№ 3 (77) травень – червень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 3 (77) травень – червень by Title
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item Захист персональних даних та правила приватності при дослідженнях в інтернет(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Козак, ВолодимирItem Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Бакушевич, Іванна; Мартиняк, ІринаВ статті розгляно окремі аспекти використання маркетингових технологій на транскордонних ринках. Основну увагу приділено дослідженню сфери інфраструктурних послуг, зокрема, інформаційного профілю. Запропоновано напрями розвитку транскордонних ринків в Україні із викристанням інструментарію регіонального маркетингу.Item Маркетингові шляхи реформування медицини в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Примак, Тетяна ОлександрівнаItem Міжнародна технічна допомога для розвитку в Україні: підтримка програм забезпечення рівних прав і можливостей в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-06) Магдюк, ЛарисаЛариса Магдюк - фахівець з проведення досліджень, розробок в гуманітарній і соціальній сферах з багаторічним досвідом дослідницької, дорадчої, консультативної, тренерської роботи для українських та міжнародних громадських організацій, консалтингових кампаній, академічних, науково-дослідницьких установ; має успішний досвід управління міжнародними фондами та проектами; має понад 50 публікацій з тематики досліджень на ринку праці, ринку соціальних послуг для вразливих груп населення, організаційного управління, міжособистісних комунікацій в організаційному середовищі, правозахисної тематики тощо. Лариса Магдюк є експертом Робочої групи з розробки державної програми з забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків в Україні, Експертної ради з розгляду звернень громадян стосовно дискримінації (Міністерство соціальної політики України).Item О наболевшем: "поле" или команда специалистов? Проблемы и пути их решения(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Зварич, ЛидияItem Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Зозульов, Олександр Вікторович; Підмогільна, ОксанаСтаття присвячена обґрунтуванню доцільності переходу вітчизняних підприємств від унітарних до системно-інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій, як логічному кроку продовженням розвитку кооперації, наслідком якої є формування міжорганізаційних утворень різної етіології.Item Рейтинг торговых марок бутилированной воды киевского региона по уровню сервисного сопровождения(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Примак, Тетяна Олександрівна; Сержук, Анастасія ВолодимирівнаItem Стратегія просування консалтингової компанії(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07) Хомченко, БогданСтаття є описом реального дослідження досить закритого в інформаційному сенсі ринку, а саме – ринку консалтингу (маркетингового середовища консалтингової компанії) та розробки нової стратегії просування консалтингових послуг на ринок.