Спеціальні випуски
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Спеціальні випуски by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 181
Results Per Page
Sort Options
Item Ресурси для розвитку молочного і м’ясного скотарства в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Іваненко, Федір ВікторовичПроведено аналіз ефективності використання ресурсу галузі скотарства, системи управління.Item Оптимізація структури клієнтської бази банку(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Дима, Олександр Олексійович; Дыма, Александр Алексеевич; Шатарська, Інна Федорівна; Шатарская, Инна ФёдоровнаСтаття висвітлює основні аспекти оптимізації клієнтської бази. Обґрунтовано необхідність аналізу клієнтської бази. Проведено аналіз існуючих на сьогоднішній день сегментаційних ознак. Визначено ознаки сегментування, що забезпечать виділення груп клієнтів для вибору стратегії побудови з ними довготривалих стосунків. Запропоновано математичну модель для оптимізації клієнтської бази.Item Використання методу капіталізації і дисконтування грошових потоків для оцінки доцільності придбання і створення новацій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Андрійчук, Василь ГавриловичОбґрунтовано методичні підходи до визначення ціни ліцензії на об’єкт інтелектуальної власності з урахуванням сценаріїв прогнозу терміну зберігання новацією своїх конкурентних переваг. Запропоновано методику оцінки ефективності новацій для кожного з суб’єктів, причетних до її створення і використання.Item Експортні можливості виробників радіоелектронної продукції України(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Сакалош, Т. В.Item Засади формування механізму відродження льонарства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Головня (Висоцька), Оксана Мілентіївна; Висоцька, Оксана МілентіївнаУточнено сутність понять «криза», «відродження». Виявлено причини кризового стану галузі льонарства. Запропоновано при розробці механізму відродження галузі спиратися на тенденції ринку, національні інтереси та можливості державного регулювання діяльності підприємств льонопродуктового підкомплексу України.Item Комунікаційна політика торговельного підприємства як засіб збільшення обсягів продажу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Фертюк, Світлана ВолодимирівнаItem Особливості створення забезпечення майбутніх витрат і платежів та їх вплив на облікову політику підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Бірюк, Олена ГригорівнаВ статті розглядається питання про особливості створення забезпечення майбутніх витрат і платежів та їх вплив на облікову політику підприємства. Зокрема розробка рекомендацій з удосконалення порядку формування та застосування облікової політики в частині методології створення забезпечення майбутніх витрат і платежів.Item Механізм оптимізації каналів рекламного інформування(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Архипова, Тетяна Василівна; Архипова, Татьяна ВасильевнаУ роботі розглянуто теоретичні та прикладні аспекти оптимізації каналів рекламного інформування.Item Сучасний підхід до визначення суті капіталізації в рамках концепції стійкого розвитку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Кочетков, О. В.; Ковнеров, А. В.У статті представлений підхід до визначення процесу капіталізації в рамках концепції стійкого розвитку. Проаналізовані тенденції технологічного та технічного оновлення. Запропоновано підхід до капіталізації активів як процесу реалізації їх потенціалу.Item Підвищення кваліфікації голів і секретарів сільських, селищних рад як передумова ефективного самоуправління сільськими територіями(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Ланченко, Є. О.В статті зосереджена увага на одному з напрямів поліпшення розвитку сільських територій — підвищення кваліфікації співробітників місцевих органів самоврядування. Створення подібних програм підвищення кваліфікації для фахівців-практиків забезпечить накопичення практичних знань, що можуть бути використані при підготовці студентів вузів.Item Методологічні і методичні аспекти організації маркетингового управління в розвитку машинобудівних підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Степанова, Є. В.У статті обговорюються деякі методологічні і методичні підходи до організації маркетингового управління на підприємствах машинобудівного комплексу України. Розглядаються функціональні, цілеполагаючі, аналітичні (дослідницькі) аспекти системи організації маркетингового управління.Item Кластеризація як фактор формування сучасного ринку картоплі в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Іщенко, О. В.Обґрунтовується важливість та соціально-економічна доцільність кластерного підходу до формування цивілізованого ринку картоплі, який має базуватись на такому природному факторі цієї культури як вироджування.Item Дослідження маркетингових стратегій позиціонування на ринку молочних товарів(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Овсієнко, Наталія Василівна; Овсиенко, Наталия ВасильевнаБудь-яка маркетингова стратегія ґрунтується на «трьох складових»: сегментуванні, виборі цільових сегментів та позиціонуванні. Компанія виявляє різні потреби та групи споживачів, обирає серед них цільові - ті групи та потреби, які вона може задовольнити краще за інших, а потім позиціонує свою пропозицію так, щоб її відмінності та імідж були зрозумілі цільовій аудиторії. Якщо позиціонування невдале, споживачі не розуміють, чого чекати від пропозиції. Позиціонування можна визначити так: це визначення місця товару фірми на ринку серед товарів-аналогів. Його мета розмістити торгову марку в свідомості споживачів так, щоб фірма отримала від цього максимальну вигоду. Вдале позиціонування торгової марки задає напрям стратегії маркетингу, висвітлюючи суть бренда, цілі, яких він допомагає споживачу досягати, та унікальність цієї допомоги.Item Маркетингові стратегії використання експортного потенціалу промислового комплексу України(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Герасимчук, Василь ГнатовичАкцентовано увагу на проблемах глобалізації як парадигмі трансформаційних та інтеграційних процесів у світовій економіці. Аналізуються прогнози світового економічного розвитку за ознакою циклічності. Охарактеризовано стратегічні орієнтири використання експортного потенціалу промислового комплексу України при виборі сегментів міжнародних ринків за товарною та географічною ознаками. Розглянуто особливості застосування комплексу маркетингу при здійсненні експортно-імпортних операцій виробниками промислової продукції.Item Методологічні аспекти системного дослідження наукових проблем(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Чабан, Віталій Григорович; Chaban, Vitalii; Чабан, Виталий ГригорьевичВ статті досліджено поняття «система» та її властивості, особливості системного підходу, системного аналізу. Розкрито сутність наукової проблеми як системи, порядок її структуризації при науковому дослідженні.Item Оцінка якості господарських рішень із забезпечення екологічної спрямованості розвитку виробництва і споживання(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Попова, О. Ю.У статті розглянуто проблеми оптимізації виробництва та споживання якісних матеріальних благ, максимального задоволення потреб.Item Вплив факторів маркетингового макросередовища на конкурентні позиції підприємств гірничо-металургійного комплексу України(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Соломаха, Валентина Миколаївна; Соломаха, Валентина НиколаевнаВизначено основні фактори маркетингового макросередовища, що впливають на конкурентні позиції підприємств гірничо-металургійного комплексу України в умовах економічної кризи. Зроблено всебічний аналіз причин виникнення кризового стану в металургійній галузі та запропоновано шляхи його подолання.Item Товарна сегментація у стратегічному маркетинговому плануванні діяльності молокопереробних підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Войтович, Н. В.В статті розглянуто питання кількісної оцінки товарної сегментації фрагменту ринку молокопродуктів. Побудовано узагальнення моделей матриць: частка виробництва–частка зростання та BCG на випадок підприємства із вираженим сезонним характером діяльності і незбалансованою товарною політикою, що враховують, зокрема, нестабільність збуту і диверсифікація ринку продукту.Item Методологічні підходи до вивчення маркетингових цінностей(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Лилик, Ірина Вікторівна; Лылык, Ирина ВикторовнаУ статті обґрунтовано обрані принципи та підходи до просування маркетингу в нових ринкових економіках, особливо акцентуючи увагу на місце та ролі поняття цінності.Item Роль та місце маркетингових досліджень і системного аналізу в управлінні економічними системами відкритого типу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Федорченко, Андрій Васильович; Федорченко, Андрей ВасильевичУ статті проаналізовано питання дослідження складних економічних систем із застосуванням системного аналізу. Визначено роль та місце системного аналізу і системи маркетингових досліджень у процесах управління складними економічними системами відкритого типу. Представлено головні параметри маркетингових систем як складних кібернетичних систем.