Спеціальні випуски
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Спеціальні випуски by Title
Now showing 1 - 20 of 181
Results Per Page
Sort Options
Item Адаптивна модель формування маркетингової стратегії туристичного підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Кулєшова, Н. В.В статі запропоновано адаптивну модель формування маркетингової стратегії туристичного підприємства, яка дозволяє, з урахуванням змін у зовнішньому та внутрішньому середовищах, розробляти науково-обгрунтовані та ефективні маркетингові стратегії на основі застосування економіко-математичних методів та моделей.Item Аналіз ефективності виробництва біодизеля з ріпаку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Яворова, Г. В.Висвітлено методику розрахунку ефективності виробництва біодизеля через систему взаємозв’язків між ціною на сиру нафту, ціною на ріпакове насіння і шрот, собівартістю виробництва ріпакового насіння та біодизеля в регіоні Полісся і Західного Лісостепу. Проаналізовано доцільність експорту ріпаку, ріпакової олії і біодизеля до Європи.Item Аналіз стану і тенденції розвитку ринку ячменю(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Савіцька, С. І.Стаття присвячена аналізу сучасних тенденцій, які визначають розвиток ринку ячменю в Україні. Запропоновано пропозиції щодо ефективного формування ринку ячменю.Item Аудит як обов’язкова процедура підтвердження річної фінансової звітності(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Гончар, Ірина ІгорівнаСтаття присвячена аналізу нормативного законодавства з питань аудиту фінансової звітності українських суб’єктів господарювання. Розкрито особливості проведення аудиту фінансової звітності в різних регіонах України в різних суб’єктах господарювання.Item Бенчмаркінг у розробці стратегій маркетингу у гірничо-видобувній галузі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Баюра, В. І.Бенчмаркінг забезпечує можливість конкурентоспроможного функціонування підприємств гірничовидобувної галузі. Маркетинговий підхід дозволить зосередити увагу на важливих елементах сфери маркетингового дослідження і полегшить формування задач маркетингового дослідження.Item Бюджетування як важливий елемент підвищення ефективності виробництва сировини для біопалива(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Самойленко, Андрій ГригоровичПроаналізовано систему бюджетування на підприємствах агропродовольчого комплексу в контексті підвищення ефективності виробництва сировини для біопалива. Зокрема розкрито виробничий план підприємства, зроблено розрахунок потреби в засобах захисту рослин при вирощуванні озимого ріпаку та ефективності його вирощування.Item Вдосконалення методології маркетингу на базі закономірностей еволюції елементів систем споживання(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Шафалюк, Олександр Казимирович; Шафалюк, Александр КазимировичУ роботі опрацьовано закономірності прогресу споживання у взаємозв’язку з розвитком особистості, визначено передумови організації ефективної взаємодії зі споживачами в маркетингових системах.Item Вивчення іміджу марки «Фокстрот» як основи формування програми підтримки бренду(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Скринько, М. М.Розглянуто проблеми створення та управління брендами в умовах сучасного українського ринку та ступінь впливу брендів на конкурентну боротьбу. На практичному рівні досліджено поточне сприйняття бренду «Фокстрот» цільовою аудиторією. Проаналізовано емоційні та раціональні складові сприйняття бренду споживачами побутової техніки. Акцентовано увагу на необхідності удосконалення маркетингової політики торговельної мережі «Фокстрот» та запропоновано низку заходів, направлених на створення сервісу, орієнтованого на бренд.Item Використання маркетингових моделей стратегічного планування в управлінні діяльністю технологічних парків України(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Петрина, М.; Палагіцький, Б.Item Використання методу капіталізації і дисконтування грошових потоків для оцінки доцільності придбання і створення новацій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Андрійчук, Василь ГавриловичОбґрунтовано методичні підходи до визначення ціни ліцензії на об’єкт інтелектуальної власності з урахуванням сценаріїв прогнозу терміну зберігання новацією своїх конкурентних переваг. Запропоновано методику оцінки ефективності новацій для кожного з суб’єктів, причетних до її створення і використання.Item Використання імітаційних ігрових методів активного навчання при викладанні навчальної дисципліни «економіка сільських територій»(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Судеркін, Анатолій МиколайовичУ зв’язку з реформуванням вищої освіти підготовка фахівців для всіх галузей вимагає корінної зміни стратегії та тактики навчання у вищому навчальному закладі. Акценти при викладанні навчальних дисциплін переносяться на використання методів навчання, які активізують самостійність думок студентів.Item Водний слід країн з різним рівнем економічного розвитку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Власов, Д. В.Досліджено наявність та доступність прісної води для споживачів — населення та сільського господарства і промисловості. Проаналізовано термін «водний слід» як важливого елементу планування та контролю використання води.Item Вплив розмірів підприємств на ефективність сільськогосподарського виробництва(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Шиян, Д. В.Досліджено питання взаємозв’язку розміру аграрних підприємств (за вартістю товарної продукції) та ефективністю їх функціонування на прикладі підприємств Харківської обл. Визначено, що зростання розмірів підприємств сприяє як зростанню ефективності виробництва, так і покращенню використання землі.Item Вплив факторів маркетингового макросередовища на конкурентні позиції підприємств гірничо-металургійного комплексу України(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Соломаха, Валентина Миколаївна; Соломаха, Валентина НиколаевнаВизначено основні фактори маркетингового макросередовища, що впливають на конкурентні позиції підприємств гірничо-металургійного комплексу України в умовах економічної кризи. Зроблено всебічний аналіз причин виникнення кризового стану в металургійній галузі та запропоновано шляхи його подолання.Item Галузеві напрями діяльності агрохолдингів України: сучасний стан та тенденції розвитку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Садовник, Олександр ВолодимировичВ статті досліджено головні напрями діяльності агрохолдингів України, зокрема детально описано тенденції землекористування підприємств даного типу, їх розташування по регіонах України та проаналізовано виробничі напрями діяльності найбільших агрохолдингів, що мають в своєму розпорядженні більше 30 тис. га сільськогосподарської землі.Item Державна некомерційна реклама сфери туризму як засіб інтенсифікації розвитку внутрішнього та в’їзного туризму(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Соловйов, Д. І.В статті розглядаються питання фінансування популяризації національного туристичного продукту на внутрішньому та міжнародному ринках. Розглядається іноземний досвід діяльності закордонних туристичних представництв та наводяться заходи які необхідно здійснити в межах реалізації державної стратегії сталого розвитку туризму і курортів.Item Державне регулювання зовнішньоекономічної діяльності на регіональному ринку м’ясної продукції(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Добрянська, Н. А.Розглядаються процеси державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності на регіональному ринку м’яса. Пропонуються заходи щодо вдосконалення регулювання зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів аграрного ринку, зокрема щодо нарощування експорту аграрної продукції.Item До питання про закономірності виникнення агрохолдингів в Україні та перспективи їх подальшого розвитку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Єранкін, Олександр ОлександровичСтаття присвячена аналізу закономірностей виникнення агрохолдингів в Україні та прогнозуванню їх подальшого розвитку. Встановлено логічний взаємозв’язок зазначених процесів із еволюцією економічних відносин в АПК України. Досліджено структурний склад власників агропромислових формувань та проаналізовано мотиви їх входження в агробізнес.Item До питання про розвиток маркетингу на залізничному транспорті(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Верлока, В. С.Статтю присвячено необхідності використання маркетингу на залізничному транспорті для підвищення доходності від вантажних та пасажирських перевезень в умовах конкуренції на транспортному ринку.Item До шляхів подолання інвестиційної кризи в сільському господарстві України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Павловська, Л. Д.; Ходаківський, В. М.Розглядаються інвестиційні вкладення у сільському господарстві України, основні чинники, що впливають на стан інвестиційного забезпечення аграрних підприємств. Пропонуються заходи щодо покращення інвестиційної привабливості аграрного сектору та збільшення інвестиційних вкладень.