2010 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2010 рік by Title
Now showing 1 - 20 of 68
Results Per Page
Sort Options
Item Cтилі соціальних кампаній в Україні у порівнянні з деякими країнами світу (спроба аналізу)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Хліпала, ПавелУ статті розглядаються проблеми створення і проведення соціальних кампаній, зосереджуючи увагу на специфічних характеристиках рекламних акцій, проведених на замовлення некомерційних організацій.Item Event – важлива складова сучасного PR(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010) Ткачук, Олена ВолодимирівнаРозглянуто специфіку і тенденції розвитку event-ринку України, визначено фактори, які на нього впливають, проведено дослідження структури попиту на event-послуги, запропоновано комплекс заходів з метою ефективного просування event-послуг, що користуються найбільшим попитом, розроблено рекомендації до стратегічного розвитку event компаній.Item XI міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні"(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)22-23 жовтня 2010 р. відбулась XI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні", організаторами якої виступила Українська Асоціація Маркетингу та ДВНЗ КНЕУ ім. Вадима Гетьмана.Item Аналіз кандидатських дисертаційних досліджень в Україні за маркетинговою проблематикою(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09) Чорний, ОлександрВиконано аналіз тем і анотацій авторефератів дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата наук, захищених в Україні за період 1998-2009 рр., проблематика яких знаходиться у галузі маркетингу. Наведено статистичні результати стосовно динаміки, розподілу досліджень за спеціальностями, об'єктом і галузевою базою дослідження, що дозволяє виявити групи проблемних і перспективних напрямів досліджень і рівень їх вирішення.Item Аудит маркетингового середовища міжнародної компанії(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07) Хадріан, ПетроРозглядаючи проблему аудиту компанії, яка працює на міжнародних ринках, слід зазначити, що розвиток цієї концепції протягом останніх десятиліть привів до змін у масштабі і сприйнятті аудиту як ефективного методу оцінювання програм маркетингової діяльності в різних компаніях і галузях промисловості. Сучасне розуміння і значення, що надається маркетинговому аудиту, безумовно, є результатом історичного розвитку економіки і маркетингової думки.Item Бренд держави: особливості формування національного бренду(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09) Антонюк, ОльгаУ статті розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних кампаній з національного брендингу і надано рекомендації з просування національного бренду України.Item Виклики маркетингу В2В в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09) Юрчак, ОлександрУ результаті еволюції та підвищення рівня зрілості кожна галузь починає усвідомлювати свої виклики - довгострокові пріоритетні завдання, від вирішення яких залежить подальший успіх і доля. В Україні, як і у всьому світі, в бізнесі вже давно прийнято розділяти ринки В2В від В2С, і кожна категорія має власну специфіку.Item Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010) Зозульов, Олександр Вікторович; Гусиніна, АнастасіяСтаття присвячена теоретичному аналізу та практичній реалізації процесу сегментації ринку. Запропоновано дворівневий підхід до сегментації із використанням метричних і неметричних даних, проілюстрованого на прикладі ринку ламінованого підлогового покриття. Представлено деталізований структурний аналіз споживачів ринку ламіната.Item Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Примак, Тетяна ОлександрівнаФормування поведінки споживачів з допомогою реклами на основі використання основних соціально-комунікативних технологій і психологічних прийомів у створенні рекламних звернень є одним з основних завдань креаторів. Це, з одного боку, є агресивною політикою підприємств стосовно споживачів, а з іншого - необхідна умова існування будь якої організації. Метою статті є презентація результатів дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні вітчизняної реклами та тієї, що по дається на українських рекламо носіях іноземними компаніями з урахуванням адаптації її до українського ринку за період 2003-2010 рр.Item Еволюція маркетингової політики на ринку вина України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09) Доронін, ВасильПростір без відчуттів і майстерності - це помітний вакуум, наявність абстрактної форми, але без суттєвого наповнення. Через поєднання простору, сили природи та майстерності винороби наповнюють форму виноградного соку змістом та істиною вина. Це означає, що винопродукт, який з давніх часів, ще до становлення маркетингу як науки, позиціонував себе не як виражений формою продукт, а як мистецтво, що має зміст.Item Ефективне управління ризиками – важливий чинник формування сили банківського бренду(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Старостіна, Алла; Кравченко, Володимир; Шмиглюк, Дар’яЕфективне управління ризиками в економіці взагалі та в такій її ключовій сфері, як банківська зокрема, є одним із вирішальних факторів забезпечення сталої динаміки соціально-економічного розвитку будь якої країни.Item Забезпечення рівного доступу чоловіків і жінок до працевлаштування за ґендерно-обмеженими спеціальностями(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07) Магдюк, ЛарисаУ даній статті представлені результати якісного дослідження, проведеного з метою сприяння ідентифікації проблеми стереотипизації ринку праці за ознакою статі працівників, визначення шляхів подолання трудової дискримінації та гуманізації ринку праці у відповідності до світових, європейських гуманітарних вимог і стандартів. У підготовці статті були використані матеріали державних та альтернативних статистичних даних, досліджень провідних інституцій, попередні напрацювання у рамках проекту "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні" Саскачеванського інституту прикладних наукі технологій і ґендерного аналізу інформаційних матеріалів з опису професій служб зайнятості. Результати дослідження розраховані на широке коло спеціалістів державних служб зайнятості, а також працівників сфери освіти, зокрема, професійно - технічної: керівників департаментів, управлінь, відділів, методичих центрів, служб з працевлаштування, соціальних питань, дослідних та інформаційних інститутів, навчальних закладів та установ. Матеріали експертно - аналітичних оглядів можуть бути корисними для фахівців з питань ґендерної рівності та соціального захисту, а також студентам, науковцям, широкому колу зацікавлених фахівців.Item Збалансована система показників - інструмент стратегічного управління підприємством(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Стефанишин, ВладиславСьогодні конкурентні переваги набагато важче здобути лише за рахунок ефективного фінансового менеджменту та інвестицій у фізичні активи. Здатність компанії мобілізувати і використовувати свої нематеріальні активи стає більш значущим фактором. В умовах жорсткої ринкової конкуренції інформаційного періоду найважливішим є довгостроковий розвиток, основні фактори якого - грамотне стратегічне управління, дієвість бізнес процесів, капітал компанії, втілений у знаннях і кваліфікації співробітників, спроможність організації утримувати і залучати нових клієнтів, корпоративна культура, що заохочує інновації та організаційні поліпшення, інвестиції в інформаційні технології.Item Кваліфікаційні іспити(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11)Чергові кваліфікаційні іспити УАМ відбулися у грудні 2010 року в НТТУ «Київський політехнічний інститут». Претендентами на здобуття кваліфікаційного рівня «Менеджер з маркетингових досліджень» стали студенти і випускники кафедри промислового маркетингу НТТУ «КПІ».Item Корпоративний бренд: сутність та особливості(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Зозульов, Олександр Вікторович; Григораш, МаринаПроаналізовано сутність корпоративного бренду, визначено його особливості, проведено порівняльний аналіз із товарним брендом.Item Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010) Ковальчук, Світлана; Слободян, ІннаУ статті розглянуті особливості найсучаснішої течії в маркетингу – кулхантингу. Відображено результати досліджень кулхантингових агенцій у визначенні головних напрямів розвитку на найближчі роки.Item Маркетинг в управлінні підприємством: ретроспектива поглядів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09) Клівець, Павло; Нечепуренко, Денис О.У 2000 р. було проведено опитування керівників понад 300 підприємств України. Питання анкети стосувались ролі маркетингу в управлінні. Через десять років з тієї самою анкетою було проведено інтерв'ювання молодих управлінців. Зіставлення відповідей виявилось на користь менш досвідченої, однак прогресивної молоді, погляди якої мали більшу маркетингову орієнтацію.Item Маркетинг знань для оздоровлення та інноваційного розвитку територій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03)26-27 березня 2010 року у Тернополі в Конгрес - центрі "Червона калина" відбувся міжна родний Форум "Регіони знань: Україна в європейському просторі освіти - науки - інновацій для ревіталізації та процвітання територій".Item Маркетингова концепція формування транскордонного кластера здорового життя(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Бакушевич, Іванна; Блажевич, Наталя; Бакушевич, Дар’яУ статті розглядаються тенденції посилення міжрегіональних інтеграційних процесів та їх вплив на формування нової регіональної економіки, що базується на знаннях. На основі аналізу існуючих систем охорони здоров'я запропоновано модель розвитку ринку соціально - медичних послуг на основі формування інноваційного транскордонного кластера здорового життя. Досліджено можливі маркетингові підходи та інструменти територіальної взаємодії знань на різних етапах розвитку кластера.Item Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності вищих навчальних закладів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07) Решетнікова, Ірина Леонідівна