2023 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2023 рік by Title
Now showing 1 - 20 of 33
Results Per Page
Sort Options
Item Бренд-менеджмент міжнародної компанії на прикладі Dyson(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-15) Сейтхалілова, Евеліна Ділявервна; Seitkhalilova, Evelina; Кислицина, Ольга ВолодимірівнаРобота розглядає практики управління брендом у міжнародній компанії Dyson. Робота розділена на три основні розділи: теоретичні основи сучасного управління брендом у міжнародних компаніях, аналіз та оцінка управління брендом у Dyson, та перспективи розвитку управління брендом у Dyson. Дослідження виявило важливість створення сильної та унікальної ідентичності бренду, застосування інноваційних маркетингових стратегій та встановлення міцних відносин між брендом та клієнтами. Автором пропонуються потенційні поліпшення в підході до управління брендом у Dyson, такі як посилення моніторингу та оцінки бренду, використання цифрових маркетингових каналів та глибше інтегрування ініціатив щодо сталого розвитку в стратегію бренду. The work examines the brand management practices of the international company Dyson. The work is divided into three main sections: Theoretical Foundations of Modern Brand Management in International Companies, Analysis and Evaluation of Brand Management in Dyson, and Prospects for Brand Management Development in Dyson. The study reveals the significance of creating a strong and unique brand identity, implementing innovative marketing strategies, and establishing strong brand-customer relationships. The author suggests potential improvements in Dyson's brand management approach, including enhancing brand monitoring and evaluation methods, leveraging digital marketing channels, and further integrating sustainability initiatives into the brand strategy.Item Віртуальні компанії в системі міжнародного бізнеcу (на прикладі компанії «Meta Platforms Inc. »)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Зубова, Марина Сергіївна; Zubova, Maryna; Білошапка, Владислав АнатолійовичУ роботі було проведено аналіз конкурентоспроможності компанії «Meta Platforms Inc.» на міжнародному ринку. У першому розділі досліджено сутність і форми віртуальних компаній, а також принципи і методи управління ними у міжнародному бізнесі. У другому розділі проведено аналізу тенденцій та проблем конкурентоспроможності компанії «Meta Platforms Inc.» на міжнародному ринку, оцінено міжнародну результативність підприємства. Тертій розділ присвячений розробці напрямків підвищення міжнародної конкурентоспроможності компанії «Meta Platforms Inc.,» наведено переваги та недоліки кожного з рішень. This paper analyzes the competitiveness of «Meta Platforms Inc.» in the international market. The first section examines the essence and forms of virtual companies, as well as the principles and methods of their management in international business. The second section analyzes the trends and problems of competitiveness of «Meta Platforms Inc.» in the international market, and evaluates the international performance of the company. The third section is devoted to the development of ways to improve the international competitiveness of «Meta Platforms Inc.» and presents the advantages and disadvantages of each solution.Item Дизайн-мислення у реалізації стартап-проєкту (на прикладі «Inter IKEA Holding»)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-14) Юрченко, Віолетта Олегівна; Yurchenko, Violetta; Євдоченко, Олена ОлександрівнаЦя стаття присвячена дослідженню впливу дизайн-мислення на реалізацію стартап-проекту на прикладі компанії IKEA. У статті розглядається, що таке дизайн-мислення і як воно впливає на розробку інноваційних ідей та створення продуктів, що відповідають потребам клієнтів. У роботі також досліджується, як IKEA використовує дизайн-мислення у своїй діяльності і як воно допомагає їй досягти успіху на ринку. This article is devoted to the study of the impact of design thinking on the implementation of a startup project on the example of IKEA. The article examines what design thinking is and how it affects the development of innovative ideas and the creation of products that meet customer needs. The paper also explores how IKEA uses design thinking in its activities and how it helps it to succeed in the market.Item Діджиталізація як фактор розвитку міжнародного бізнесу на прикладі Компанії Nestle S.A.(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Довбань, Алісія Ігорівна; Dovban, Alisiia; Козачок, Тетяна СергіївнаМетою дослідження є висвітлення головних складових та інструментів діджиталізації, визначення її ролі та ефективності впливу на конкурентноспроможність підприємства на міжнародній арені та встановлення механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства на світовому ринку за допомогою діджиталізації. В роботі визначено сутність та поняття діджиталізації, проведено аналіз моделей і методів діджиталізації бізнес-процесів, її характеристики; досліджено стан розвитку діджиталізації Компанії Nestle в Україні, обґрунтовано взаємозв'язок між діджиталізацією та ефективним управлінням та конкурентоспроможністю компанії Nestle в Україні та проалізовані результати розвитку Компанії Nestle в умовах діджиталізації. The purpose of the research is to highlight the main components and tools of digitalization, to determine its role and effectiveness of impact on the competitiveness of the enterprise in the international arena, and to establish the mechanism of increasing the competitiveness of the enterprise on the world market with the help of digitalization. The work defines the essence and concept of digitization, analyzes the models and methods of digitization of business processes, its characteristics; the state of development of the digitalization of the Nestle Company in Ukraine was investigated, the relationship between digitalization and effective management and competitiveness of the Nestle Company in Ukraine was substantiated, and the results of the development of the Nestle Company in the conditions of digitalization were analyzed.Item Злиття та поглинання у міжнародному бізнесі (на прикладі «Microsoft»)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Молчановський, Олег Володимирович.; Molchanovskyi, Oleh; Бабич, Тетяна ОлегівнаУ цій дипломній роботі розглядається роль злиття та поглинання у контексті міжнародного бізнесу, зосереджуючись на прикладі корпорації Microsoft. Дослідження має на меті дослідити мотиви прийняття стратегічних рішень корпорацією Майкрософт щодо злиття та поглинання, проблеми, які виникають під час цього процесу, а також результати та вплив цих угод на глобальні бізнес-операції компанії. Використовуючи комплексну дослідницьку методологію, автор аналізує низку первинних і вторинних джерел даних, щоб дослідити історичні дії Microsoft у сфері злиттів та поглинань, у тому числі відомі придбання, такі як LinkedIn, GitHub і Skype. У дослідженні аналізуються стратегічні цілі та стимули, які спонукали Microsoft до цих придбань, наприклад, розширення портфоліо продуктів, вихід на нові ринки та розширення технологічних можливостей. This diploma work examines the role of mergers and acquisitions (M&A) in the context of international business, focusing on the case study of Microsoft Corporation. The study aims to explore the motivations behind Microsoft's strategic decision-making in pursuing M&A activities, the challenges encountered during the process, and the outcomes and impacts of these transactions on the company's global business operations. Using a comprehensive research methodology, the author analyzes a range of primary and secondary data sources to investigate the historical M&A activities of Microsoft, including notable acquisitions such as LinkedIn, GitHub, and Skype. The study explores the strategic objectives and drivers that led Microsoft to pursue these acquisitions, such as expanding its product portfolio, entering new markets, and enhancing technological capabilities.Item Конкурентоспроможність національних підприємств на міжнародному ринку (на прикладі ПрАТ «Оболонь»)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Пилипів, Божена Русланівна; Pylypiv, Bozhena; Білошапка, Владислав АнатолійовичУ роботі було проведено аналіз конкурентоспроможності національних підприємств на міжнародному ринку. У першому розділі досліджено конкурентні стратегії підприємств у міжнародному бізнесі, а також принципи і методи управління диверсифікацією у міжнародному бізнесі. У другому розділі проведено аналізу тенденцій та проблем конкурентоспроможності ПрАТ «Оболонь» на українському та міжнародних ринках, оцінено міжнародну результативність підприємства. Тертій розділ присвячений розробці напрямків підвищення міжнародної конкурентоспроможності ПрАТ «Оболонь», наведено розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів. The work analyzed the competitiveness of national enterprises on the international market. The first chapter examines the competitive strategies of enterprises in international business, as well as the principles and methods of managing diversification in international business. In the second chapter, the trends and problems of competitiveness of PJSC "Obolon" on the Ukrainian and international markets were analyzed, and the international performance of the enterprise was evaluated. The third section is devoted to the development of directions for increasing the international competitiveness of PJSC "Obolon", the calculation of the economic efficiency of the proposed measures is provided.Item Консолідаційні процеси корпоративних структур у міжнародному бізнесі (на прикладі LVMH Moët Hennessy - Louis Vuitton, Société Européenne)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Батюк, Іван Віталійович; Batiuk, Ivan; Рябець, Наталія МиколаївнаУ роботі проведено всебічний аналіз оптимізації участі вітчизняних бізнес-структур у процесах міжнародної корпоративної консолідації в умовах повномасштабної війни та післявоєнного економічного відновлення. Автор досліджує причини, мотиви та методи фінансування консолідаційних угод, зокрема на прикладі успішної стратегії консолідації компанії LVMH SE. У статті проведено кількісно-якісний аналіз глобального ринку консолідацій, визначено його вектор розвитку. Досліджено історичну ретроспективу внутрішнього ринку та його правову базу, із розкриттям тенденцій та викликів. Запропоновано потенційні рішення для підвищення участі вітчизняних бізнес-структур у міжнародних консолідаційних процесах. Дослідження приходить до висновку, що український ринок M&A наразі замородено у зв'язку з воєнним станом, що разом з тим відкриває вікно можливостей для гармонізації законодавства, реформування інфраструктури фондового ринку та надання підтримку національному бізнесу. Крім того, автор пропонує 7-кроковий механізм для підвищення активності в галузі M&A та представляє циклічну операційну модель для корпоративних консолідацій, яка доповнює його. This paper provides a comprehensive analysis of optimizing the participation of domestic business structures in international corporate consolidation processes amidst full-scale war and post-war economic recovery. It examines the causes, motives, and financing methods of consolidation deals, highlighting LVMH SE's successful consolidation strategy. The study includes a quantitative-qualitative analysis of the global consolidation market, identifying its development direction. Historical retrospective of the domestic market and its legal framework is explored, revealing trends and challenges. Potential solutions for enhancing domestic participation in international consolidation are proposed. The research concludes that the Ukrainian M&A market is currently frozen due to martial law, offering an opportunity for legislative harmonization, stock market reform, and support for national businesses. The paper's rigorous analysis and evidence-based conclusions make a significant contribution to the field. Additionally, the author presents a 7-step guide for boosting M&A activities and introduces a cyclical operational model for corporate consolidations, complementing the guide.Item Корпоративна соціальна відповідальність міжнародних компаній (на прикладі Philip Morris International)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Білик, Олександр Сергійович; Bilyk, Oleksandr; Киян, Єгор МихайловичУ роботі проаналізовано теоретичні засади корпоративної соціальної відповідальності (КСВ). Автор розкриває основні характеристики КСВ, розглядає моделі та ключові елементи КСВ та досліджує еволюцію концепцій КСВ. Окрема частина роботи присвячена аналізу сучасних тенденцій розвитку КСВ у міжнародному тютюновому бізнесі, де визначено вектори КСВ тютюнових компаній, досліджено чинники внутрішньої та зовнішньої КСВ компанії Philip Morris International (PMI), а також оцінено ефективність впровадження КСВ цією компанією. У ході дослідження автор дійшов такого висновку: незважаючи на тиражовані РМІ досягнення КСВ, вони не відповідають Рекомендаціям ВООЗ з боротьби проти тютюну та принципам КСВ, про що свідчать численні дослідження, публікації ВООЗ, громадських організацій, а також судові позови проти діяльності РМІ в різних країнах світу, а також оманливі заяви її керівництва про те, що нові бездимні технології IQOS є нешкідливими для здоров'я людини. На основі проведеної роботи автор сформулював рекомендації щодо реалізації КСВ-стратегій компанії PMI в Україні. The paper analyzes the theoretical principles of corporate social responsibility (CSR). The author reveals the main characteristics of CSR), considers models and key elements of CSR, and examines the evolution of CSR concepts. A separate part of the work is devoted to the analysis of modern trends in the development of CSR in the international tobacco business, where the vectors of CSR of tobacco companies are determined, the factors of internal and external CSR of Philip Morris International (PMI) are investigated, and the effectiveness of CSR implementation by this company is evaluated. In the course of the research, the author came to the following conclusion: despite the CSR achievements replicated by the PMI, they do not correspond to the WHO Recommendations on tobacco control and CSR principles, as evidenced by numerous studies, publications by the WHO, public organizations, as well as lawsuits against the activities of the PMI in various countries of the world, as well as misleading statements of its management regarding the fact that the new smokeless IQOS technologies are harmless to human health. Based on the work, the author formulated recommendations for the implementation of CSR strategies of PMI in Ukraine.Item Логістичні послуги в міжнародному бізнесі на прикладі компанії DHL(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Дідус, Денис Олегович; Didus, Denys; Козачок, Тетяна СергіївнаУ роботі досліджено теоретичні основи міжнародної логістики та логістичних послуг, а саме: розкрито сутність та розглянуто еволюцію розвитку міжнародної логістики та ринку логістичних послуг; описано стан міжнародного регулювання логістичних операцій; визначено наслідки цифровізації та тренди міжнародної логістики. Проведено діагностику ефективності надання логістичних послуг у міжнародному бізнесі на прикладі компанії DHL: охарактеризовано діяльність та основні бізнес-процеси DHL; проаналізовано основні технологічні інновації в управлінні ланцюгом поставок DHL; Досліджено бізнес-стратегії та інновації DHL. На основі роботи автора сформульовано сучасні тенденції розвитку українського та міжнародного ринку логістичних послуг. The paper examines the theoretical foundations of international logistics and logistics services, namely: the essence is revealed and the evolution of the development of international logistics and the logistics services market is considered; the state of international regulation of logistics operations is described; the consequences of digitization and trends in international logistics are determined. The diagnosis of the effectiveness of the provision of logistics services in international business was carried out on the example of the DHL company: the activities and main business processes of DHL were characterized; analyzed the main technological innovations in DHL supply chain management; DHL's business strategies and innovations are explored. On the basis of the author's work, modern trends in the development of the Ukrainian and international market of logistics services are formulated.Item Міжнародна комунікаційна стратегія компанії «Rituals»(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Бурлакова, Яна Русланівна; Burlakova, Yana; Євдоченко, Олена ОлександрiвнаItem Міжнародний бренд-менеджмент компанії «Louis Vuitton»(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Живко, Марія Олександрівна; Zhyvko, Mariia; Євдоченко, Олена ОлександрівнаЦя бакалаврська робота, написана у 2023 році, вивчає теоретичні та практичні аспекти ролі брендингу в управлінні компанією. Дослідження фокусується на компанії «Louis Vuitton» та має на меті вивчити характеристики міжнародного бренд-менеджменту шляхом аналізу стратегій управління брендом компанії. Автор ставить кілька цілей, включаючи вивчення сутності, принципів та особливостей міжнародного бренд-менеджменту, а також визначення важливості бренду як основи управління брендом. Дослідження також аналізує вплив управління брендом в розрізі міжнародної діяльності компанії та розглядає конкурентні позиції та стратегії міжнародного бренд-менеджменту «Louis Vuitton». Автор виявляє сильні та слабкі сторони компанії порівняно з її конкурентами. Крім того, у дослідженні аналізуються поточні тенденції та перспективи міжнародного бренд-менеджменту на українському ринку. Дослідження приходить до висновку, що успіх «Louis Vuitton» як глобального розкішного бренду зумовлений комбінацією факторів, таких як інновації продукту, неповторна спадщина бренду та ефективні стратегії управління брендом. Дослідження надає цінні уявлення про найкращі практики міжнародного бренд-менеджменту, зокрема в галузі моди у сфері розкоші. This bachelor thesis, authored in 2023, delves into the theoretical and practical aspects of the role of branding in the management of a company. The study focuses on «Louis Vuitton» and aims to investigate the characteristics of international brand management by analyzing the brand management strategies of the company. The author sets out several objectives, including exploring the essence, principles, and peculiarities of international brand management, as well as determining the importance of the brand as the foundation of brand management. The research also analyzes the impact of brand management on the international performance of the company and examines the competitive positions and international brand management strategies of «Louis Vuitton». The author identifies the company's strengths and weaknesses in comparison to its competitors. Moreover, the study analyzed the current trends and perspectives of international brand management in the Ukrainian market. The research concludes that the success of «Louis Vuitton» as a global luxury brand is due to a combination of factors, including product innovation, iconic brand heritage, and effective brand management strategies. The study provides valuable insights into the best practices for international brand management, specifically in the luxury fashion industry.Item Міжнародний проєктний менеджмент (на прикладі проєкту «World's Largest Lesson" від Project Everyone, за підтримки UNICEF»)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Єфименко, Діана Олегівна; Yefymenko, Diana; Бабич, Тетяна Олегівна,Мета кваліфікаційної роботи:- розробка рекомендацій щодо покращення управління міжнародним освітнім проєктом «World’s Largest Lesson» для некомерційних установ та громадських організацій України. Міжнародний освітній проєкт «World’s Largest Lesson» від Project Everyone за підтримкою UNICEF.Item Міжнародні підприємства в системі сучасного бізнесу (на прикладі «Google LLC»)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Карлов, Євгеній Юрійович; Karlov, Yevgenii; Грищенко, Наталія ВячеславівнаЦя наукова робота присвячена дослідженню міжнародних підприємств у контексті сучасної бізнес-системи, з особливим акцентом на компанії «Google LLC». Основною метою є отримання уявлення про функціонування та динаміку розвитку міжнародних підприємств та їх вплив на глобальний ринок. This research paper is dedicated to studying international enterprises in the context of the modern business system, with a specific focus on «Google LLC». The primary objective is to gain insights into the functioning and dynamics of international enterprises and their impact on the global market.Item Міжнародні підприємства в системі сучасного бізнесу на прикладі Deere&Company(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Блащук, Артем Вадимович; Blaschuk, Artem; Білошапка, Владислав АнатолійовичУ дипломній роботі автору вдалося дослідити принципи та інструменти міжнародного менеджменту. Визначено умови ефективності диверсифікації та цифровізації в управлінні міжнародною компанією. Автор дослідив еволюцію та стратегічні пріоритети John Deere у міжнародному бізнесі та проаналізував динаміку діяльності John Deere на ринках Східної Європи та України. Автор вирішив визначити варіанти диверсифікації продуктового портфеля. Встановити напрямки застосування цифрових робототехнічних технологій для підвищення конкурентоспроможності John Deere на ринках. In the thesis, the author managed to research the principles and tools of international management. The conditions for the effectiveness of diversification and digitalization in the management of an international company are determined. The author investigated the evolution and strategic priorities of John Deere in international business and analyzed the dynamics of John Deere's performance in the markets of Eastern Europe and Ukraine. The author decided to identify options for diversifying the product portfolio. Set directions for the application of digital robotic technologies to increase John Deere's competitiveness in the markets.Item Міжнарожний бізнес в економіці ЄС(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Городецька, Катерина Валеріївна; Horodetska, Kateryna; Киян, Єгор МихайловичПроводиться комплексне дослідження основних особливостей розвитку сучасного міжнародного бізнесу в економіці ЄС. В дослідженні розкивається сутність та розмежувати види міжнародного бізнесу. Досліджуються ключові особливості функціонування міжнародного бізнесу. Були виявлені та зазначені особливості регулювання міжнародного бізнесу в економіці ЄС. Був проведений аналіз індикаторів розвитку бізнесу в ЄС. Були визначені загальна роль міжнародного бізнесу в економіці ЄС, та проблематика діяльності міжнародного бізнесу в ЄС. Були досліджені особливості функціонування українських компаній на ринку ЄС. Також, були обґрунттовані напрямки удосконалення діяльності міжнародного та українського бізнесу на ринку ЄС. Були сформовані рекомендації щодо виходу українських компаній на ринок ЄС в умовах воєнного та післявоєнного періодів. Були визначені основні практичні перспективи та напрями розвитку сучасного міжнародного бізнесу в економіці ЄС. The study splits the essence and distinguishes the types of international business. The key features of the functioning of international business are studied. Features of international business regulation in the EU economy were identified and noted. An analysis of business development indicators in the EU was carried out. The general role of international business in the EU economy and the problems of international business in the EU were identified. The peculiarities of functioning of Ukrainian companies in the EU market were studied. Also, the directions of improving the activities of international and Ukrainian businesses in the EU market were substantiated. Recommendations were formed on the entry of Ukrainian companies into the EU market in the conditions of the war and post-war periods. The main practical prospects and directions for the development of modern international business in the EU economy were identified.Item Особливості ісламської бізнес-моделі (на прикладі Саудівської Аравії)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Хачатрян, Каріна Мартуніївна; Khachatrian, Karina; Бабич, Тетяна ОлегівнаОб’єктом дослідження є ісламські принципи ведення бізнесу, що базуються на принципах ісламського права, відомого як шаріат, який регулює всі аспекти життя мусульман, включаючи бізнес та економіку, та на етичних принципах, соціальній відповідальності та ідеї служіння загальному благу суспільства. Предмет дослідження – ісламська бізнес-модель Саудівської Аравії. Метою цієї роботи є вивчення особливостей та принципів ісламської бізнес-моделі на прикладі Саудівської Аравії.Item Ризики міжнародного бізнесу на прикладі компанії Intel(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Крушельницька, Софія Олександрівна; Krushelnytska, Sofiia; Аністратенко, Наталія ВолодимирівнаУ роботі аналізуються концепція ризику та його варіації, а також можливості, що виникають у наслідок прийняття ризику. Розглядаються теоретичні основи ідентифікації, оцінки та управління ризиками. Дослідження зосереджено на глобальних загрозах, з якими стикається міжнародний бізнес, й на важливості провадження своєчасних процесів з їх пом’якшення. Склавши матрицю ERM за допомогою зібраних з міжнародних установ, асоціацій й звітів компаній даних, автор досліджує поточні ризики корпорації Intel. У документі аналізуються й наявні в компанії заходи щодо управління ризиками, а також визначається ймовірність і значимість виявлених загроз. На основі результатів дослідження автор оцінює ефективність задіяних процесів з мінімізації ризиків та надає рекомендації щодо їх вдосконалення. This work analyzes the concept of risk and its variations, highlighting the opportunities associated with risk-taking. It also examines the theoretical foundations of risk identification, assessment, and management. The study focuses on globally relevant risks faced by international businesses, emphasizing the importance of timely mitigation processes. The author specifically investigates Intel Corp.'s current risk-list by compiling an ERM matrix using data from international institutions and associations, as well as the company's annual reports. The paper also explores Intel Corp.'s ongoing risk-management measures, assessing the likelihood and significance of the identified challenges. Based on the research findings, the author evaluates the effectiveness of the multinational corporation's risk mitigation and provides recommendations for improving the mitigation processes.Item Розвиток двосторонніх міжнародних економічних відносин України та Франції(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Латишов, Владислав Костянтинович; Latyshov, Vladyslav; Олійник, Вікторія ВолодимирівнаУ роботі аналізуються теоретичні та практичні основи економічних відносин між Україною та Францією з метою розуміння їх основних сфер співробітництва та надаються рекомендації щодо їх покращення в умовах поточної війни в Україні. Провівши це дослідження, автор дійшов висновку, що економічні відносини між Україною та Францією можуть бути міцнішими в майбутньому. На основі роботи автором сформульовано рекомендації щодо покращення поточних економічних відносин, наголошено на спільних цілях обох сторін з метою поглиблення співробітництва на міжнародному ринку. The work analyses the theoretical and practical basis of economic relationships between Ukraine and France aimed on understanding its main spheres of cooperation and giving recommendations on how to improve them in perspective of current war in Ukraine. After conducting this research, the author came to the conclusion that the economic relationships between Ukraine and France could be stronger in future. On the basis of the work the author formulated recommendations for improving current economic relationships, emphasizes on mutual goals for both sides in order to increase the cooperation in international market.Item Розвиток двосторонніх міжнародних економічних зв’язків між Україною і Туреччиною(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Нікітін, Олександр Олександрович; Nikitin, Oleksandr; Аністратенко, Наталія ВолодимирівнаДане дослідження розглядає міжнародні економічні зв'язки між Україною та Туреччиною, зосереджуючись на їх значимості та наслідках після російського вторгнення до України 24 лютого 2022 року. У роботі досліджуються різні аспекти цих двосторонніх відносин, такі як стратегічне партнерство, розвиток угоди про вільну торгівлю та співробітництво в оборонній промисловості. Крім того, вона розглядає актуальні торговельні суперечності, які були викликані відповідною асиметрією в зобов'язаннях для вступу до СОТ. Метою цього дослідження є прояснення розвиток природи економічних зв'язків між Україною та Туреччиною та аналіз їх актуальності в контексті російського вторгнення. Шляхом вивчення впливу геополітичних подій на двосторонні відносини, це дослідження має на меті надати цінні уявлення про поточну динаміку та можливі майбутні розвитки стратегічного партнерства. Крім того, дослідження звертає увагу на труднощі, з якими стикаються Україна та Туреччина у своїх зусиллях досягнути стратегічного партнерства, особливо щодо геополітичних обмежень та розходження регіональних інтересів. Незважаючи на ці труднощі, у дослідженні виділяються перспективні напрями співробітництва, які мають значний інвестиційний потенціал та надзвичайно велику інвестиційну цінність. Висновки, зроблені у цьому дослідженні, забезпечують всебічне розуміння історичного розвитку економічних зв'язків між цими двома країнами та їх поточного стану в контексті російського вторгнення. Шляхом вивчення перспектив і труднощів стратегічного партнерства, це дослідження рекомендує прийняття заходів для вирішення проблем та розглядається можливість виправлення асиметрії у економічному та торговельному співробітництві. This research examines the external economic relations between Ukraine and Turkey, focusing on their significance and implications in the wake of the Russian invasion of Ukraine on February 24, 2022. The study explores various aspects of this bilateral relationship, such as strategic partnership, development of the Free Trade Agreement and cooperation in the defense industry. Alongside, it considers highly related and actual trade contradictions, which have been provoked by the relevant asymmetry in WTO's entry obligations. The objective of this research is to shed light on the evolving nature of Ukraine-Turkey economic ties and analyze their relevance against the backdrop of the Russian invasion. By examining the impact of geopolitical events on the bilateral relationship, this research aims to provide valuable insights into the current dynamics and potential future developments of the strategic partnership. Furthermore, the research highlights the challenges faced by Ukraine and Turkey in their pursuit of strategic partnership, especially such as geopolitical constraints and diverging regional interests. Despite these challenges, the study identifies promising areas for cooperation, which possess the significant investment potential and incredibly big investment value. The conclusions drawn from this research provide a comprehensive understanding of the historical development of the economic ties between these two countries and their current state in the context of the Russian invasion. By examining the prospects and challenges of strategic partnership, this research recommends the steps need to be taken to assist the issues resolved and measures for consideration to fix the asymmetry in the economic and trade cooperation.Item Розвиток експортно-імпортної діяльності на прикладі підприємства ПрАТ «МХП»(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Ткаченко, Аліна Дмитрівна; Tkachenko, Alina; Білошапка, Владислав АнатолійовичУ роботі було проведено аналіз розвитку експортно-імпортної діяльності на прикладі підприємства ПрАТ «МХП». У першому розділі досліджено стратегії виходу підприємств на міжнародні ринки, а також розглянуто інструментарій управління диверсифікацією для розвитку міжнародної діяльності підприємства. У другому розділі проведено аналіз тенденцій результативності ПрАТ «МХП» на українському та міжнародних ринках, оцінено результативність експортно-імпортної діяльності товариства. У третьому розділі запропоновано шляхи підвищення результативності міжнародної діяльності ПрАТ «МХП». Усі запропоновані заходи у роботі знайшли економічне обґрунтування. The work analyzed the development of export-import activity on the example of the enterprise PJSC «MHP». In the first chapter, the strategies of enterprises entering international markets are studied, as well as the toolkit of diversification management for the development of international activities of the enterprise is considered. In the second chapter, an analysis of the performance trends of PJSC «MHP» on the Ukrainian and international markets was carried out, and the performance of the company's expert import activity was evaluated. In the third section, ways of increasing the effectiveness of the international activity of PJSC «MHP» are proposed. All proposed measures in the work found an economic justification.