№ 1 (100) січень – лютий
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 1 (100) січень – лютий by Title
Now showing 1 - 10 of 10
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження інтернаціоналізації підприємства: аналіз виділених грантів Національного Центру Науки в Польщі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Віктор, Ян В.Item Одеська обласна організація ВГО «Українська асоціація маркетингу»: імплементація проекту професійної сертифікації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Окландер, Михайло; Яшкіна, ОксанаItem Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Решетилова, ТетянаItem Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Ільїна, СвітланаУкраїнська Асоціація Маркетингу як профільна некомерційна громадська організація розпочала роботу зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження для розміщення в Бібліотеці примірних специфікацій1 ProZorro. ProZorro – це електронна система публічних закупівель, яка складається з державної центральної бази даних ЦБД, де публікуються оголошення про публічні тендери, доступ до інформації про які та участь в яких забезпечуються через численні акредитовані електронні майданчики. Офіційний вебпортал електронної системи публічних закупівель: www.prozorro.gov.ua.Item Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Швацька-Мокжицька, Джуанна; Szwacka-Mokrzycka, JoannaМетою цієї статті є відображення ролі і значення маркетингу в процесі розвитку та впровадження маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств. В цій статті наведений огляд різних концепцій в сфері економіки продуктів харчування і визначень маркетингу в агробізнесі. Було наголошено на існуванні взаємноубституційних і комплементарних відносин між маркетинговими інструментами. Автор дійшов висновку, що необхідність застосовувати різні підходи до маркетингу харчових продуктів переважно зумовлена особливими характеристиками та гетерогенністю різноманітних зв’язків в економіці продуктів харчування. Більше того, була проведена діагностика для визначення які маркетингові інструменти справляють значний вплив на створення, впровадження та ефективність стратегії підприємств, що діють в системі економіки продуктів харчування.Item Схема аналізу поведінки споживачів на промисловому ринку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Зозульов, Олександр; Василенко, АнастасіяItem УАМ на рынке легковых автомобилей(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Сокол, МихаилItem Український маркетинг: становлення та перспективи розвитку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Старостіна, Алла ОлексіївнаItem Умови та звички домогосподарств в польщі та україні в процесі закупівель товарів широкого вжитку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Собчик, Геновефа; Крикавський, Євген; Глинський, НазарВ статті проведено порівняльний аналіз преференцій клієнтів роздрібних магазинів в Польщі та Україні. Інформаційною базою для такого аналізу було дослідження думки домогосподарств з різних регіонів цих країн. Дослідження показало цілий спектр відмінностей, які мають місце на польському та українському ринках. Було доведено, що значна частина цих відмінностей спричинена такими чинниками як вартість праці, купівельна спроможність споживачів, рівень розвитку торговельної інфраструктури, відмінності, що лежать в площині культурного середовища.Item Через «прозорість правил» на ринку ЖКГ до якості послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Максименко, Ольга