Browse
Recent Submissions
Item Стратегія просування консалтингової компанії(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07) Хомченко, БогданСтаття є описом реального дослідження досить закритого в інформаційному сенсі ринку, а саме – ринку консалтингу (маркетингового середовища консалтингової компанії) та розробки нової стратегії просування консалтингових послуг на ринок.Item Захист персональних даних та правила приватності при дослідженнях в інтернет(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Козак, ВолодимирItem Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Зозульов, Олександр Вікторович; Підмогільна, ОксанаСтаття присвячена обґрунтуванню доцільності переходу вітчизняних підприємств від унітарних до системно-інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій, як логічному кроку продовженням розвитку кооперації, наслідком якої є формування міжорганізаційних утворень різної етіології.Item О наболевшем: "поле" или команда специалистов? Проблемы и пути их решения(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Зварич, ЛидияItem Рейтинг торговых марок бутилированной воды киевского региона по уровню сервисного сопровождения(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Примак, Тетяна Олександрівна; Сержук, Анастасія ВолодимирівнаItem Маркетингові шляхи реформування медицини в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Примак, Тетяна ОлександрівнаItem Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Бакушевич, Іванна; Мартиняк, ІринаВ статті розгляно окремі аспекти використання маркетингових технологій на транскордонних ринках. Основну увагу приділено дослідженню сфери інфраструктурних послуг, зокрема, інформаційного профілю. Запропоновано напрями розвитку транскордонних ринків в Україні із викристанням інструментарію регіонального маркетингу.Item Міжнародна технічна допомога для розвитку в Україні: підтримка програм забезпечення рівних прав і можливостей в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-06) Магдюк, ЛарисаЛариса Магдюк - фахівець з проведення досліджень, розробок в гуманітарній і соціальній сферах з багаторічним досвідом дослідницької, дорадчої, консультативної, тренерської роботи для українських та міжнародних громадських організацій, консалтингових кампаній, академічних, науково-дослідницьких установ; має успішний досвід управління міжнародними фондами та проектами; має понад 50 публікацій з тематики досліджень на ринку праці, ринку соціальних послуг для вразливих груп населення, організаційного управління, міжособистісних комунікацій в організаційному середовищі, правозахисної тематики тощо. Лариса Магдюк є експертом Робочої групи з розробки державної програми з забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків в Україні, Експертної ради з розгляду звернень громадян стосовно дискримінації (Міністерство соціальної політики України).