2012 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2012 рік by Title
Now showing 1 - 20 of 80
Results Per Page
Sort Options
Item 100 трендів, що визначають молодіжну культуру у 2012 році(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)Агенція mobileYouth, що входить у міжнародну трендвочінгову мережу Youth Research Partners (в Україні інтереси мережі представляє агенція InTrends), підготувала своє бачення основних молодіжних трендів 2012 року.Item COMCON StudySmart тм для студентов(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)Компания КОМКОН-Украина, при поддержке Украинской Ассоциации Маркетинга (УАМ), предоставляет возможность студентам бесплатно использовать данные маркетингового исследования COMCON TrendsTM для написания учебных практических работ.Item Effie Conference 2012(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)30 ноября в Киеве состоялась конференция Effie. Маркетинг сегодня – это создание не просто осведомленности о своем бренде, это создание славы своего бренда. Вы можете купить осведомленность, но Вы не можете купить славу.Item IRIS. Глобальний огляд національних систем охорони здоров’я, 2011 рік(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)IRIS являє собою одну з найбільших світових мереж, що об’єднує незалежних споживачів та агенції маркетингових досліджень. Український Маркетинговий Проект» є членом цієї організації від України. Мережа IRIS налічує 35 членів-агенцій у всьому світу, які спільно працюють над багатьма дослідженнями і зустрічаються разом 2 рази на рік.Item Social CRM: керуючи досвідом клієнта(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)Розвиток Social Media по-новому розставив акценти у комунікації між бізнесом та клієнтом. З одного боку, маркетинг отримав ще один ефективний канал комунікації з аудиторією, проте з іншого, стає усе складніше контролювати поширення інформації про компанії.Item XII Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг в Україні»(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)14-15 лютого 2012 року в конференц-залі КНЕУ імені Вадима Гетьмана зібрались маркетологи для обговорення питань щодо розвитку галузі. Ця конференція традиційно збирає під одним дахом практиків та викладачів. Дискусія точиться навколо питань розвитку теорії маркетингу та практичних методів її застосування, обговорюються найкращі практики, нові концепції та підходи. Дванадцята конференція стала також звітно - виборчою конференцію Української асоціації маркетингу. До складу РАДи УАМ були обрані провідні фахівці, які доклали чимало зусиль для розвитку маркетингу в Україні та впровадження цивілізованих правил роботи в індустрії.Item Авторынок-2012. Как это может быть(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) Ханенко, ГригорийItem Академічні асоціації як чинник демократизації української вищої освіти(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Пронкевич, ОлександрСтворення українських академічних асоціацій (як вузькопрофесійних, так і на рівні окремих ВИШів) останнім часом набирає обертів. Крім того, поширеною практикою є вступ українських університетів до міжнародних освітніх асоціацій. Проте роль і місце добровільних об’єднань науковців в Україні досі ще залишається недостатньо осмисленими.Item Активізація електронної комерції як чинник економічної модернізації інтернет-бізнес процесів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Гриценко, СергійРозглянуто фактори і напрями активізації електронної комерції. Досліджено показники товарного асортименту інтернет-магазинів в Україні. Запропоновано механізм економічної модернізації інтернет-бізнес процесів.Item Аналіз автомобільного ринку України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01) Чикусова, МаринаУ даній статті розглянуто основні шляхи формування автодилерьских мереж, визначено переваги та недоліки автодилерських мереж, представлена стисла характеристика та результати дослідження стану ринку легкових автомобілів України.Item Будь ексклюзивним або ... Ексклюзивний маркетинг як нова філософія брендів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Співаковська, Ліка; Жебровська, АльонаItem Вторинна інформація в національних і міжнародних маркетингових дослідженнях(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07) Старостіна, Алла; Пригара, ОльгаРозглянуто класифікацію джерел вторинної інформації, яка використовується при проведенні маркетингових досліджень національних і міжнародних ринків. Наведено коротку характеристику джерел вторинної інформації в Україні та характеристику джерел отримання економічних, соціальних і політичних відомостей по окремих країнах при дослідженні міжнародних ринків.Item Відкриття студентського наукового маркетинг клубу на базі черкаського державного бізнес-коледжу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)15 лютого 2012 р. розпочав свою діяльність студентський науковий маркетинг-клуб «МУР Cating Club» на базі Черкаського державного бізнес-коледжу.Item Генерація оффлайн продаж через Інтернет(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05) Галіка, ВолодимирItem Глобальні логістичні системи в системі експортно-орієнтованого виробництва(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11) Каніщенко, ОленаРозвинені країни здійснюють послідовну політику щодо створення національних і наднаціональних логістичних систем, які базуються на мультимодальних логістичних центрах регіонального, національного та наднаціонального значення, що є основою логістичного середовища. Для країн ЄС характерним є створення загальноєвропейської наднаціональної логістичної системи, що забезпечує внутрішній економічний розвиток, а також ефективну інтеграцію у світовий економічний простір.Item Головне — зворотна реакція(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Коленчук, ОлександраОхоче розказала про свої враженнями та думками щодо нового формату спілкування інтернет-еліти, Олександра Коленчук – представник торгової марки «Соки України», яка виступила спонсором заходу.Item Дизайн – річ суб’єктивна, але…(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Щирін, ЄвгенItem Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01) Гладунов, ОлександрСпільнота громадських організацій, або, як їх ще називають, «третій сектор», вже давно стала в Україні місцем роботи та формою самовираження великої кількості енергійних і талановитих людей. Окрім всього іншого, це сегмент суспільної діяльності, де обертаються суттєві фінансові ресурси. Грант, певна сума коштів, яка надається громадській організації на безповоротній основі, найчастіше – від спеціалізованих міжнародних інституцій, є однією з основних форм фінансування у третьому секторі. Процес отримання грантів має багато спільного із залученням інвестицій у корпоративному секторі економіки. Саме цю подібність я вирішив проаналізувати детальніше. Водночас, лідери громадських організацій – це люди здебільшого молоді, котрі прагнуть першими відповідати на виклики, що постають перед суспільством. Думаю, що готовність до боротьби та ризику притаманні нашим громадським активістам не в меншій мірі, ніж героям славетних авантюрних романів Жуля Верна.Item Економічні логіки маркетингових дій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) Зозульов, Олександр ВікторовичItem Етапи маркетингу аудиторських послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05) Тультаєв, ТимурУ статті розглядаються актуальні питання організації маркетингу в адиторських компаніях. У публікації зроблено спробу сформулювати основний алгоритм діяльності маркетологів, спрямований на підвищення ефективності бізнесу аудиторських компаній і формування ними лояльної споживчої аудиторії.