». ТОВ «ЛАН АГРОМІК» має встановити програму технічного обслуговування та підтримки для своїх клієнтів. Це включає гарантійний та після гарантійний ремонт, надання консультаційних послуг та оперативну відповідь на запити клієнтів. Такий підхід допоможе уникнути негативного впливу несправностей техніки на клієнтське задоволення та репутацію підприємства. Використання систем контролю якості допоможе виявити можливі дефекти чи проблеми з технікою, обладнанням та запасними частинами ще до їх поставки або продажу. Це забезпечить високу якість продукції, зменшить ризик повернення товарів та позитивно позначиться на репутації ТОВ «ЛАН АГРОМІК». The advantages and conditions of applying preventive regulation in the management of business organizations are studied. Preventive regulation in the management of business organizations refers to a system of measures that are taken in advance to avoid possible problems, risks and undesirable situations. The characteristics of the main elements of the system of preventive regulation are given, and the peculiarities of their application in modern conditions are clarified. Preventive management should be based on a protection strategy, the leading criterion for making management decisions, according to which, as already indicated, is ensuring financial stability. Diagnostics of the business organization management system at « LAN AGROMIK» LLC was carried out in the context of the need to apply preventive regulation procedures. During 2020-2022, there was a reduction in the net income from the sale of products of «LAN AGROMIK» LLC by UAH 389.3 thousand or by 18.26%, which negatively affected the existence of a loss at the investigated enterprise (for 2022, «LAN AGROMIK" LLC » received a net loss of -81.6 thousand UAH), which indicates the deterioration of the financial result from the company's activities. During 2020-2022, we observe a reduction in all profitability indicators of «LAN AGROMIK» LLC, which is associated with the company's unprofitable activity in 2022 r. Reduction of the company's profitability indicators during the assessment of the preventive regulation of the management system of «LAN AGROMIK»LLC indicates the following aspects: problems with the efficiency of production processes (the decrease in profitability is a consequence of problems with the quality and efficiency of production processes of «LAN AGROMIK» LLC; insufficient management efficiency, impracticality use of resources or problems with sales leads to a decrease in the profitability of the enterprise); negative changes in the market (changes in market conditions, in particular, a decrease in demand, an increase in competition or changes in pricing policy, may negatively affect the profitability of the enterprise. This may require preventive management measures to adapt to new conditions and maintain profitability); financial problems (insufficient financial resources, problems with managing payables and receivables, high financing costs or debt may affect the profitability of the enterprise. Preventive management measures at «LAN AGROMIK» LLC may include optimization of financial processes, risk management and the search for additional sources of financing) . Preventive regulation measures have been developed in the management system of «LAN AGROMIK» LLC. « LAN AGROMIK» LLC shall establish a maintenance and support program for its customers. This includes warranty and post-warranty repairs, consulting services and prompt response to customer inquiries. This approach will help avoid the negative impact of equipment malfunctions on customer satisfaction and the company's reputation. The use of quality control systems will help identify possible defects or problems with machinery, equipment and spare parts even before they are delivered or sold. This will ensure high product quality, reduce the risk of returning goods and have a positive effect on the reputation of «LAN AGROMIK» LLC.